Pinkpop 2025

Als Muse komt dan is dat voor mij minimaal een dagkaartje Pinkpop. Muse staat voor ons nog op het lijstje met bands die we nog niet gezien hebben. Om uiteenlopende redenen hadden wij de afgelopen jaren telkens als Muse in Nederland was iets anders op de agenda staan. Komend jaar hebben we het PP weekeind vrijgepland (zoals elk jaar trouwens) dus laat maar doorkomen!🤞🏻🤞🏻
Hier hetzelfde en persoonlijke voorkeur liever Muse dan FF, niet dat FF slecht is of zo. Maar ja dan komt het puur uit op smaak en dan valt Muse net iets meer in dat straatje dan FF in mijn geval dan. Wil overigens niet zeggen dat als FF er zouden staan dat wij niet zouden gaan, want dan waren wij ook gewoon gegaan.

Vrijdag is ook LP dag, voor het nieuwe album. Dus dan valt de bekendmaking ook in de doofpot ofz.
Maar wanneer dan wel?
Volgende week vrijdag is de kaartverkoop Werchter, dus daar wil je toch wel voor zijn lijkt me

Dan heb je tussen nu en dan nog 2x Jera aankondiging, Paaspop aankondiging, LP aankondiging, Werchter aankondiging(en?), Sinterklaas die aankomt, zo kunnen ze excuses blijven bedenken

Maar wanneer dan wel?
Volgende week vrijdag is de kaartverkoop Werchter, dus daar wil je toch wel voor zijn lijkt me

Dan heb je tussen nu en dan nog 2x Jera aankondiging, Paaspop aankondiging, LP aankondiging, Werchter aankondiging(en?), Sinterklaas die aankomt, zo kunnen ze excuses blijven bedenken
Ik weet het niet, tenzij Pinkpop toch ook onder de Tour data valt van LP. Maar zo ziet het er voor nu niet naar uit. Ik weet het, een hoop excuses voor iets waar allang een gedeelte van bekend had kunnen zijn .

• Leuk
Waarderingen: Landgraver
Lijkt mij ook waarschijnlijker dat JT op vrijdag staat en OR op zaterdag ivm opvolgende concerten in de UK
Dit lijkt dus op nog minder gebaseerd dan de gemiddelde user hier haha

• Leuk
Waarderingen: BeWario

Users who are viewing this thread