Rock Werchter 2025

Jezus Phil, je kan multiquoten ook he op dit forum.

Je
Hoeft
Niet
Voor
Elke reactie een aparte reply-post te doen. 😅

In other news, ik snap dat er teleurstelling is bij de meesten en ik moet het nog effe goed bekijken, maar toch best happy met Pommie, Sylvie en Arsenal.

Wel bizar dat er niks op die nog vrij karige zaterdag is bijgekomen en waar de hell is Franz Ferdinand? Ik dacht dat we lucky o so lucky gingen zijn.
Ben al blij met Haunted Youth, Brutus of Melthead moest het Belgisch zijn.
Arsenal? Vals, valser valst. Enkel leuk na een gewonnen WK wedstrijd tegen Brazilië.

• Geweldig
Waarderingen: Yerko_music
Geen schaapjes tellen, maar Benson's tellen (met z'n lachwekkende jump).

Die jump was waanzinnig stoer geweest als hij het wat exclusiever had gehouden.

Gewoon voor het eerst tonen tijdens je eerste Grammy show, met Beyoncé voor je neus. Ipv. 6 keer per week op elke kinderfeestje waar je staat...
Nu wordt je er kapot mee gegooid en denk je alleen maar gast, stel je eens niet zo aan.

Naast het gebrek aan Rock,… waar is de soul gebleven bij de programmeurs? Richard Hawley, Teskey Brothers, Black Puma, Gabriels of andere Danielle Ponders?

• Leuk
Waarderingen: Yerko_music
Paar leuke namen op de affiche, maar echt geen toppers, in welk genre dan ook.
Teleurstellende affiche, maar toch gaan we ons zoals iedereen amuseren en ook genieten van de paar leuke acts.

Ziet er heel legitiem uit. De La Soul op de main, en niet Amyl, zou een typische Werchtermove zijn.

Enige twijfelachtige is Pommelien in de Barn. Dat wordt gewoon main of anders gebeuren er ongelukken.
Die vrijdag main hoop/verwacht ik nog wel iets tussen Simple Minds en GD. En Weezer stapje hoger?

Je kan er donder op zeggen dat de reden dat er geen zaterdagnamen bij zijn niet fraai is. Wie weet wachten ze tot Oscar and the Wolf zijn twee Sportpaleizen volledig uitverkoopt half maart om hem dan alsnog te droppen op RW. Idem Merol die ik ook verwacht op RW maar wiens shows op olt rivierenhof nog niet uitverkocht zijn. Of ze wlllen nog een alternatieve subheadliner strikken die veel volk kan trekken type editors of jack white voor de zaterdag. Dan wachten ze op een globale Europese touraankondiging eer ze RW voor die naam aankondigen.
Zoals het programma nu uitziet, zullen er het minste combi tickets en het minste zaterdagtickets verkocht worden in de laatste tien jaar. Popliefhebbers gaan enkel op zondag hun hartje volledig ophalen en evt ook zaterdag. Gitaarrockers vinden enkel donderdag en vrijdag voldoende aanbod voor hun smaak. Als ze door het fors lager combi tickets aantal de dagtickets moeten doen stijgen tot 30.000 dan kan Sam Fender dit niet alleen dragen. Naar mijn gevoel is hij goed voor zo'n 15.000 tickets maximaal als hij nu solo in Belgie zou optreden.
Amai, hoe fout kan je op zoveel vlakken zijn…

Pakketje lijkt me resultaat van het gepuzzel en bijsturen van de voorbije weken vooral:
- zoals gezegd, grootste deel belgen hebben we al, dat zal voorzien zijn geweest voor vorige week
- grootste puzzel zal er zijn voor de zaterdag, maar vermits ze spreken van very soon 👀, kunnen die oplossingen er begin volgende week al aankomen lijkt me

Zal allemaal wel geen toeval zijn. Trouwens Alabama Shakes gaan volgens mij nog verschijnen. US tour begint pas 16 juli. Zal nog wel Glastonbury worden en oa Werchter er nog aangepikt.

Users who are viewing this thread