Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Verzameltopic Overige Internationale Festivals 2025
ik verdenk Foo Fighters als de headliner die hier gestaan zou hebben en dat deze festivals nu in gesprek zijn met een nieuwe headliner waar ik Linkin Park heel hoog in verdenking heb... Zelfde voor Pinkpop imo
ik verdenk Foo Fighters als de headliner die hier gestaan zou hebben en dat deze festivals nu in gesprek zijn met een nieuwe headliner waar ik Linkin Park heel hoog in verdenking heb... Zelfde voor Pinkpop imo
Dit 100%. Het lijkt me echter dat Linkin Park al wel vastgelegd zou zijn in dat geval though? En ze gewoon op dit moment naar een waardige vervanger op zoek zijn?
Dit 100%. Het lijkt me echter dat Linkin Park al wel vastgelegd zou zijn in dat geval though? En ze gewoon op dit moment naar een waardige vervanger op zoek zijn?
lijkt mij er op dat het moment van de cancel van Foo Fighters per toeval samenvalt met het plannen van de tour van Linkin Park...
dat blijkt uit een interview met de drummer: https://festileaks.com/2024/10/lin...ide-tour-inclusief-festivals-we-komen-overal/ Brittain legt uit dat ze pas nu in het boekingsproces zitten, omdat ze niet wilden dat het nieuws over hun terugkomst zou uitlekken: “We konden eerder nog niet volop boeken, want hoe meer shows je boekt, hoe meer mensen er over te weten komen. Maar we werken er nu hard aan.”