Pinkpop 2025

Maar was dat niet omdat ze heel veel moeite hadden met namen krijgen? Als nu makkelijker is verwacht je ze ook eerder.
Ja, eens. Als ze nu straks, twee maanden nadat elk ander festival hem al aangekondigde, vol trots met Justin Timberlake aan komen zetten is dat ook een beetje een natte scheet. En ook dat Rodrigo momentum zou je vandaag gewoon moeten pakken. Waarom wachten als het niet nodig is? Waarom inzetten op één marketingmoment als je er drie kunt creëeren?

• Leuk
Waarderingen: thedude182
Ja, eens. Als ze nu straks, twee maanden nadat elk ander festival hem al aangekondigde, vol trots met Justin Timberlake aan komen zetten is dat ook een beetje een natte scheet. En ook dat Rodrigo momentum zou je vandaag gewoon moeten pakken. Waarom wachten als het niet nodig is?
Als ze idd LP hebben en die volgende week de tour bekend maken, is een weekje wachten natuurlijk niet heel erg.
Zolang het maar niet weer december wordt terwijl Werchter al weken de verkoop heeft gestart.

Ja, eens. Als ze nu straks, twee maanden nadat elk ander festival hem al aangekondigde, vol trots met Justin Timberlake aan komen zetten is dat ook een beetje een natte scheet. En ook dat Rodrigo momentum zou je vandaag gewoon moeten pakken. Waarom wachten als het niet nodig is? Waarom inzetten op één marketingmoment als je er drie kunt creëeren?
Die snap ik wel even niet. Waarom is Timberlake in november delen minder dan hem delen in pakweg september?

Eerste tourschema voor Robbie Williams en Pinkpop lijkt uitgesloten wel show in een groot voetbalstadium:

Je vraagt je steeds meer af wie Pinkpop dan wel heeft. De ene na de andere kandidaat valt af. Williams was overigens zeer vermakelijk op Pinkpop ‘23, maargoed daar was niet iedereen het mee eens.

• Leuk
Waarderingen: colette283
Je vraagt je steeds meer af wie Pinkpop dan wel heeft. De ene na de andere kandidaat valt af. Williams was overigens zeer vermakelijk op Pinkpop ‘23, maargoed daar was niet iedereen het mee eens.
Lijkt toch steeds meer te concentreren op Justin, Olivia, Linkin Park

Justin en linkin park lijken me een zekerheidje, al denk ik dat Olivia ook afvalt. Anders waren ze vandaag ook wel met haar als eerste headliner gekomen.

Users who are viewing this thread