Pinkpop 2025

Straks hebben ze Muse - Foo Fighters - Linkin Park.

Hoewel ik de meeste een beetje outdated vind, denk ik dat er genoeg mensen wel voor de porren zouden zijn. Maar goed zoiets zal het wel niet worden.
Ik denk echt niet dat FF nog een optie is. Maarja, ik had Muse ook al niet meer op de radar staan to be fair

Hoewel ik de meeste een beetje outdated vind, denk ik dat er genoeg mensen wel voor de porren zouden zijn. Maar goed zoiets zal het wel niet worden.
Tja, dat had 20 jaar geleden ook de bovenkant van de affiche kunnen zijn.
Maar waarschijnlijk is dit wel het affiche dat ze geprobeerd hebben.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Leuk dat dalijk alle boomers op facebook niks te zeggen hebben. Ik zie de reacties vanuit Werchter-kamp al komen: "zie je wel!!! Het kan wel!!!". Zo vermakelijk.

(Als Pinkpop wist dat Muse ging touren)

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Compleet Pinkpop, inclusief overgrote deel van het publiek, is outdated en niet bij de tijd.

Dat maakt niet uit wat mij betreft, als dat een boeking van Muse oplevert. Is gewoon een knaller van een band die je wilt hebben.

Ik hoop nog steeds op 1 of 2 wat nieuwe headliners. Liever Fender en Rodrigo dan Timberlake en Muse.

Waar Rock Werchter dan zich langzaamaan wat toekomstbestendig maakt en nieuw publiek aanboort blijft Pinkpop uit die troebele oude sloot vissen. Ik weet het, afhankelijk van wat er tourt, maar ze staan dan zolangzamerhand niet meer stil, ze beginnen dan achteruit te hollen.

• Leuk
Waarderingen: puncturewounds
Vanaf het begin af aan, gegokt op Muse. Maar die zouden niet touren zeiden ze dan, of waar komt Muse nu in een keer vandaan, enzovoort heel veel berichten over voorbij zien komen waarom ze er niet zouden staan😂.

Dan ga ik toch gokken
Muse - Eminem - en dan Linkin park
Al zou JT een inkoppertje zijn dat zou dan ipv Eminem zijn, of die hebben ze toch niet en staat daar opeens Rodrigo of Fender tussen Muse en Linkin park.

• Confetti
Waarderingen: Maria
Ik hoop nog steeds op 1 of 2 wat nieuwe headliners. Liever Fender en Rodrigo dan Timberlake en Muse.

Waar Rock Werchter dan zich langzaamaan wat toekomstbestendig maakt en nieuw publiek aanboort blijft Pinkpop uit die troebele oude sloot vissen. Ik weet het, afhankelijk van wat er tourt, maar ze staan dan zolangzamerhand niet meer stil, ze beginnen dan achteruit te hollen.
Ze gaan voor zekerheid, kijk naar de reactie van Dennis, dat is toch dé type persoon die ze willen trekken (sorry Dennis, no offense): overheersend (oudere) rockbands, met wat Nederlands(talige) top 40 artiesten die een dag dragen. Daar is gewoon een groot publiek voor. Vergis je niet hoeveel mensen zowel naar Muse op het Malieveld gaan als naar De Vrienden van Amstel. Ik denk dat we onderschatten hoeveel 'casual' muziekliefhebbers er zijn, en en laat dat nu net de doelgroep van Pinkpop zijn: bands kijken, biertje, gezelligheid. Moeilijke dingen zoek je maar ergens anders (zie lege tenten voor Warpaint bijv).

• Leuk
Waarderingen: Landgraver en Timmetje

eerst maar eens zien hoe de headliners er uit zien, wat er vlak onder komt en hoe de rest van de dag is...

neem aan dat ze iets neerzetten waarmee ze minimaal 60.000 tickets willen aantikken

Als je als Pinkpop Muse en Linkin Park kan boeken, dan boek je die. Maar dan is het wel de kans om ook iets fris ernaast te zetten ipv met een Justin Timberlake aan te komen.

Ze gaan voor zekerheid, kijk naar de reactie van Dennis, dat is toch dé type persoon die ze willen trekken (sorry Dennis, no offense): overheersend (oudere) rockbands, met wat Nederlands(talige) top 40 artiesten die een dag dragen. Daar is gewoon een groot publiek voor. Vergis je niet hoeveel mensen zowel naar Muse op het Malieveld gaan als naar De Vrienden van Amstel. Ik denk dat we onderschatten hoeveel 'casual' muziekliefhebbers er zijn, en en laat dat nu net de doelgroep van Pinkpop zijn: bands kijken, biertje, gezelligheid. Moeilijke dingen zoek je maar ergens anders (zie lege tenten voor Warpaint bijv).
O maar dan ben ik er ook zo eentje hoor🤣, maar muziek blijft altijd interessant dus ja toch ook bij warpaint of Dool of andere minder bekende gaan kijken/luisteren.

Als je als Pinkpop Muse en Linkin Park kan boeken, dan boek je die. Maar dan is het wel de kans om ook iets fris ernaast te zetten ipv met een Justin Timberlake aan te komen.
Ja, eens. Het zou mooi zijn als er minstens één nieuwe headliner staat.

Tegelijk vrees ik een beetje voor Timberlake - Muse - Mumford and Sons oid.

Users who are viewing this thread