Pinkpop 2025

Matt is 46 volgens mij. De leden van Linking Park ook zoiets.

Misschien is het mijn eigen oplopende leeftijd, maar dan ben je toch niet oud?
Zeker als je gewoon nog nieuw materiaal uitbrengt zie ik echt geen probleem....
Dat zijn toch echt wel eerder oudgediende bands, komaan. Gaan beide al mee sinds eind de jaren 90.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Davidd

Zeker als je gewoon nog nieuw materiaal uitbrengt zie ik echt geen probleem....
Het gaat meer over de leeftijd van de bekendste muziek dan de leeftijd van de leden zelf. De meest succesvolle albums van de 3 zijn ongeveer 20 jaar oud

Volgens ChatGPT:
Muse - Black Holes and Revelations (2006)
Linkin Park - Hybrid Theory (2000)
Justin Timberlake - Futuresex/Lovesounds (2006)

Het is niet zo zeer de leeftijd van de artiest, maar de jaren dat de artiest al op zen niveau in het circuit zit. Muse is al bijna 20 jaar headliner en kan dat nog 20 jaar zijn. Ze touren ook veel waardoor die exclusiviteit wat verdwijnt.
Neemt niet weg dat het een heel goede live band is, zelfs 1 van mijn favorieten, maar ik denk niet dat ik nog zo snel een kaartje voor hen zal kopen als pakweg 10 jaar geleden. Misschien binnen 10 jaar terug wel, wie zal het zeggen.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV

Misschien is het mijn oplopende leeftijd, maar ik kom uit een tijd dat 46 stokoud was voor een artiest die bovenaan het affiche van Pinkpop staat. :)

(En dat gaat natuurlijk hand in hand met het steeds langer doorgaan van grote bands en het boeken van grotere bands door Pinkpop.)

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Tons of rock komt met een paar mooie namen die van mij mogen doorkomen:

Muse
Sex Pistols met Frank Carter
Weezer
Avenged Sevenfold
Bad Nerves

Avenged Sevenfold zou een mooie sub zijn.

Ik ben enorm Muse fan en snap dat Pinkpop die direct neer zet. Blijven gewoon erg goed live, ondanks de wat matige albums van de laatste jaren.

Toch zou ik er nu niet meer zo snel voor naar Landgraaf afreizen, omdat ik die band denk ik al 4 a 5x heb gezien.

Zou het wel waarderen dat ze dan een Sam Fender op een andere dag laten headlinen ter compensatie voor de nieuwe generatie.

Avenged Sevenfold lijkt me een mooie north headliner voor pinkpop
hebben dit jaar alle rock/metal festivals in juni gedaan dus moet gemakkelijk te doen zijn

Avenged Sevenfold lijkt me een mooie north headliner voor pinkpop
hebben dit jaar alle rock/metal festivals in juni gedaan dus moet gemakkelijk te doen zijn
Schurkt dit niet langzaam tegen headliner aan? Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ze op andere festivals stonden, maar wel gewoon Ziggo Dome vullend he?

Schurkt dit niet langzaam tegen headliner aan? Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ze op andere festivals stonden, maar wel gewoon Ziggo Dome vullend he?
Vorig jaar Graspop als sub/co-headliner bij BMTH. Zou dus moeten kunnen als North afsluiter op PP als ze dat wat meer weg beginnen te zetten als co-head

• Leuk
Verwachten jullie Turnstile trouwens terug op Pinkpop, of wordt deze gekaapt door Jera?
Heb ze vorige keer helaas moeten missen

op Graspop stonden ze wel als headliner maar niet als grootste naam van de dag, onder/naast BMTH.
denk daarom dat north stage headliner wel een mooie spot is voor ze
denk niet dat die headline status hebben op een major

• Leuk

Users who are viewing this thread