Pinkpop 2025

Op basis van recensies is het meer een onsmakelijke circusshow dan een concert. Ik denk niet dat veel mensen die op "echte" muziek zitten te wachten daarop zitten te wachten.
vond het in antwerpen ook niet echt je dat.
goed ik heb het 1x meegemaakt maar daar zal het bij blijven;
rammstein daarintegen ligt me vele malen beter

Ik denk dat ik een van de weinigen ben, die zich niet heel veel zorgen maakt wat de headliners zijn. Ik ga toch. Maar ja, ik ga dan ook al meer dan 20 jaar naar Pinkpop.
Ik ga voor de sfeer, de meer onbekende bands die mij dan verrassen met hun muziek, en als er een leuke headliner is, is dat mooi meegenomen. En als ik een artiest niets vind, ga ik naar een andere kijken.

Elke dag wel goede muziek. Een headliner die ik niet interessant vindt: achteraan op het veld is het dan soms ook prima vertoeven 😉

Voor dit jaar denk ik: Muse, Justin Timberlake, en ? ( Rodrigues?)

Muse al heel vaak gezien, maar blijft goed. Prima headliner. Timberlake, goed repertoire, ook prima headliner. Over de derde twijfel ik.

Morgen komt het Engelse Come Together festival met een headliner. Festival in Newcastle is nieuw, is begin juni en met een capaciteit van 45.000 bezoekers. Nationale en internationale headliners. Eens kijken waar ze mee komen...Misschien wat voor PP.....?

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Joost heeft niks strafbares gedaan
images

Laatst bewerkt:
Grootste nadeel van zo laat aankondigen is gewoon met werk. Mensen word nu al gevraagd hoe hun zomervakantie eruit ziet. Dus dan neem je maar vrij met hopen op goed namen

Ik denk dat ik een van de weinigen ben, die zich niet heel veel zorgen maakt wat de headliners zijn. Ik ga toch. Maar ja, ik ga dan ook al meer dan 20 jaar naar Pinkpop.
Ik ga voor de sfeer, de meer onbekende bands die mij dan verrassen met hun muziek, en als er een leuke headliner is, is dat mooi meegenomen. En als ik een artiest niets vind, ga ik naar een andere kijken.

Elke dag wel goede muziek. Een headliner die ik niet interessant vindt: achteraan op het veld is het dan soms ook prima vertoeven 😉

Voor dit jaar denk ik: Muse, Justin Timberlake, en ? ( Rodrigues?)

Muse al heel vaak gezien, maar blijft goed. Prima headliner. Timberlake, goed repertoire, ook prima headliner. Over de derde twijfel ik.
Mee eens! Er zijn genoeg te gekke acts naast de headliners. Ik maak mij dus nooit zo'n zorgen.

• Leuk
Waarderingen: Atlantagirl
Grootste nadeel van zo laat aankondigen is gewoon met werk. Mensen word nu al gevraagd hoe hun zomervakantie eruit ziet. Dus dan neem je maar vrij met hopen op goed namen

Het gaat om 1-2 vrije dagen? Vooruit, hooguit een stuk of 5 als je het hele weekend werkt en wat rust wil hebben erbij. Als het oprecht zo’n probleem is om die in te trekken of opnieuw te plannen een halfjaar van te voren zal ik vooral opzoek gaan naar een nieuwe werkgever…

Denk in ieder geval niet dat Pinkpop erg wakker ligt van dit argument.

• Leuk
Waarderingen: brutus257 en Novis95

Users who are viewing this thread