Pinkpop 2025

Zitten een paar leuke namen tussen wat van mij mogen doorkomen:

Weezer
Sex pistols ft frank carter
Jimmy eat world
Me first and the gimme gimmes
Airbourne
Eagles of death metal
The darkness
Bullet for my valentine
Steel panther

Zou voor mij de undercard toch wel erg stevig maken. Zet hier timberlake, olivia en muse als headliners en kings of leon ,sam fender, avenged sevenfold als subs bij en je hebt een aardig rijtje

Laatst bewerkt:
Dat is die van die BMW reclame. Ja, ik heb het opgezocht, want zelden dat ik zo'n afgrijselijk nummer heb gehoord. Ik moest weten wie dit soort ellende durft uit te brengen. Zijn andere nummers wel de moeite waard?
Moest even opzoeken welk liedje je bedoelde, maar denk als je 'Beautiful Things' niet leuk vindt, dat de rest ook niet je ding is. Maar dat is natuurlijk smaak. Hij zingt in ieder geval loepzuiver en maakt talloze salto's en backflips tijdens zijn show.

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
Zitten een paar leuke namen tussen wat van mij mogen doorkomen:

Weezer
Sex pistols ft frank carter
Jimmy eat world
Me first and the gimme gimmes
Airbourne
Eagles of death metal
The darkness
Bullet for my valentine
Steel panther

Zou voor mij de undercard toch wel erg stevig maken. Zet hier timberlake, olivia en muse als headliners en kings of leon ,sam fender, avenged sevenfold als subs bij en je hebt een aardig rijtje
Nu al het 2e festival met the Sex Pistols. Zouden het leuk doen in de tent.

• Leuk
Waarderingen: Festivalgek
Vraag me wel af op het sein van headliner 3 inmiddels op groen staat...

One Minute Waiting GIF
Ik neem dat jij Linkin Park in gedachten had als reden waarom Pinkpop zo lang stil bleef....Of zit ik er naast?
Pinkpop komt volgende week gewoon ergens met groot gedeelte line up waarna eind nov begin dec de verkoop wel zal starten. Ik denk nu trouwens dat ze op niemand wachten maar het altijd al zo gepland hadden. Die vervanger van FF zullen ze ondertussen wel al hebben....

Ik neem dat jij Linkin Park in gedachten had als reden waarom Pinkpop zo lang stil bleef....Of zit ik er naast?
dat was idd een deel van de tunnel waar ik in zat...
inmiddels zit ik in een andere tunnel, door de Tons of Rock aankondiging / Gelredome hint

en eerlijk gezegd, wordt ik daar wel heel enthousiast van, een headliner waar ik zelf heel enthousiast over ben en daarnaast het is dat een headliner zou komen naast de 2 'nieuwe' Pinkpop-headliners die al 10 jaar niet te zien was op Pinkpop.

De headliner werd overigens ook genoemd in het interview in OOR met Rob Trommelen per toeval...

• Leuk
Waarderingen: PJ
Ook dit jaar heb ik weer te doen met Pinkpop hoor. Net als vorig jaar worden alle mooie kanshebbers dag na dag op andere locaties in NL aangekondigd en de Pinkpop liefhebbers moeten maar blij zijn met wat er overblijft. Geen goede manier om hype en een goed gevoel te creëren. Zal je zien dat Pinkpop gaat starten met aankondigen in de week dat Linkin Park verkoop is en de aandacht op die manier weer is afgeleid. Ik hoop van harte voor jullie dat ze nog weten te verrassen.

Ook dit jaar heb ik weer te doen met Pinkpop hoor. Net als vorig jaar worden alle mooie kanshebbers dag na dag op andere locaties in NL aangekondigd en de Pinkpop liefhebbers moeten maar blij zijn met wat er overblijft. Geen goede manier om hype en een goed gevoel te creëren. Zal je zien dat Pinkpop gaat starten met aankondigen in de week dat Linkin Park verkoop is en de aandacht op die manier weer is afgeleid. Ik hoop van harte voor jullie dat ze nog weten te verrassen.
Schijnbaar liggen ze er niet wakker van......

Van de andere kant, het hypen enz heeft vooral betrekking op ons als forum-gebruikers. Ik denk dat het gros van de ticketkopende mensen niet alle nieuwtjes op de voet volgen. Hier voelen dingen als grote missers aan omdat we volop focussen op wat alle festivals presenteren.
Dat Linkin Park Gelredome aan doet en vermoedelijk geen Pinkpop is wel een misser van jewelste. Dat zal ik niet ontkennen.

Maar zoals @DennisvdBr ook zegt; Muse heeft er ook gewoon 10 jaar niet gestaan(!!) dat is gewoon een straffe boeking als ze die hebben.

We maken vaak de vergelijking met andere festivals. Maar het lijkt me sterk dat er al 10.000 man een combiticket voor Werchter koopt omdat ze daar eerder namen droppen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: colette283 en Joslittel
Ook dit jaar heb ik weer te doen met Pinkpop hoor. Net als vorig jaar worden alle mooie kanshebbers dag na dag op andere locaties in NL aangekondigd en de Pinkpop liefhebbers moeten maar blij zijn met wat er overblijft.
Dat is ook zo omdat ze zelf zo laat komen...

Van de andere kant, het hypen enz heeft vooral betrekking op ons als furom-gebruikers. Ik denk dat het gros van de ticketkopende mensen niet alle nieuwtjes op de voet volgen. Hier voelen dingen als grote missers aan omdat we volop focussen op wat alle festivals presenteren.
Dat Linkin Park Gelredome aan doet en vermoedelijk geen Pinkpop is wel een misser van jewelste. Dat zal ik niet ontkennen.

Maar zoals @DennisvdBr ook zegt; Muse heeft er ook gewoon 10 jaar niet gestaan(!!) dat is gewoon een straffe boeking als ze die hebben.

We maken vaak de vergelijking met andere festivals. Maar het lijkt me sterk dat er al 10.000 man een combiticket voor Werchter koopt omdat ze daar eerder namen droppen.
Maar ook hier, Werchter had wel Muse in 2023 en Pinkpop niet. Idem voor Foo Fighters vorig jaar. Lijkt wel alsof ze goed achter t net vissen vergeleken met Werchter

Maar ook hier, Werchter had wel Muse in 2023 en Pinkpop niet. Idem voor Foo Fighters vorig jaar. Lijkt wel alsof ze goed achter t net vissen vergeleken met Werchter
Klopt helemaal hoor! Het is zelden andersom.

En Muse is inderdaad niet zeldzaam in Nederland. dat heeft natuurlijk ook een reden; ze schuiven kaarten. Een safe boeking en in de historie van het festival weer tijd voor ze. Het liefst zou je ze met nieuw werk zien (ik hoop eigenlijk dat ze juist ouder werk spelen ;) )

• Leuk
Waarderingen: colette283
Klopt helemaal hoor! Het is zelden andersom.

En Muse is inderdaad niet zeldzaam in Nederland. dat heeft natuurlijk ook een reden; ze schuiven kaarten. Een safe boeking en in de historie van het festival weer tijd voor ze. Het liefst zou je ze met nieuw werk zien (ik hoop eigenlijk dat ze juist ouder werk spelen ;) )
Ik vraag me af of Muse op Pinkpop nog heel veel kaarten verschuift. Tuurlijk zijn er wel trouwe fans die áltijd gaan, maar de net niet die hards zijn wel bevredigd. Verder heb je nog de groep die hoe bont Pinkpop het ook maakt, toch blijft gaan. Maar de laatste jaren bleek deze ook niet meer tot iedere prijs bereid te komen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Muse heeft inderdaad 10 jaar niet op Pinkpop gestaan maar is in die 10 jaar wel vrijwel om het jaar in Nederland geweest. En ze komen volgens mij ook niet met nieuw werk voordat ze op PP spelen. Leuke boeking, maar heel bijzonder is het nou ook weer niet.
Ja, grappig dat mensen zó blij zijn terwijl die op elke straathoek hebben gespeeld de afgelopen 10 jaar. Dan ben je ook niet echt fan he.

Moest even opzoeken welk liedje je bedoelde, maar denk als je 'Beautiful Things' niet leuk vindt, dat de rest ook niet je ding is. Maar dat is natuurlijk smaak. Hij zingt in ieder geval loepzuiver en maakt talloze salto's en backflips tijdens zijn show.
Ik vind het een geweldig nummer en hoop ook dat hij op PP staat. Evenals David Kushner, beetje zelfde categorie, maar die vind ik eigenlijk nog beter.

• On fire
Waarderingen: timvn
Of enorm fan, of je zoekt heel gedwongen naar iets positiefs als het over Pinkpop gaat ;).
Als ik voor mijzelf kijk, dan krijg ik met Muse (+ leuk dagprogramma) verschillende mensen uit Zuid-Limburg wel overgehaald in ieder geval een dagkaartje te kopen. Als ze voor Muse naar de Randstad of Belgie moeten gaan, dan slaan ze het over.

• Leuk
Waarderingen: colette283

Users who are viewing this thread