Pinkpop 2025

Persoonlijk erg blij mee, maar ontzettend gaar voor Pinkpop. Dit was samen met Rodrigo toch wel dé headliner die je had moeten hebben deze zomer.

Zul je zien dat ze er wel tijdens het PP weekend staan.
Dan zal Muse er wel staan. Na 10 jaar weer eens zou dat ook een geweldige boeking zijn voor Pinkpop, maar met deze twee + Olivia of Justin had je gewoon een prima bovenkant gehad. Nu toch maar weer afwachten, lijkt me geen goed teken dit...

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Dan zal Muse er wel staan. Na 10 jaar weer eens zou dat ook een geweldige boeking zijn voor Pinkpop, maar met deze twee + Olivia of Justin had je gewoon een prima bovenkant gehad. Nu toch maar weer afwachten, lijkt me geen goed teken dit...
Ik zie Macklemore ineens ook wel hoog eindigen.

• Verdrietig
Waarderingen: Maria
Maar iron Maiden staat 23juni in Gelredome, dus als Linkin park daar ook staat, zou dat dus of eerder of later dan Pinkpop zijn waarschijnlijk 🤷 ALS ze in het Gelredome staan.

Maar iron Maiden staat 23juni in Gelredome, dus als Linkin park daar ook staat, zou dat dus of eerder of later dan Pinkpop zijn waarschijnlijk 🤷 ALS ze in het Gelredome staan.
23 juli maar zullen dan ook rond die tijd daar spelen lijkt me. Wat ontzettend jammer voor Pinkpop weer dit... zou dit nu aan de eisen van een band liggen of is de boeker van pinkpop gewoon niet zo heel goed? Begin er steeds meer aan te twijfelen.

Users who are viewing this thread