Pinkpop 2025

Ook nog een kans dat LP dan toch niet Pinkpop staat en ze Timberlake - Rodrigo - Muse hebben?
Ik verwacht eerder dat Rodrigo wegvalt.

Het is geen 100% regel, maar de afgelopen jaren werd vaak gelijktijdig aangekondigd wanneer Pinkpop en Rock Werchter/Boutique/Classic een headliner deelde.

Ik verwacht eerder dat Rodrigo wegvalt.

Het is geen 100% regel, maar de afgelopen jaren werd vaak gelijktijdig aangekondigd wanneer Pinkpop en Rock Werchter/Boutique/Classic een headliner deelde.
het is idd geen 100% regel... ik denk dat het met groen licht van headliner 3 te maken heeft

maar lang gaat dat niet meer duren, ik ga zelf uit van een start verkoop in komende week eigenlijk

het is idd geen 100% regel... ik denk dat het met groen licht van headliner 3 te maken heeft

maar lang gaat dat niet meer duren, ik ga zelf uit van een start verkoop in komende week eigenlijk
Dat doet vermoeden dat Linkin Park de gedeelde headliner is.

Rock for people geeft nu ook aan op instagram dat het er aan komt dus ben benieuwd of dit een go is van linkin park of muse daar voor. Denk dat veel rock festivals de aankomende anderhalf week wat aankondigen

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Linkin Park en Muse zouden voor Pinkpop wel treffers zijn. Al vind ik laatstgenoemde inmiddels wel wat belegen met erg matig recent werk.

Linkin Park en Muse zouden voor Pinkpop wel treffers zijn. Al vind ik laatstgenoemde inmiddels wel wat belegen met erg matig recent werk.
Stel dat je daaronder ook nog Sam Fender, Mumford & Sons en Kings of Leon geboekt krijgt voor Noord/sub. Dan ga je een hoop volk trekken. (En ja, dit is een beetje de overtreffende trap, want waarschijnlijk krijg je OatW).

• Geweldig
Waarderingen: Maria
Stel dat je daaronder ook nog Sam Fender, Mumford & Sons en Kings of Leon geboekt krijgt voor Noord/sub. Dan ga je een hoop volk trekken. (En ja, dit is een beetje de overtreffende trap, want waarschijnlijk krijg je OatW).
Mumford& sons gaan zeker niet nu hun headline status weg gooien

Vanaf het begin af aan, gegokt op Muse. Maar die zouden niet touren zeiden ze dan, of waar komt Muse nu in een keer vandaan, enzovoort heel veel berichten over voorbij zien komen waarom ze er niet zouden staan😂.

Dan ga ik toch gokken
Muse - Eminem - en dan Linkin park
Al zou JT een inkoppertje zijn dat zou dan ipv Eminem zijn, of die hebben ze toch niet en staat daar opeens Rodrigo of Fender tussen Muse en Linkin park.
Oe, dat zou echt top zijn.
Of Muse - Sam Fender - Linkin' Park of zijn mijn verwachtingen nu weer te hoog?

Als het echt Linkin park en Muse word snap ik niet dat green day in de Ziggo Dome staat
Ik verwacht een combi van dat Justin Timberlake vorig jaar al tig keer in de Ziggo stond en nu dus een ander plekje nodig heeft, plus dat Greenday een prima aanbod heeft van Hurricane/Southside waar Pinkpop in zijn eentje niet tegenop kan.

Is het eigenlijk wel zo aannemelijk dat Justin Timberlake naar Pinkpop komt. Volgens mij blijft ie gewoon in de UK in die dagen, of ligt dat aan mij?
1731400573502.png

Vanaf het begin af aan, gegokt op Muse. Maar die zouden niet touren zeiden ze dan, of waar komt Muse nu in een keer vandaan, enzovoort heel veel berichten over voorbij zien komen waarom ze er niet zouden staan😂.
Ja hehe; zo kan ik het ook. Er was weinig aanwijzing dat Muse ging touren, dus je kan wel roepen dat dat zo ging zijn, dat was niets meer dan een wilde gok 😂

Snap de haat naar Justin Timerlake niet zo. Misschien liggen zijn grootste hits achter zich, maar dat hebben talloze bands. Hij zet moeiteloos een show neer vol met hits en vult met gemak een paar keer de Ziggodome. En is nog nooit (headliner) geweest op Pinkpop.

• Leuk
Waarderingen: wenters
Ja hehe; zo kan ik het ook. Er was weinig aanwijzing dat Muse ging touren, dus je kan wel roepen dat dat zo ging zijn, dat was niets meer dan een wilde gok 😂
Ik vind dat zelf niet zo'n wilde gok, bij een band die vrijwel ieder jaar tourt. De kans dat Muse 2 jaar niet zou touren lijkt mij juist heel erg klein, gezien hun verleden.

Het begint nu wel echt te kriebelen! Kom maar door!

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Users who are viewing this thread