Pinkpop 2025

Justin Timberlake Muse Sam Fender zijn dan op dit moment dan de mogelijkheden voor Pinkpop. Andere headliners zijn nagenoeg uitgesloten vanwege hun tourschema's. En van KOL en Mumford verwachten we dat ze touren maar hebben we nog geen Europese data......... Oké, misschien toveren ze nog wat uit de hoge hoed..🙄

• Leuk
Waarderingen: Bassie78
Justin Timberlake Muse Sam Fender zijn dan op dit moment dan de mogelijkheden voor Pinkpop. Andere headliners zijn nagenoeg uitgesloten vanwege hun tourschema's. En van KOL en Mumford verwachten we dat ze touren maar hebben we nog geen Europese data......... Oké, misschien toveren ze nog wat uit de hoge hoed..🙄
Robbie na een uitverkocht ArenA. :P

De 20e is gereserveerd voor Justin Timberlake. De 21e kan Olivia dan doen voor ze naar Dublin vertrekt. De 22e alleen nog even invullen dan......
Waarom kan Rodrigo niet de 22e?
Toch best enthousiast over 2 headliners die nog nooit op Pinkpop stonden (alhoewel niet beide mijn directe voorkeur zijn)...

Vraag me wel af op het sein van headliner 3 inmiddels op groen staat...

One Minute Waiting GIF

• Leuk
Waarderingen: Casper1995
Gisteravond Benson Boone gezien in de AFAS Live. Die mag van mij ook wel naar Pinkpop komen. Wat een stem en potentie heeft hij! Plus veel 'q-music hitjes'😝
Dat is die van die BMW reclame. Ja, ik heb het opgezocht, want zelden dat ik zo'n afgrijselijk nummer heb gehoord. Ik moest weten wie dit soort ellende durft uit te brengen. Zijn andere nummers wel de moeite waard?

Als ze geen waanzinnige bedragen vragen, ben ik het daar wel mee eens. Niet dat ze nou de grote hits nog aan elkaar rijgen, maar ook op elk nieuw album staan standaard enkele nummers die raak zijn.
Ik vind KoL underrated, zijn mij live nooit tegengevallen. En voor mij hebben ze enorm veel goede tracks gemaakt waardoor een setlist altijd wel goed te behappen is. Dat mensen het saai vinden heb ik nooi begrepen, zet een Black Thumbnail maar eens op. En de hits Use Somebody en Sex On Fire zijn van oorsprong ook goede tracks imo.

Ik vind KoL underrated, zijn mij live nooit tegengevallen. En voor mij hebben ze enorm veel goede tracks gemaakt waardoor een setlist altijd wel goed te behappen is. Dat mensen het saai vinden heb ik nooi begrepen, zet een Black Thumbnail maar eens op. En de hits Use Somebody en Sex On Fire zijn van oorsprong ook goede tracks imo.
Red morning light, four kicks of closer en mijn dag kan al niet meer stuk. Ben ook best fan, dus mij hoef je niet echt te overtuigen.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight

Users who are viewing this thread