Pinkpop 2025

Het gaat om 1-2 vrije dagen? Vooruit, hooguit een stuk of 5 als je het hele weekend werkt en wat rust wil hebben erbij. Als het oprecht zo’n probleem is om die in te trekken of opnieuw te plannen een halfjaar van te voren zal ik vooral opzoek gaan naar een nieuwe werkgever…

Denk in ieder geval niet dat Pinkpop erg wakker ligt van dit argument.
Denk dat PP er idd niet van wakker ligt, maar zijn toch veel beroepen waar vrij krijgen niet zo makkelijk gaat. Onderwijs, beroepen met ploegendiensten bv

• Geweldig
Waarderingen: fortress_muziek
Gewoon een festivalgids met alle festivals en line-ups in oktober zodat je een keuze kunt maken.
Net zoals in t theater in mei met een seizoensgids voor t komend jaar.

Maar dat is helaas niet haalbaar

Waarom? Snap echt niet waarom deze naam zoveel genoemd wordt
Was eigenlijk al de headliner van 2020, heeft een enorme populariteit onder jongeren, dit jaar helemaal de andere kant op gegaan en een country album uitgebracht die erg goed werd opgepakt (zorgt hopelijk ook voor meer live muziek in zijn set).

Ook niet helemaal mijn smaak maar dit is gewoon wel een grote artiest op je affiche. Daarnaast heeft PP zelf vorig jaar aangegeven een country artiest als Luke Combs te willen boeken, laten deze 2 nu net samen nummers op zijn nieuwe album hebben staan.

Beide hebben echter nog helemaal niks gepland of uberhaupt van zich laten horen, maar meer even om het balletje op te gooien:)

Was eigenlijk al de headliner van 2020, heeft een enorme populariteit onder jongeren, dit jaar helemaal de andere kant op gegaan en een country album uitgebracht die erg goed werd opgepakt (zorgt hopelijk ook voor meer live muziek in zijn set).

Ook niet helemaal mijn smaak maar dit is gewoon wel een grote artiest op je affiche. Daarnaast heeft PP zelf vorig jaar aangegeven een country artiest als Luke Combs te willen boeken, laten deze 2 nu net samen nummers op zijn nieuwe album hebben staan.

Beide hebben echter nog helemaal niks gepland of uberhaupt van zich laten horen, maar meer even om het balletje op te gooien:)
Mag van mij zeker komen vooral met het laatste album.

Wel had ik begrepen via via dat zijn dag totaal niet verkocht dat jaar ( 3000 dagkaarten), terwijl de dag van rhcp toen al bijna uitverkocht was.
Ook zou hij rond de 2 miljoen kosten. Weet niet of dat tegenwoordig veel is voor een headliner?

Wel had ik begrepen via via dat zijn dag totaal niet verkocht dat jaar ( 3000 dagkaarten), terwijl de dag van rhcp toen al bijna uitverkocht was.
Ook zou hij rond de 2 miljoen kosten. Weet niet of dat tegenwoordig veel is voor een headliner?
Ah oke, dat zijn idd niet de beste cijfers. Maar via via is een lange weg om een tegenargument te kunnen geven, en daarnaast was jij ook niet degen die zei dat we een maand geleden al de eerste namen moesten hebben :p

Nee zonder flauwekul, het was maar een idee maar ik denk wel dat hij wel in populariteit is gestegen tov 2020

Kom aan, Post Malone zet echt wel meer dan 3000 kaarten weg.

Ah oke, dat zijn idd niet de beste cijfers. Maar via via is een lange weg om een tegenargument te kunnen geven, en daarnaast was jij ook niet degen die zei dat we een maand geleden al de eerste namen moesten hebben :p

Nee zonder flauwekul, het was maar een idee maar ik denk wel dat hij wel in populariteit is gestegen tov 2020
Die is zeker gestegen tov 2020, al ben ik bang dat ze hun vingers er niet opnieuw aan willen branden. Al schat ik dat hij echt wel veel tickets verkoopt.

Eminem mag ook nog wel in komen halen van 2019 :)

In 2018 gezien in de goffert en die zet echt wel een show neer met een flinke live band met blazers, strijkers, slagwerk e.d. Zou absoluut een toevoeging zijn, ik betwijfel alleen de haalbaarheid.

Aan de andere kant; 2 shows in Nederland is geen optie voor LP? Denk dat de vraag dusdanig groot is dat het toch wel uitverkoopt...

• Leuk
Waarderingen: colette283
Kom aan, Post Malone zet echt wel meer dan 3000 kaarten weg.
Editie was wel vroeg geannuleerd en weinig artiesten op die dag bekend gemaakt. En hij was toen denk ik nog niet zo groot en bekend als dat hij nu is.
Gezien op pukkelpop 2019 en was er toen niet echt door weggeblazen.
Dat zal nu wel anders zijn, door de laatste 2 albums.
Dag van maneskin dit jaar zullen ook rond de 5/6000 dagkaarten zijn geweest.

Eminem mag ook nog wel in komen halen van 2019 :)

In 2018 gezien in de goffert en die zet echt wel een show neer met een flinke live band met blazers, strijkers, slagwerk e.d. Zou absoluut een toevoeging zijn, ik betwijfel alleen de haalbaarheid.

Aan de andere kant; 2 shows in Nederland is geen optie voor LP? Denk dat de vraag dusdanig groot is dat het toch wel uitverkoopt...
ik zou beide toejuichen.. Ben alleen bang dat we LP kunnen afschrijven... :(

• Leuk
Waarderingen: colette283 en wenters
Grootste nadeel van zo laat aankondigen is gewoon met werk. Mensen word nu al gevraagd hoe hun zomervakantie eruit ziet. Dus dan neem je maar vrij met hopen op goed namen
Is dan een voordeel als je sowieso gaat wat er ook staat. Pinkpop kost me elk jaar 3 snipperdagen. En moet dan altijd vrij zijn. Wat ze weten ‘t op werk.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

Users who are viewing this thread