Pinkpop 2025

Snap ook niet dat de Nederlandse festivals zo'n beetje altijd de laatste moet zijn die namen bekend maken. De Duitsers, Belgen, Spanjaarden, Portugezen, Italianen zijn ons al lang voor. Alleen de Fransen blijven net ons achterwegen volgens mij.

Snap ook niet dat de Nederlandse festivals zo'n beetje altijd de laatste moet zijn die namen bekend maken. De Duitsers, Belgen, Spanjaarden, Portugezen, Italianen zijn ons al lang voor. Alleen de Fransen blijven net ons achterwegen volgens mij.
Ik vind zelfs dat wij als Belgen ver achter blijven. Meestal hebben Roskilde, Open'er, Mad Cool en Nos al veel meer undercard bekent gemaakt, voor RW er aan begint.
Graspop blijft achter tov Alcatraz, wat zelfs nog hetzelfde land is maar ook andere metalfestivals in juni/juli staan al verder.
Ook Pukkelpop begint er steevast later aan dan andere europese festivals in hun periode en meestal zelfs nog na Lowlands.

Pinkpop zal wel wachten tot ze met 3 headliners kunnen komen, om het soort kritiek van de facebook-anja's voor te zijn
denk wachten op groen licht van headliner 3 inderdaad en dan meteen aansluitend in de week met de verkoop starten

denk wachten op groen licht van headliner 3 inderdaad en dan meteen aansluitend in de week met de verkoop starten
Ja ze gaan gewoon weer het zelfde doen als vorig jaar in een keer alle grote namen bekend maken en dus moeten ze wachten op de laatste van de 3 en dat zal wel linkin park zijn

Nee.

de logica is dat ze dat vorig jaar ook zo deden op 3 december... de 3 headliners, nog 24 namen en de start verkoop info werden toen gedeeld
En dat heeft ze vorig jaar ook geen windeieren gelegd. Toen lagen ook alle ogen op Rock Werchter en kwam Pinkpop er met, mindere headliners, wat achteraan sukkelen.

Maar daar zit toch 0 logica in?
Want dat deden ze de vorige keer toch ook en of het een slechte tactiek is ja dat vind ik wel maar lijkt wel de weg waar ze in gaan want anders als je een Justin Timberlake hebt of Olivia Rodrigo/ Sam Fender zou je die nu toch al kunnen bekend maken maar dat doen ze dus blijkbaar niet

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread