Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
mattman wrote:
Die Bonnaroo lineup zou normaal volgende week woensdag gedropt worden. U2 zou er alvast opstaan.


chris knoben wrote:
PJ wrote:
Misschien verrast PP ons nog wel met een naam (headliner) voordat de line up van Bonnaroo bekend wordt gemaakt??


kan best kloppen volgens mij bijna alle aankodiggen rond de 11 of 12e van de maand


Ik dacht 11 januari Bonnaroo idd.
Maar, vrijdag zal Governors Ball met de lineup komen en dat is in het Pinkpop weekend. Dat is dus veel meer een ‘gevaar’ voor Pinkpop…

edit: btw Tool groot gerucht voor headlinespot op GovBall

Gouvenors Ball werkt als ik het goed heb voor het eerst samen met LiveNation. Geen idee of dat voor PP nog wat uitmaakt???

Governors Ball is proof you can have a consistently great large music festival in New York City. Last year’s lineup included some top headliners like Beck, The Strokes, and Haim as well as an incredible undercard featuring Torres, Holly Miranda, and Bully. This year they look to bounce back from a shortened festival due to rain, so they will likely pull out all the stops to get some incredible acts to bring people back to Randall’s Island. Add to that the new affiliation with LiveNation, it sets up Governors Ball 2017 to be the biggest yet. No word on headliners, but the social media crew has been dropping hints for weeks now. And oh yeah, some of the best food trucks in New York City will be there.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik dacht 11 januari Bonnaroo idd.
Maar, vrijdag zal Governors Ball met de lineup komen en dat is in het Pinkpop weekend. Dat is dus veel meer een ‘gevaar’ voor Pinkpop…

Het is niet echt een gevaar, het is meer duidelijkheid
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Ik dacht 11 januari Bonnaroo idd.
Maar, vrijdag zal Governors Ball met de lineup komen en dat is in het Pinkpop weekend. Dat is dus veel meer een ‘gevaar’ voor Pinkpop…

Het is niet echt een gevaar, het is meer duidelijkheid
Zo kan je het ook zeggen ;)

Misschien wel leuk om in de gaten te houden, zijn om naast RaR/RiP ook nog SeaStar en Forbidden Fruit festival te checken op nieuws...
Allemaal in Pinkpop-weekend ( ook Primavera overigens maar zie Primavera namen meer relevant voor BKS als ik eerlijk ben... )
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.883
3.237
Canshaker Pi op facebook: "Unfortunately we had to cancel our shows in Landgraaf and the UK. Don't worry though, we hope to see you in the UK later this year (and Pinkpop, obviously).
Friday we will play our last show of the tour we did with Pip Blom and the indierobots in Nijmegen. Be there!"

Ze hinten min of meer naar Pinkpop, en het is niet de eerste keer dat ze het doen. Bij 3voor12 vorig jaar schreeuwden ze ook al dat ze op Pinkpop stonden, om daarna meteen te zeggen dat t niet zo is. Nou weet ik dat deze jongens vaak totaal niet serieus zijn, maar ik zie ze wel als goede kanshebber voor de stage 4.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Canshaker Pi op facebook: “Unfortunately we had to cancel our shows in Landgraaf and the UK. Don’t worry though, we hope to see you in the UK later this year (and Pinkpop, obviously).
Friday we will play our last show of the tour we did with Pip Blom and the indierobots in Nijmegen. Be there!”

Ze hinten min of meer naar Pinkpop, en het is niet de eerste keer dat ze het doen. Bij 3voor12 vorig jaar schreeuwden ze ook al dat ze op Pinkpop stonden, om daarna meteen te zeggen dat t niet zo is. Nou weet ik dat deze jongens vaak totaal niet serieus zijn, maar ik zie ze wel als goede kanshebber voor de stage 4.

ze hebben Oefenbunker in Landgraaf afgezegd hé, niet Pinkpop... Ik denk dat het meer wishfull thinking is voor ze zelf...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.194
6.667
Behalve Tool, Phoenix, Cage The Elephant en Lorde zie ik niet veel gemis voor Pinkpop eerlijk gezegd
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
Behalve Tool, Phoenix, Cage The Elephant en Lorde zie ik niet veel gemis voor Pinkpop eerlijk gezegd

Franz Ferdinand, Royal Blood, Charles Bradley, Michael Kiwanuka, Mark Ronson, Flume, Tove Lo en misschien ook Air hadden toch ook allemaal op Pinkpop gepast.

Geen beste line up daar trouwens. Droevige headliners ook (leuke namen, maar niet als headliner).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Yannick wrote:
Behalve Tool, Phoenix, Cage The Elephant en Lorde zie ik niet veel gemis voor Pinkpop eerlijk gezegd


en misschien flume en royal blood maar achja vind het zelf maar een matig lijstje
Franz Ferdinand, Micheal Kiwanuka, Phantogram, Blossoms of Vant misschien ook nog mooi geweest imo...

Maar ik zie niet iets wat ik voor Pinkpop een groot gemis vind (gelukkig)...

edit, zoals mattman ook al schirjft... Echter vind ik de lineup dan nog wel goed hoor, veel leuke namen en goed in de breedte. Hoeven ze zich niet voor te schamen hoor, met ook nog TOOL er bij!!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.194
6.667
Maar ik zie niet iets wat ik voor Pinkpop een groot gemis vind (gelukkig)…
Daar doelde ik eigenlijk op haha :p Nu Bonnaroo nog volgende week al zal er wel een pak overlap zijn denk ik
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Franz Ferdinand Royal Blood en Tool had ik graag wel willen zien op PP. Voor de rest vind ik het persoonlijk niet veel..............
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Vind het een veel interessantere line-up dan Coachella in ieder geval. Veel namen zijn sowieso niet echt geschikt voor Pinkpop. Had in ieder geval Vant wel verwacht aangezien dat wel een 3fm bandje is. Voor de rest zal hier wel wat van op Lowlands staan gok ik.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
#blijvendromen

...deelt Pearl Jam weer een filmpje van Pinkpop 1992...
Blijft leuk hoor, KOL dan maar op de zaterdag (zoals in hun tourschema) en PJ op maandag :mrgreen:
LOL :p
 

Maarten1617899558

Playlistbediener
3 okt 2016
42
0
#blijvendromen

…deelt Pearl Jam weer een filmpje van Pinkpop 1992…
Blijft leuk hoor, KOL dan maar op de zaterdag (zoals in hun tourschema) en PJ op maandag
mrgreen.png

LOL
1f61b.svg

Geef die arme bieber dan nog maar een plaatsje op stage 4 ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
hmmm, wat ik vreemd vind is dat er nog altijd geen datum in Benelux is voor Aerosmith.
Daarnaast met een nieuwe datum in Tenerife op 8 juli is Bospop denk ik geen optie meer.
Als er een stadionshow zou zijn had ik die aankondiging bij de eerste worp allang verwacht, een nog aan te kondigen festival-datum lijkt mij daarom een logisch gevolg.
Met 3 en 4 juni nog open in het tourschema, wat idd behoorlijk krap is, zie ik een optie als mogelijk sub (misschien zelfs afsluiter 3FM-stage) op zondag (ivm reisafstand Denemarken voor ze) als wel aannemelijk...
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
775
487
In Tenerife is dat ook een festival of een los concert? Als het een los concert is zou het kunnen dat er nog meer losse concerten bijkomen. Ik zie ze ook niet snel als sub of afsluiter van 3fm komen. Maar ik hoop er wel op, want ik vind het wel een goede band!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken