Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zeker mee eens, al wordt in de nieuwe setup vermindering van dat echt intieme gevoel wat mij betreft veroorzaakt door de lichtinval. Dat nadeel vervalt in de avond.
Robbie Williams of Rodrigo wie wordt het?
De Robbie Williams van Knebworth 2003 mag altijd terugkomen: 10/10 op mode, 10/10 op uitstraling en 10/10 op show en zelf zingen. Zijn PinkPop optreden in 2023 was echter schabouwelijk: slecht gekleed, nauwelijks uitstraling, low energy en publiek laten zingen ipv zelf de moeite te nemen om te zingen.
Ik kan me inderdaad niets voorstellen bij Robbie Williams op Rock Werchter. Maar misschien blijkt in de loop van vandaag dat ik een gebrekkige fantasie heb.
Ik kan me inderdaad niets voorstellen bij Robbie Williams op Rock Werchter. Maar misschien blijkt in de loop van vandaag dat ik een gebrekkige fantasie heb.
Die 'open' Barn is toch geen enkel probleem nu? Tja als je echt recht onder de ingang staat misschien. Maar dan denk ik; eerder gaan als je echt zo nodig halverwege/vooraan wilt staan. Het is onderand 200 meter lang en dan gaan we zagen op de 'open' voorkant haha.
Ik heb wel ondervonden dat ik liever buiten op het gras zit naar een scherm kijken, dan dat ik daar in de deur sta. Daar sta je in het licht en wil je het donken in kijken, dat werkt niet. Achja dan lekker naar buiten, of optijd zijn.
Die plek is magisch,
En The Cure staat er misschien over 5-8 jaar binnen, als legacy, maar in 2026 staan ze gewoon op de main als headliner en legacy mochten ze komen. Met misschien nog een naam achter ze (zie The Cure-Tool) Misschien willen ze niet tot 01:00 optreden, dan kan er nog een mooie show achterop.
Robbie WIlliams, aub dat zou een domper zijn nu haha.
Nog altijd het laatste bericht van NOS Alive dat er maandag (vandaag) nieuws volgt. De reacties op instagram gaan echter
uit van Sabrina Carpenter, Billie Eilish of Foo Fighters.
Nog altijd het laatste bericht van NOS Alive dat er maandag (vandaag) nieuws volgt. De reacties op instagram gaan echter
uit van Sabrina Carpenter, Billie Eilish of Foo Fighters.
Die 'open' Barn is toch geen enkel probleem nu? Tja als je echt recht onder de ingang staat misschien. Maar dan denk ik; eerder gaan als je echt zo nodig halverwege/vooraan wilt staan. Het is onderand 200 meter lang en dan gaan we zagen op de 'open' voorkant haha.
Ik zou het geen probleem noemen inderdaad. Maar ingeleverd op de magische setting is er zeker wel iets, wat mij betreft.
Ik geef echt nog wel lichte voorkeur aan deze oplossing, boven de hermetische afsluiting met veel deksels op neuzen tot gevolg. Maar een deel van de magie ervaarde ik toch echt door vanuit de zaal (waar ik meestal zo goed als vooraan was te vinden) me af en toe om te draaien en de zwarte diepte in te kijken. Geen ramp, maar dat invallende licht is gewoon een stuk minder aantrekkelijk, kan me voorstellen dat dat voor een artiest ook zo is.