Rock Werchter 2025

Is die smile omdat je iedereen op stang wil jagen of omdat het je echt wat lijkt?
Een beetje poken in dit forum kan geen kwaad, straks gaan de meesten keiblij zijn met Olivia Rodrigo en geen RW.
Zowel Olivia Rodrigo op zijn best als Robbie Williams op zijn best lijken me prima headliners! Maar begrijp wel dat velen vrezen voor de recentste PinkPop versie van Robbie Williams. Als Linkin Park niet komt dan kan Robbie Williams nog altijd op zondag spelen en Olivia headlinen op donderdag. Denk wel dat RW eerder een losse show via TW Classic of als enigste headliner doet op Werchter.

• Leuk
Waarderingen: Joss
Slaagt op niks. Het aanbod is dusdanig afwezig dat je zoiets momenteel niet kunt waar maken. Maar in 2023 lukte het wel gewoon nog.
We zullen zien. Ik heb toch de indruk dat er meer te verdelen is dan vroeger... Live /s live is er bij gekomen en ook naar het Cactusfestival komt al eens iets groter dan vroeger. Algemeen is de concurrentie ook toegenomen. BKS is bijvoorbeeld ook nog relatief nieuw... Het landschap verandert. Dat is uiteraard geen kritiek, enkel een vaststelling.

Ik hoop dat de sfeer op Werchter 25 beter is dan de sfeer op het forum Werchter 25. 😂
't Is wreed. Ik heb dit forum enkele maanden geleden nog hulde toegeroepen vanwege de respectvolle, inhoudelijke manier van discussie voeren. Pijnlijk... (al is er maar één persoon die het wat aan het verbrodden is meen ik te zien?)

Happy to unveil an exciting new headliner! On Sunday 6 July, Olivia Rodrigo will headline the closing night of Rock Werchter 2025!

Vet.

Users who are viewing this thread