Pinkpop 2025

23 juli maar zullen dan ook rond die tijd daar spelen lijkt me. Wat ontzettend jammer voor Pinkpop weer dit... zou dit nu aan de eisen van een band liggen of is de boeker van pinkpop gewoon niet zo heel goed? Begin er steeds meer aan te twijfelen.
Als LP zowel Stade de France staat als Gelredome hebben ze misschien wel een dusdanig grote productie dat ze liever concerten doen o de kostprijs daarvan te verantwoorden. Maar even kijken of die daadwerkelijk op festivals terecht gaan komen, en als ze dat komen hoe veel het er gaan zijn.

Als LP zowel Stade de France staat als Gelredome hebben ze misschien wel een dusdanig grote productie dat ze liever concerten doen o de kostprijs daarvan te verantwoorden. Maar even kijken of die daadwerkelijk op festivals terecht gaan komen, en als ze dat komen hoe veel het er gaan zijn.
Hu, dat hebben ze toch zelf naar buiten gebracht dat ze concerten en festivals zouden gaan/willen doen.

Stel dat LP dus inderdaad in zalen terecht komt en dus geen festivals doet... Ik begrijp nog steeds niet waarom ze dan niet gewoon JT/Olivia/Muse (etc) hadden aangekondigd toen andere festivals ook kwamen (even er van uitgaande dat ze die wel hebben). Lijkt me toch beter om met en met iets eruit te gooien dan alles in 1x, zo creëer je nog iets van hype (wat ze op zich wel kunnen gebruiken lijkt me).

Persoonlijk erg blij mee, maar ontzettend gaar voor Pinkpop. Dit was samen met Rodrigo toch wel dé headliner die je had moeten hebben deze zomer.
Helemaal mee eens. Ze lopen om wat voor reden dan ook weer eens te veel mis.
Geen Rodrigo, geen Linkin park, geen Billie Eilish, geen Dua Lipa. Ik vraag me af wanneer we deze acts (en ik vergeet er nog wat) eens gaan zien op Pinkpop........

Helemaal mee eens. Ze lopen om wat voor reden dan ook weer eens te veel mis.
Geen Rodrigo, geen Linkin park, geen Billie Eilish, geen Dua Lipa. Ik vraag me af wanneer we deze acts (en ik vergeet er nog wat) eens gaan zien op Pinkpop........
Allemaal te gecompliceerd.

Nee, dit zal echt wel Linkin Park zijn. Kan ook goed zijn dat Hurricane en Southside ze hebben en daardoor uitgesloten voor Pinkpop?
Rock am Ring/Park hebben ook nog een befaamde uitgekraste naam. Dan zouden ze 4 keer op een Duits festival staan en Pinkpop daarvoor laten schieten?

Ik snap dat de kans nu aanzienlijk klein is geworden dat LP op PP gaat komen maar kunnen we niet nog altijd een beetje blijven hopen? Neem een voorbeeld aan Pearl Jam 2022 stonden en PP en Ziggo. Wellicht dat de hype voor LP nu zo dusdanig groot dat ze zeggen prima doen we ze allebei. Mede ook doordat ze zelf aangaven overal te komen en festivals te gaan doen.

We schrijven ze nu meteen af maar it aint over till its over toch?

Ik snap dat de kans nu aanzienlijk klein is geworden dat LP op PP gaat komen maar kunnen we niet nog altijd een beetje blijven hopen? Neem een voorbeeld aan Pearl Jam 2022 stonden en PP en Ziggo. Wellicht dat de hype voor LP nu zo dusdanig groot dat ze zeggen prima doen we ze allebei. Mede ook doordat ze zelf aangaven overal te komen en festivals te gaan doen.

We schrijven ze nu meteen af maar it aint over till its over toch?
Ik wil de goede hoop er ook nog wel even in houden.

• Winning
Waarderingen: JohndeBever
Hoe MOJO een dag zo kan doen omslaan. Vanmorgen leek alles zo positief na het nieuws van Muse. En dan nu zo'n teaser die de sfeer weer doet omslaan.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Ik zet m'n geld in op Timberlake - Muse - Mumford and Sons.
Die laatste hebben nog geen data staan geloof ik maar desondanks zou je wel eens gelijk kunnen hebben. Met alles wat er op tournee is en (waarschijnlijk) wel op andere festivals staat vind ik de headliners van Pinkpop dan behoorlijk tegenvallen eerlijk gezegd....

Users who are viewing this thread