Rock Werchter 2025

Kan iemand me vertellen wat de marketing techniek is om voor alle uitverkochte dagen namen te lossen, en net de dag die nog niet uitverkocht is, niks nieuws te lossen?
Zo ga je toch heus geen extra tickets op Zaterdag verkopen met dit pakketje?🤷
Eh, apart pakketje voor de zaterdag zodat je daar alle aandacht voor krijgt?

Mijn RW tot des ver.

Donderdag:
Linkin Park - Deftones - Fontaines D.C. - De La Soul - Amyl And The Sniffers

Vrijdag:
Green Day - Simple Minds - Girl In Red - Weezer - Underworld - Wet Leg - Warhaus - Arsenal - Lola Young - The Backseat Lovers

Zaterdag:
Sam Fender - Elbow - Amenra - Blanco White

Zondag:
Olivia Rodrigo (uit noodzaak) - Rufus Dü Sol - Goose - Wunderhorse
Dat gaat zo ongeveer ook mijn richting zijn. Met tussendoor Karmeliet welteverstaan 😛

Donderdag:
Deftones - Fontaines D.C. - De La Soul - Iggy Pop - White She Sleeps

Vrijdag:
Simple Minds - Girl in Red - Underworld - Purple Disco Machine - Sylvie Kreusch - Caribou

Zaterdag:
Sam Fender - Raye - Beth Gibbons - Amenra

Zondag:
Olivia Rodrigo - Goose

• Leuk
Waarderingen: elo
Na deze drop even in te laten werken denk ik dat ze momentum creëren voor de niet uitverkochte zaterdag. Dan zal daar wel gewicht in zitten anders was het nu wel aangekondigd denk ik. Dan kom ik ook richting @Timmetje met London grammar, Jack White, Kol(?), Massive Attack (gelijk op DTRH) of dromen met Neil Young (gezien zijn wens buiten en niet laat te spelen). Een mindere naam zou tegenvallen voor de dagverkoop.

Bedenk me net wanneer zou RW het affiche voor de zaterdag bekendmaken? Dacht dat volgende week pukkelpop week is...

denk ik ook. Dacht eerst het publiek van een rodrigo, pommelien dat wordt een ramp voor de drankomzet, maar denk dat de apero wel s gouden zaken kan doen op zondag
Of de camping en parking loopt leeg zo richting de avond, toch de laatste dag. Kan eenieder maandag aan het werk ipv vrije dag en het gezin nog eens zien in niet beschonken toestand uit de apero?

Zoals jouw likes op dit bericht.

Jezus Phil, je kan multiquoten ook he op dit forum.

Je
Hoeft
Niet
Voor
Elke reactie een aparte reply-post te doen. 😅

In other news, ik snap dat er teleurstelling is bij de meesten en ik moet het nog effe goed bekijken, maar toch best happy met Pommie, Sylvie en Arsenal.

Wel bizar dat er niks op die nog vrij karige zaterdag is bijgekomen en waar de hell is Franz Ferdinand? Ik dacht dat we lucky o so lucky gingen zijn.

• Leuk
Waarderingen: elo
Jezus Phil, je kan multiquoten ook he op dit forum.

Je
Hoeft
Niet
Voor
Elke reactie een aparte reply-post te doen. 😅

In other news, ik snap dat er teleurstelling is bij de meesten en ik moet het nog effe goed bekijken, maar toch best happy met Pommie, Sylvie en Arsenal.

Wel bizar dat er niks op die nog vrij karige zaterdag is bijgekomen en waar de hell is Franz Ferdinand? Ik dacht dat we lucky o so lucky gingen zijn.
Franz Ferdinand wordt ook achtergehouden voor die vermeende zaterdagaankondiging.

Kan iemand me vertellen wat de marketing techniek is om voor alle uitverkochte dagen namen te lossen, en net de dag die nog niet uitverkocht is, niks nieuws te lossen?
Zo ga je toch heus geen extra tickets op Zaterdag verkopen met dit pakketje?🤷
De dag is in elk geval niet zoutlozer geworden na deze worp. Iets wat je van de andere dagen niet kunt zeggen 😜

Ok, tijdverdrijf.

Er lijkt me best een grote kans dat De La Soul, Underworld en Rüfüs De La Soul de Barnheadliners zijn, toch? (Ik laat voor het gemak de zaterdag maar even buiten beschouwing).

Waarom staat Underworld dan als 5e op hun dagline-up, en niet als 4e, net als De La Soul en Rüfus op hun dag?

Of wordt de Barn op donderdag toch door Iggy afgesloten (5e)? En komt er op zondag nog een main naam bij (of sluit Dean Lewis de Barn af)?

Of... we moeten nu nog niet teveel waarde aan de volgorde hechten. Aangezien hij binnenkort getweaked wordt na de zaterdag drop... 🤔

Wel een aantal aardige namen, maar ff serieus prima dat je een Rodrigo, Kahan en Abrams boekt, maar je gaat mij niet vertellen dat de mensen dan ook nog op een Dasha, Shaboozey of David Kushner zitten te wachten. Gaat druk zijn bij Goose en Wunderhorse die dag

• Leuk
Waarderingen: phil
Ik durf eigenlijk niet te gaan slapen. Toch bang voor nare dromen over een mega zaterdag-drop met Oscar, Benson, Joost, Faithless en Mika.

• Haha
Waarderingen: Mark's Kal
Ok, tijdverdrijf.

Er lijkt me best een grote kans dat De La Soul, Underworld en Rüfüs De La Soul de Barnheadliners zijn, toch? (Ik laat voor het gemak de zaterdag maar even buiten beschouwing).

Waarom staat Underworld dan als 5e op hun dagline-up, en niet als 4e, net als De La Soul en Rüfus op hun dag?

Of wordt de Barn op donderdag toch door Iggy afgesloten (5e)? En komt er op zondag nog een main naam bij (of sluit Dean Lewis de Barn af)?

Of... we moeten nu nog niet teveel waarde aan de volgorde hechten. Aangezien hij binnenkort getweaked wordt na de zaterdag drop... 🤔
Lijkt mij nog te vroeg om volgordes en podia te bepalen. Daarvoor hebben we minstens nog een worp nodig.

Lijkt mij nog te vroeg om volgordes en podia te bepalen. Daarvoor hebben we minstens nog een worp nodig.

Ja? Ik dacht dat we de laatste jaren op dit moment alles wel zo'n beetje konden inschatten op basis van de volgorde op de website. Maar alles loopt dit jaar natuurlijk wel anders, door die zaterdag.

Dus nee, niet onlogisch dat alles nog niet goed staat. Ze hebben wel andere dingen aan hun hoofd daar haha, de eerste grote social media post in maanden kon er niet eens stipt om 16u uit vanmiddag. 🤔

Users who are viewing this thread