Pinkpop 2025

Misschien iemand die dit zo heeft opgezocht? Maar hoe lang zat er tussen de bevestigingen van headliners die RW en pinkpop delen?
Voor mijn gevoel zat hier geen weken tussen toch? Het lijkt mij dan ook als pp en rw een headliner delen (die reeds bij rw bekend is gemaakt) dat dit snel duidelijk gaat worden.
in 2018 werden Pearl Jam als headliner zowel door RW als PP op dezelfde dag gedeeld. Dus wellicht heeft Pinkpop geen Rodrigo als headliner.

het valt toch wel te hopen dat ze deze week met iets komen. Normaliter neem ik altijd verlof voor Pinkpop, maar ja zolang ze niks delen wordt dat toch een beetje lastig. En dan moet ik ook nog uiterlijk zondag voor het hele jaar mijn verlof aanvragen. Pff laten we maar gokken op woensdag of vrijdag. Zou wel jammer zijn, pp is toch wel mijn festival en nu brengt het voor het eerst twijfel, misschien dan toch Rock Werchter of komen ze toch nog met iets uit de Hoge Hoed getoverd voor het einde van de week.😕

in 2018 werden Pearl Jam als headliner zowel door RW als PP op dezelfde dag gedeeld. Dus wellicht heeft Pinkpop geen Rodrigo als headliner.
Vorig jaar plopte Maneskin en Ed Sheeran op veel plekken op en hield Pinkpop zich stil.
Tour van Rodrigo is nog lang niet compleet, daar gaan nog meerdere optredens bijkomen.

Straks gaan alle 'Rock' Werchter gangers naar Pinkpop omdat ze daar twee van de drie headliners wel pruimen :)

Ik ben benieuwd of Rodrigo dan toch niet een grote, losse show gaat doen in Nederland in plaats van Pinkpop. Justin Timberlake lijkt me namelijk niet te missen.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Timberlake, muse, linkin park zou ondanks alles een vrij aardig rijtje zijn. En dan de meest logische. Als muse dit jaar niet door ging dan leg je die toch direct vast voor volgend jaar? Timberlake lijkt al een zekerheidje en linkin park lijkt me ook vrij duidelijk na het wegvallen van de foo fighters.
Ik denk dat in dit geval Muse eerder de vervanger zou zijn van FF.

Users who are viewing this thread