Pinkpop 2025

Voor zover ik weet hebben Katy Perry en Nicky Minaj geen eigen band. David Guetta is geen dj a la Justice die nog een liveset doen. Bij PinkPop is op een enkele boeking bijna alle headliners met iig een liveband.
Katy en Nicki zelf zijn het live. Dat maakt ze toch gewoon liveacts?

Misschien kondigen ze donderdag een zaaltour in het voorjaar van 2025. Zo kunnen ze de zomer nog de festivals op. Uit vorige interviews bleek dat ze pas zo laat bezig waren met boeken omdat ze niks wouden verklappen. En ze begonnen de afgelopen concerten toch ook redelijk snel te doen na de aankondiging?

Maar in België zijn er ook talloze festivals en locaties en het lukt Werchter elke keer wel.
Nederland heeft daar denk ik toch een groter aanbod in Timmetje. Los van de festivals die beiden moeten vullen heeft Nederland Ziggo Dome Gelredome Amsterdam Arena Goffertpark Malieveld en eventueel Ahoy en AFAS voor de grotere acts.
In Belgie ben je toch al vlug klaar met het Sportpaleis Koning Boudewijn stadion Vorst Nationaal en eventueel Lotto Arena waarbij die laatste 2 ook niet de grootste capaciteit hebben.
En ik denk dat mojo contracten afsluit met locaties waardoor er natuurlijk overal wat moet staan. Maar dat laatste weet ik niet precies hoe dat gaat...

Of zou er toch een kans zijn dat ze beide doen? Pinkpop en Gelredome, aangezien de hoge hype op dit moment. Pearl jam deed ook 2 ziggo's wat samen evenveel kaarten zijn als een uitverkochte gelredome.
Dacht ik idd ook. En dan eerst Gelredome kaarten laten verkopen, voordat PP met aankondiging komt. #wishfulthinking?

Katy en Nicki zelf zijn het live. Dat maakt ze toch gewoon liveacts?
Filmpjes gezien van Nicky en daar was weinig zang in te vinden, een paar stukken rapte ze mee, maar goed. Katy Perry wil ik nadat ik zojuist even een fragment van haar laatste show heb gekeken zou dat nog wel een goede act zijn.

Nederland heeft daar denk ik toch een groter aanbod in Timmetje. Los van de festivals die beiden moeten vullen heeft Nederland Ziggo Dome Gelredome Amsterdam Arena Goffertpark Malieveld en eventueel Ahoy en AFAS voor de grotere acts.
In Belgie ben je toch al vlug klaar met het Sportpaleis Koning Boudewijn stadion Vorst Nationaal en eventueel Lotto Arena waarbij die laatste 2 ook niet de grootste capaciteit hebben.
En ik denk dat mojo contracten afsluit met locaties waardoor er natuurlijk overal wat moet staan. Maar dat laatste weet ik niet precies hoe dat gaat...
Belgie: Werchter (festival + dag events), Oostende, Brussel heeft en Boudewijn, Vorst, koninklijk circus en Paleis 12, Sportpaleis, Lotto Arena, Trixxo, Ghelamco arena kan ook nog (heeft niels de stadsbader daar is niet gestaan) + nog een hele rist kleinere zalen

• Leuk
Waarderingen: PJ en Timmetje
Ik vind het eigenlijk niet eens zo heel gek dat mensen hier wat pessimistisch reageren, want dit is toch precies wat er vorig jaar ook zo'n beetje gebeurde? Festivals kondigen headliners en al namen aan, potentiële opties waar mensen enthousiast van worden krijgen een zaalshow, er zijn duidelijke afvallers (oa The Cure, Foo Fighters), en rondom Pinkpop geen enkel teken van leven. Als ze Timberlake/Rodrigo/Muse hebben dan hadden ze gewoon met de meute mee kunnen gaan. Maar goed, we shall see... ik hoop althans op een stevig dagprogramma.

• Leuk
Waarderingen: Bassie78
Eigenlijk zijn Justin Timberlake en Sam Fender de enige die we met enige zekerheid kunnen hebben voor PP kijkend ook naar de tourschema's van alle andere headliners acts???

• Leuk
Waarderingen: Bassie78
Eigenlijk zijn Justin Timberlake en Sam Fender de enige die we met enige zekerheid kunnen hebben voor PP kijkend ook naar de tourschema's van alle andere headliners acts???
Voeg daar Muse aan toe en je hebt voor Pinkpop begrippen een prima headliners programma!

• Haha
Waarderingen: jeff250381

Users who are viewing this thread