Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit voelt echt weer een beetje zoals vorig jaar. Duurt te lang, iedereen kondigt al vanalles aan maar vanuit PP blijft het stil. Dat deed afgelopen editie ook geen goed. Maar goed, hopelijk weten ze ons toch nog te verrassen.
Justin en linkin park lijken me een zekerheidje, al denk ik dat Olivia ook afvalt. Anders waren ze vandaag ook wel met haar als eerste headliner gekomen.
Ze missen er wel meer vind ik zonder daar meteen negatief over te doen of een oordeel aan te hangen. Maar Dua Lipa, Billie Eilish zijn bv namen die volgens mij prima op Pinkpop passen maar er toch niet staan...
Ze missen er wel meer vind ik zonder daar meteen negatief over te doen of een oordeel aan te hangen. Maar Dua Lipa, Billie Eilish zijn bv namen die volgens mij prima op Pinkpop passen maar er toch niet staan...
Tja je mist natuurlijk meer dan je kan boeken. Pinkpop zat eerder natuurlijk altijd wat vroeger in het seizoen en ze zijn al steeds later gaan zitten voor grotere acts. Alleen nu lijkt het er op dat een hoop (pop) artiesten nog later in het seizoen pas beschikbaar worden.
Dat is ook in juli toch? Ik vraag me wel af of ze die tour niet gewoon start met Hyde Park eigenlijk, ipv daar nog PP voor te doen. Meeste shows in haar agenda zijn voor juli nu.