Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een beetje poken in dit forum kan geen kwaad, straks gaan de meesten keiblij zijn met Olivia Rodrigo en geen RW.
Zowel Olivia Rodrigo op zijn best als Robbie Williams op zijn best lijken me prima headliners! Maar begrijp wel dat velen vrezen voor de recentste PinkPop versie van Robbie Williams. Als Linkin Park niet komt dan kan Robbie Williams nog altijd op zondag spelen en Olivia headlinen op donderdag. Denk wel dat RW eerder een losse show via TW Classic of als enigste headliner doet op Werchter.
Geloof nooit dat Werchter zo stom zou zijn om twee Boutique dagen en twee TW Classic dagen te organiseren. Ze kunnen beter wat kwaliteits namen steken in de normale Rock Werchter.
We zullen zien. Ik heb toch de indruk dat er meer te verdelen is dan vroeger... Live /s live is er bij gekomen en ook naar het Cactusfestival komt al eens iets groter dan vroeger. Algemeen is de concurrentie ook toegenomen. BKS is bijvoorbeeld ook nog relatief nieuw... Het landschap verandert. Dat is uiteraard geen kritiek, enkel een vaststelling.
't Is wreed. Ik heb dit forum enkele maanden geleden nog hulde toegeroepen vanwege de respectvolle, inhoudelijke manier van discussie voeren. Pijnlijk... (al is er maar één persoon die het wat aan het verbrodden is meen ik te zien?)