Rock Werchter 2025

Het lag niet aan de kritiek maar de manier waarop. Dat weet je zelf ook wel. "Je lult bullshit" is respectloos en kinderachtig.

Yannick probeert ook totaal niet zijn mening aan anderen op te leggen. Die zegt zonder mensen persoonlijk aan te vallen of te noemen dat het jammer is dat mensen snel een mening klaarhebben zonder te luisteren. En dat is waar.

Als mensen zich niet aangesproken voelen omdat ze wel geluisterd hebben is zijn comment dus niet voor hen bedoeld.
Ach hou op het is niet de eerste keer, hij wilde mij ook nooit naar een racisme klas sturen omdat ik een andere mening had over iets (oh de ironie). Het is ergste is dat je 9 van de 10x zelf niet door hebt hoe vervelend het is om steeds dingen voor ander in te vullen. Hij gaat er zomaar vanuit dat iemand iets niet geluisterd heeft omdat hij het niet eens is met de mening, dat is niets kinderachtiger dan zeggen dat iemand bullshit lult.

• Leuk
Waarderingen: koolket en PK82
En waarop? Grote van de band? Achterban? Populariteit?
Jij staat tenslotte als headliner en ik als randprogramma, ben dus benieuwd wat ik mis aan inzicht.
Er spelen daar andere zaken. Ze gaan bij Live Nation geen dikke vissen aan Skorpio laten.
Zeker niet Nick Cave die op zichzelf al 40000 man kan lokken, of The Killers die precies nu nog populairder zijn dan in 2022. Als die beschikbaar zijn, waar ik trouwens aan twijfel, gaan die eerder in Werchter landen.

achjee, je krijgt kritiek en dan is het opeens niet respectvol genoeg. Je probeert je eigen mening aan een ander op te leggen. Juist zeggen dat andere niet geluisterd hebben is respectloos, en daar spreek ik je gewoon op aan.
Kijk jongen, er zijn verschillende manieren om een boodschap over te brengen en dat was 'm niet. En ik leg niemand wat op. Ik was er niet mee gediend, dus accepteer dat dan ook. Klaar. Back on topic.

• Leuk
Waarderingen: redle
Ach hou op het is niet de eerste keer, hij wilde mij ook nooit naar een racisme klas sturen omdat ik een andere mening had over iets (oh de ironie). Het is ergste is dat je 9 van de 10x zelf niet door hebt hoe vervelend het is om steeds dingen voor ander in te vullen. Hij gaat er zomaar vanuit dat iemand iets niet geluisterd heeft omdat hij het niet eens is met de mening, dat is niets kinderachtiger dan zeggen dat iemand bullshit lult.
Misschien moet je me volgende keer eens een berichtje sturen als je wat me frustraties zit, dat werkt constructiever dan dit. En re: dat racisme, geen flauw idee waar je het over hebt. Misschien ook iets om me op aan te spreken als het dan toch zo diep zit.

• Leuk
Waarderingen: redle
Kijk jongen, er zijn verschillende manieren om een boodschap over te brengen en dat was 'm niet. En ik leg niemand wat op. Ik was er niet mee gediend, dus accepteer dat dan ook. Klaar. Back on topic.
Alsof jouw boodschappen altijd zo geweldig zijn. Als jij niet zo had reageert naar je medeforumer dan had je van mij geen reactie gehad, dus probeer nu niet de schuld bij neer te leggen, daar ben ik juist niet van gediend.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Er spelen daar andere zaken. Ze gaan bij Live Nation geen dikke vissen aan Skorpio laten.
Zeker niet Nick Cave die op zichzelf al 40000 man kan lokken, of The Killers die precies nu nog populairder zijn dan in 2022. Als die beschikbaar zijn, waar ik trouwens aan twijfel, gaan die eerder in Werchter landen.
Ik dacht dat ook greenhousetalent achter Live is Live zit, vandaar mijn idee van Nick Cave.
The Killers snap ik en was een minder onderbouwde hersenspinsel.

Ik dacht dat ook greenhousetalent achter Live is Live zit, vandaar mijn idee van Nick Cave.
The Killers snap ik en was een minder onderbouwde hersenspinsel.
Imo heeft greenhouse het slimmer aangepakt. Die hebben nu gent jazz om zich op te focussen en kunnen dat een goede smoel geven. Lijkt me ook prima te werken.

• Leuk
Waarderingen: slyke en SvenH23
Nog eventjes over Sam Fender. Lijkt me dat die er gaat staan met alle pyro en vuurwerk, wat er ook wel mee zal hebben voor gezorgd om hem die headline spot te geven.
Maar die gaat absoluut een sterke sub nodig hebben om het kritische zaterdagpubliek tickets te laten kopen.

Nog eventjes over Sam Fender. Lijkt me dat die er gaat staan met alle pyro en vuurwerk, wat er ook wel mee zal hebben voor gezorgd om hem die headline spot te geven.
Maar die gaat absoluut een sterke sub nodig hebben om het kritische zaterdagpubliek tickets te laten kopen.

Fontaines DC - Oscar and the Wolf - Olivia Rodrigo
Charli XCX - Green Day
Blink 182 - Sam Fender
Electric Callboy - Linkin Park

London Grammar, LCD Soundsystem, Elbow en Phoenix als barnheads.

Klinkt niet eens onrealistisch.

Charli XCX - Green Day
Blink 182 - Sam Fender

Kan LCD dan leven met die positie? Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ze al meermaals gepolst zullen zijn daarvoor. Ik denk die gewoon wilt headlinen.
Verder vind ik OATW, Charli XCX en Electric Callboy te weinig als mogelijke subs. De ene omdat ik ze gewoon slecht vind, de andere omdat ik ze ( ja sorry) niet ken en de andere omdat ze te weinig te bieden hebben (vorig jaar nog een namiddagband op Graspop of Pukkelpop en niet dermate gegroeid).

Kan LCD dan leven met die positie? Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ze al meermaals gepolst zullen zijn daarvoor. Ik denk die gewoon wilt headlinen.
Verder vind ik OATW, Charli XCX en Electric Callboy te weinig als mogelijke subs. De ene omdat ik ze gewoon slecht vind, de andere omdat ik ze ( ja sorry) niet ken en de andere omdat ze te weinig te bieden hebben (vorig jaar nog een namiddagband op Graspop of Pukkelpop en niet dermate gegroeid).
Is ook mijn vrees over LCD, dat is gewoon een perfecte barnhead. Maar die focus op headlinen is er toch enorm.

• Leuk
Waarderingen: Nelios
Charli XCX - Green Day
Blink 182 - Sam Fender

Ik gok dat Electric Callboy 1 plekje lager staat, maar wel op de dag van Green Day.

en de andere omdat ze te weinig te bieden hebben (vorig jaar nog een namiddagband op Graspop of Pukkelpop en niet dermate gegroeid).
Is 20 tot 21 uur 's avonds namiddag tegenwoordig? Waren gewoon sub, en hadden het meeste publiek van het hele weekend, inclusief de headliners.

Verder wel eens dat ik ze Werchter niet zie subben hoor, gewoon een kleine correctie.

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Do you have a link to such a ticket action? That is useful to keep an eye on those actions anyway.
Show Film First
Central Tickets
Tickets for Good (only for certain people)

They're the 3 typically used to fill the venues

Over the last few weeks Hard Fi, The Enemy, Nick Cave and London Grammer have been advertised on them. Always nice to grab a bargain

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread