Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Attentie!!!

Het Pinkpop VoorSpel 2017 voor de volgende ronde, Januari is geopend!

Succes in de volgende ronde...
Let aub op het volgende:
Na 5 november 8uur 30minuten mag Green Day niet meer toegevoegd of van podium (positie) verplaatst worden.

Na 11 november 8uur en 45 minuten mag System Of A Down niet meer toegevoegd of van podium (positie) verplaats worden.

Na 11 december 1uur en 30 minuten mag The Ten Bells niet meer toegevoegd of van podium (positie) verplaats worden.

Na 12 december 6uur en 00 minuten mogen Kings of Leon en Martin Garrix niet meer toegevoegd of van podium (positie) verplaats worden.

Succes, en laten we hopen dat er binnenkort weer een naam bij komt ;)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.194
6.667
Bottlerock Napa zal waarschijnlijk met Foo Fighters komen wat ze waarschijnlijk compleet zal uitsluiten voor Pinkpop. Het festival vindt plaats aan de west kust van de VS een week voor Pinkpop, de line up ervan komt vandaag (vanavond door tijdszones)

edit: zag dat dit al is werd gepost in het FF topic maar afin, ik zag het vandaag verschijnen op Festive Owl :p
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Bottlerock Napa zal waarschijnlijk met Foo Fighters komen wat ze waarschijnlijk compleet zal uitsluiten voor Pinkpop. Het festival vindt plaats aan de west kust van de VS een week voor Pinkpop, de line up ervan komt vandaag (vanavond door tijdszones)

FF zou ik toch al niet meer verwachten :-(..... Ik hoop op 2018
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Bottlerock Napa zal waarschijnlijk met Foo Fighters komen wat ze waarschijnlijk compleet zal uitsluiten voor Pinkpop. Het festival vindt plaats aan de west kust van de VS een week voor Pinkpop, de line up ervan komt vandaag (vanavond door tijdszones)

edit: zag dat dit al is werd gepost in het FF topic maar afin, ik zag het vandaag verschijnen op Festive Owl :p
yep, zit er dik in dat ze daar aangekondigd worden idd...

btw, Live (the band) aangekondigd voor Rock on the Range Ohio in mei, paar weken voor Pinkpop. Daar o.a. een paar namen die ook al op RaR/RiP te zien gaan zijn in het Pinkpop weekend. Het eerste aangekondigd festival voor Live, het hopen op komst naar Pinkpop kan imo toenemen ;)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.194
6.667
* schrappen maar *
http://www.bottlerocknapavalley.com/

Foo Fighters - Tom Petty - Maroon 5
Macklemore & Ryan Lewis - Modest Mouse - Ben Harper - Band Of Horses
Live - The Naked & Famous - House Of Pain - Bob Moses
Catfish & The Bottlemen - The Strumbellas - Alunageorge - Frightened Rabbit - Charles Bradley
Lewis Del Mar - Highly Suspect - Gnash - The Staves - Barns Courtney

Edit: het gekke is wel dat RHCP daar vorig jaar nog stond en dus een headliner deelde met PP, voor de rest is er amper/geen overlap
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Edit: het gekke is wel dat RHCP daar vorig jaar nog stond en dus een headliner deelde met PP, voor de rest is er amper/geen overlap
... Volgens mij Macklemore dit jaar (2017) ook op RaR/RiP in Pinkpop weekend. Kans is niet heel groot idd, maar kan dus wel...
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.651
1.972
Zo'n Macklemore & Ryan Lewis zullen er wel gewoon staan, zelfde weekend ook op Rock Am Ring. Met slechts een week er tussen (in plaats van twee vorig jaar) zou ik Live, the Naked & Famous, Bob Moses en Charles Bradley nog niet afschrijven.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
De line up voor Coachella 2017 is net bekend.

https://www.coachella.com/lineup/

Oa Radiohead, New Order, Rosin Murphy, Beyonce en Martin Garrix.....
Benieuwd of er wat door gaat komen naar PP behalve Garrix dan.............
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Is het zo onmogelijk dat FF een week voor Pinkpop in de VS optreedt en toch op Pinkpop staat?

Heeft Beyoncé al data rondom Pinkpop gepland? Lijkt me ook wel een meer dan prima boeking. Misschien niet iets wat ik grijs draai op Spotify, maar, in tegenstelling tot JB en Rihanna (vorig jaar een veel geziene artiest), geeft zij live wel thuis. Daarmee is zij wat mij betreft, weer in tegenstelling tot de hiervoor genoemden, een topartiest.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Als ik mag kiezen dan liever Katy Perry :wink: , die zal binnenkort ook wel met tournieuws komen........
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
Anders eens Beyonce op Glastonbury 2011 checken. Ongelofelijk goed. Kan Perry niet aan tippen.

En toen had ze nog niet eens Lemonade uitgebracht.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Anders eens Beyonce op Glastonbury 2011 checken. Ongelofelijk goed. Kan Perry niet aan tippen.

En toen had ze nog niet eens Lemonade uitgebracht.

mwa...

Niet echt mijn ding hoor Beyonce, beetje gillen, schreeuwen en stemoefeningen... imo, laat maar lekker weg.


Zo’n Macklemore & Ryan Lewis zullen er wel gewoon staan, zelfde weekend ook op Rock Am Ring. Met slechts een week er tussen (in plaats van twee vorig jaar) zou ik Live, the Naked & Famous, Bob Moses en Charles Bradley nog niet afschrijven.
idd... het kan in principe wel, maar enkel als ze direct in juni in Europa spelen.

btw... NOG 150 DAGEN ! !
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Beyonce zou ik regelrechte topboeking vinden voor Pinkpop. Daar kun je mee voor de dag komen.

Ook The Naked & The Famous, Bob Moses en Charles Bradley zouden niet misstaan op het affiche.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Nu nog Bonnaroo en dan kunnen we echt gaan schrappen.
Ja, ben benieuwd hoor... Helemaal als er acts bij zitten die in de VS festivals eind mei staan en ook op Bonnaroo, die zijn dan echt klaar hé...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ja, ben benieuwd hoor… Helemaal als er acts bij zitten die in de VS festivals eind mei staan en ook op Bonnaroo, die zijn dan echt klaar hé…

Zit 1 week tussen dus inderdaad...die zijn dan echt geschrapt
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
Die Bonnaroo lineup zou normaal volgende week woensdag gedropt worden. U2 zou er alvast opstaan.



 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Misschien verrast PP ons nog wel met een naam (headliner) voordat de line up van Bonnaroo bekend wordt gemaakt??
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Misschien verrast PP ons nog wel met een naam (headliner) voordat de line up van Bonnaroo bekend wordt gemaakt??

kan best kloppen volgens mij bijna alle aankodiggen rond de 11 of 12e van de maand
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Die Bonnaroo lineup zou normaal volgende week woensdag gedropt worden. U2 zou er alvast opstaan.

PJ wrote:
Misschien verrast PP ons nog wel met een naam (headliner) voordat de line up van Bonnaroo bekend wordt gemaakt??


kan best kloppen volgens mij bijna alle aankodiggen rond de 11 of 12e van de maand

Ik dacht 11 januari Bonnaroo idd.
Maar, vrijdag zal Governors Ball met de lineup komen en dat is in het Pinkpop weekend. Dat is dus veel meer een 'gevaar' voor Pinkpop...

edit: btw Tool groot gerucht voor headlinespot op GovBall
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken