Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mojo heeft dan plannen met andere headliners voor Pinkpop, anders zet je ze toch altijd op Pinkpop neer. Maar dit levert ze natuurlijk ook meer geld op, want het verkoopt toch wel uit.
Mwa, het is toch wel wat geleidelijker gegaan dan dat denk ik. En in 2022 hadden ze nog Metallica en Pearl Jam in 1 editie. Belegen, maar wel hele grote namen.
Ik had zelf voor het eerst een dergelijke twijfel in 2017. Toen sloeg ik Pinkpop helemaal over vanwege het gemis van headliners die ik graag wilde zien, met name de Foo Fighters. Dat zij 2015 niet kwamen inhalen maar toen wel op Werchter stonden gaf mij fronsende wenkbrauwen. Al heeft Pinkpop zo nu en dan nog weleens het probleem (gehad) dat ze te vroeg in het seizoen zaten, en daardoor wat grote namen misten die pas later naar Europa kwamen. In 2017 zaten ze ook in het eerste weekend van jhuni...
Ik baal hier ontzettend van, had Linkin Park graag gezien komend jaar, of dit nou op Pinkpop was of met een los concert. Nu helaas niet mogelijk vanwege Glastonbury in hetzelfde weekend waar ik kaartjes voor hoop te scoren...
Toch weer minstens 2 headliners die veel tickets verkopen op RW. Hopelijk voor PP niet hetzelfde scenario als dit jaar waarbij RW toch headliners van een ander niveau had dan PP muv Ed Sheeran.
Als ze nu komen met een gelijkaardige line-up als die van dit jaar...
Ik baal hier ontzettend van, had Linkin Park graag gezien komend jaar, of dit nou op Pinkpop was of met een los concert. Nu helaas niet mogelijk vanwege Glastonbury in hetzelfde weekend waar ik kaartjes voor hoop te scoren...
Ik zou gewoon kaarten voor LP proberen te scoren. De kans dat je kaarten voor GB scoort is toch vele malen kleiner plus kaarten van LP kun je makkelijk doorverkopen.
Toch jammer, is business begrijp het wel,maar toch benieuwd waar ze dan mee gaan komen en wanneer.Volgende week vrijdag in ieder geval tickets scoren voor RW.
Ik zou gewoon kaarten voor LP proberen te scoren. De kans dat je kaarten voor GB scoort is toch vele malen kleiner plus kaarten van LP kun je makkelijk doorverkopen.
Toch ergens wel balen, dat het pp niet gelukt is. En concurrentie wederom wel. Maar er moet nu toch echt serieus iemand op die knop gaan drukken bij Bureau pp, want het ziet er alleen maar somberder uit voor ze op deze manier.
Ja goeie, ik zal dit even voorleggen aan de groep waar we mee wilden gaan. Is wel in de vakantieperiode maar die moet ik daar dan maar omheen plannen als dat lukt.