Rock Werchter 2025

Paramore - ??? - Green Day lijkt me wel passend

Heb ik ergens een tourgerucht gemist of waar komt Paramore vandaan?

Was trouwens best oké als voorprogramma van Swift afgelopen zomer. Wel verhoudingsgewijs weinig oude songs, maar de Talking Heads cover van Burning Down The House mag tot in de eeuwigheid op de setlist blijven.

Die film over zijn leven komt ook uit nu, dus het zou kunnen dat zijn populariteit weer even een boost krijgt en we de komende maanden massaal 'Angels' door ons strot krijgen geramd. Een classic met Williams als headliner en Bryan Adams net eronder zou wel vlot uitverkopen bij de veertigplussers lijkt me.
Lijkt me een heel plausibele piste!

Ik hoop dat de sfeer op Werchter 25 beter is dan de sfeer op het forum Werchter 25. 😂
Nee.
Sam Fender staat op de affiche... 🥴

Dat is dan ook wel weer fel overdreven. Die show op Pinkpop was waardeloos.
Datzelfde jaar, in januari, was Robbie Williams in het Sportpaleis wél zeer goed.
Is wel vaker gebeurd dat een zaalshow omgebouwd naar een festivalset en er niks anders overblijft dan een gimmick.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Een classic met Williams als headliner en Bryan Adams net eronder zou wel vlot uitverkopen bij de veertigplussers lijkt me.
Wel vreemd dat Bryan Adams zou headlinen.
Williams lijkt mij dan wel een trapje hoger.
Los daarvan: toch altijd gehoopt dat McCartney ergens op een Werchter festival zou opduiken in 2025.

Niet alles kunnen meelezen dit weekend maar het vooruitzicht is dat we dus of Robbie of Rodigo krijgen morgen? Waar Pinkpop voor kiest lijkt me dan duidelijk haha. RW ben ik benieuwd naar

Users who are viewing this thread