Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zowel NOS Alive als BST (Rodrigo) schijnen morgen te komen lees ik net dus het zou dan toch ook goed mogelijk zijn dat PP morgen eindelijk ook in actie schiet.........
Rock for people heeft trouwens een extra dag toegevoegd. Van 3 naar 4 dagen hebben ze afgelopen weekend bekend gemaakt. Ik vermoed vanwege Linkin Park...
Carnaval wordt echt wel in meer provincies gevierd hoor . Zelfs in Twente wordt het overal gevierd, de manier hoe vinden ze waarschijnlijk verschrikkelijk in brabant maar.... we vieren het wel. Olivia kan best nog een dagje wachten
Carnaval wordt echt wel in meer provincies gevierd hoor . Zelfs in Twente wordt het overal gevierd, de manier hoe vinden ze waarschijnlijk verschrikkelijk in brabant maar.... we vieren het wel. Olivia kan best nog een dagje wachten
Ja, I know. Ik had eerst regionaal getypt, maar wilde geen provincie tegen me krijgen .
Ik ken ook wel wat Limburgers die wat vinden van Brabants carnaval. Zij zouden mij waarschijnlijk kwalijk nemen dat ik het woord carnaval in Brabantse context niet tussen aanhalingstekens plaats .
Deze week of volgende week zal het eerste nieuws wel komen ja. De week daarna komt DTRH normaal gesproken immers. Ik verwacht dat Pinkpop daar voor zal gaan zitten.