Pinkpop 2025

Op efest meld men dat Open'er morgen een headliner bekend gaat maken. Men verwacht ook daar Olivia Rodrigo...
Er zullen nog wel O-Rod bevestigingen naar buiten komen de komende dagen, gok ik. Verwacht haar ook zeker nog op Roskilde.

Lolla heeft al David Guetta en Justin Timberlake. Zij komen morgen met 8 namen, zo aan de vooraankondiging te zien zijn dat namen voor onder die twee headliners.
David Guetta en JT zouden nog best eens twee van de drie headliners kunnen zijn. Dan nog een excuus dat FF eigenlijk zou komen en LP die dag een theekransje had, waardoor KOL de derde headliner is.

• Thinking
Waarderingen: PJ
Lolla heeft al David Guetta en Justin Timberlake. Zij komen morgen met 8 namen, zo aan de vooraankondiging te zien zijn dat namen voor onder die twee headliners.
Dat laatste van vandaag gemist. Leek gisteren alsof ze met 1 naam gingen komen op dinsdag. Niet dus.

Misschien iemand die dit zo heeft opgezocht? Maar hoe lang zat er tussen de bevestigingen van headliners die RW en pinkpop delen?
Voor mijn gevoel zat hier geen weken tussen toch? Het lijkt mij dan ook als pp en rw een headliner delen (die reeds bij rw bekend is gemaakt) dat dit snel duidelijk gaat worden.

Misschien iemand die dit zo heeft opgezocht? Maar hoe lang zat er tussen de bevestigingen van headliners die RW en pinkpop delen?
Voor mijn gevoel zat hier geen weken tussen toch? Het lijkt mij dan ook als pp en rw een headliner delen (die reeds bij rw bekend is gemaakt) dat dit snel duidelijk gaat worden.
Foo Fighters stond afgelopen editie al op Rock Werchter 😉

• Haha
Waarderingen: Timmetje
Alsof dat een reden is voor Pinkpop.
Als alles zou kunnen dan zou ie er gewoon staan. Maar te duur en teveel ego om niet te headlinen.
ik zie het Pinkpop nog best doen eigenlijk...
uiteraard niet headliner, maar wel mainstream festivals tussen de festivaltour

Volgens mij zullen ze alleen Linkin park delen.

• Leuk
Waarderingen: jeff250381

Users who are viewing this thread