Pinkpop 2025

Als het echt Linkin park en Muse word snap ik niet dat green day in de Ziggo Dome staat
Omdat ze op Hurricane/Southside staan? Ze spelen niet drie dagen achter elkaar. Dan moet je als Pinkpop zijnde heel veel bieden. Wat dat betreft hebben Hurricane/Southside dan altijd een voordeel omdat ze een artiest meteen twee shows kunnen aanbieden

Omdat ze op Hurricane/Southside staan? Ze spelen niet drie dagen achter elkaar. Dan moet je als Pinkpop zijnde heel veel bieden. Wat dat betreft hebben Hurricane/Southside dan altijd een voordeel omdat ze een artiest meteen twee shows kunnen aanbieden
Was even vergeten dat met planning niet uit kwam

De genomineerden van 'De Belofte' Limburgse popprijs zijn bekend. Kan alleen dit jaar niet expliciet vinden dat de winnaar Pinkpop zal openen, maar kijk er waarschijnlijk overheen want dat is al tig jaar zo. Eerste naam van 2026 is dus waarschijnlijk een van deze:

Ar-Jane
Herfshane Band
Isis Cloudt

Verwacht hetzelfde als vorig jaar! Op een maandag de drie headliners plus 20/25 namen en vrijdag de verkoop!

Er zal vast achter de schermen gevloekt en de handen uit het haar getrokken zijn doordat de Foo Fighters en waarschijnlijk ook The Cure hebben afgezegd! Zelfde Scenario als de vorige editie dus ik verwacht vooral tweede keuze (Sam Fender) en dat ze onverwacht iets in de schoot geworpen kregen(Muse) (zie Ed Sheeran dit jaar)

Mijn verwachtingen daarom tot nu toe:
- Muse, Justin, Sam Fender!
- The Prodigy, Faithless, Slipknot
- Within Temptation, Volbeat, Biffy Clyro

Verwacht hetzelfde als vorig jaar! Op een maandag de drie headliners plus 20/25 namen en vrijdag de verkoop!

Er zal vast achter de schermen gevloekt en de handen uit het haar getrokken zijn doordat de Foo Fighters en waarschijnlijk ook The Cure hebben afgezegd! Zelfde Scenario als de vorige editie dus ik verwacht vooral tweede keuze (Sam Fender) en dat ze onverwacht iets in de schoot geworpen kregen(Muse) (zie Ed Sheeran dit jaar)

Dit is toch echt veel te veel rock dit zie ik niet gebeuren Justin Timberlake is letterlijk de enige die dan de pop georiënteerd mensen trekt.

Ik zet mijn geld op: Olivia Rodrigo, Justin Timberlake en LInkin Park. Heb niks met Olivia, dus die op vrijdag aub... LP op zaterdag en mr. JT als afsluiter. Ik zou dan wel tevreden zijn met de head liners. Maar vooralsnog (om een bepaalde zangeres, Davina M. aan te halen) Het duurt te lang....!

Dat heeft Pinkpop dan goed gedaan imo.
Muse of Green Day. Trekken allebei denk Ik evenveel volk....Green Day misschien wel meer aan hun kaartverkoop te zien dit en vorig jaar. Hadden zeker niet misstaan op PP. Al zullen er genoeg zijn die daar anders over denken......

Dit is toch echt veel te veel rock dit zie ik niet gebeuren Justin Timberlake is letterlijk de enige die dan de pop georiënteerd mensen trekt.
Valt wel mee toch? Justin, Prodigy, Faithless is allemaal geen rock, en Sam Fender schuurt ook wel tegen Pop aan.

Valt wel mee toch? Justin, Prodigy, Faithless is allemaal geen rock, en Sam Fender schuurt ook wel tegen Pop aan.
Prodigy en faithless zou ik ook niet als typische pop zien. Pinkpop wilt altijd wel wat van die typische nieuwe pop namen hebben

Muse - Sam Fender - within Temptation en Volbeat zijn sws welkom☺️ the Prodigy en faithless trouwens ook wel hoor.

• Leuk
Waarderingen: Bassie78
1731421389457.png

Mojo zojuist op instagram met bovenstaande foto en: 𝗗𝗼𝗻𝗱𝗲𝗿𝗱𝗮𝗴 𝟭𝟰 𝗻𝗼𝘃𝗲𝗺𝗯𝗲𝗿 𝟭𝟯.𝟬𝟬 𝘂𝘂𝗿…

Geen pinkpop zo te zien dus voor LP.

• Wow
  • Leuk
Waarderingen: Maria, PJ en Timmetje
Als ze dit keer daadwerkelijk weer naast LP/Olivia etc grijpen dan vreet ik echt een schoen. 😅 Zul je zien dat we straks met Macklemore, Justin Timberlake en KOL opgescheept zitten ofzo.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss

Users who are viewing this thread