Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
haha denk niet dat aerosmith als sub komt en al helemaal niet voor 3fm afsluiter
Met de verkoopcijfers van de laatste komst naar NL (verplaatst naar verkleinde setting GelreDome), fyi BE destijds GMM...
Vorige tour zelfs Benelux in 2014 ook al overgeslagen.

Ik denk dat een sub positie of 3FM-aflsuiter misschien zelfs het hoogste is wat ze kunnen krijgen op Pinkpop.
Het is dat, of een ander festival (eventueel met 'retro' invalshoek, of wederom totaal geen Benelux...
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Die slaan Benelux gewoon over. Verkopen te weinig hier. Fans kunnen makkelijk naar Duitsland.
Blijft voor mij op Pinkpop een dikke streep doorheen staan.
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Elke 5 pagina's komt Aerosmith terug, snap wel dat iedereen die graag op Pinkpop ziet verschijnen en zelfs als afsluiter van een zijpodium waarom niet. Maar wees eens realistisch: Aerosmith komt NIET. Kijk naar hun tourschema, gewoon onmogelijk en ze zouden hun routine van maar om de 3 dagen te spelen verbreken om even op een festival op een zijpodiul te staan :roll:
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Toch blijft er een grote kans dat mr Sheeran op veel festivals gaat staan, persoonlijk vind ik hem meer voor een festival dan een stadion tour.
zeker een positieve toevoeging aan een programma van bijna ieder festival!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
DennisvdBr wrote:
Geruchten over Ed Sheeran op Glastonbury nemen flink toe, misschien wel een van grote kanshebbers voor festivals denk ik…


Vooral nu die ook nog aangekondigd heeft dat er A.s. vrijdag nieuwe muziek komt.
Of het alleen een single betreft of een compleet album is een raadsel.
single lijkt logisch, of hij gaat het doen zoals Beyonce.. Boom heel album ineens..

Toch blijft er een grote kans dat mr Sheeran op veel festivals gaat staan, persoonlijk vind ik hem meer voor een festival dan een stadion tour.
zeker een positieve toevoeging aan een programma van bijna ieder festival!

Eerste nieuwe singles van Ed Sheeran staan online, ik vind het wel dikke prima!
Denk dat Glastonbury wel in kannen en kruiken is hoor.
Dan verwacht ik Ed Sheeran eigenlijk wel op Rock Werchter ook eerlijk gezegd.
Pinkpop lijkt mij zeer aannemelijk, denk dat we hem wel op de major's kunnen verwachten, ipv stadion tour.
Eerste aankondigingen zal niet heel lang meer duren denk ik.
Stond in 2014 nog voor Editors en AM, verwacht Ed Sheeran nu wel als mainstage sub hoor.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Marco Poloo wrote:
DennisvdBr wrote:
Geruchten over Ed Sheeran op Glastonbury nemen flink toe, misschien wel een van grote kanshebbers voor festivals denk ik…


Vooral nu die ook nog aangekondigd heeft dat er A.s. vrijdag nieuwe muziek komt.
Of het alleen een single betreft of een compleet album is een raadsel.
single lijkt logisch, of hij gaat het doen zoals Beyonce.. Boom heel album ineens..


Marco Poloo wrote:
Toch blijft er een grote kans dat mr Sheeran op veel festivals gaat staan, persoonlijk vind ik hem meer voor een festival dan een stadion tour.
zeker een positieve toevoeging aan een programma van bijna ieder festival!


Eerste nieuwe singles van Ed Sheeran staan online, ik vind het wel dikke prima!
Denk dat Glastonbury wel in kannen en kruiken is hoor.
Dan verwacht ik Ed Sheeran eigenlijk wel op Rock Werchter ook eerlijk gezegd.
Pinkpop lijkt mij zeer aannemelijk, denk dat we hem wel op de major’s kunnen verwachten, ipv stadion tour.
Eerste aankondigingen zal niet heel lang meer duren denk ik.
Stond in 2014 nog voor Editors en AM, verwacht Ed Sheeran nu wel als mainstage sub hoor.

Hij zal zeker hoger staan op de programma's, daar ben ik zeker van.
Nu wachten op de album aankondiging en dan zal de tour erna wel volgen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Ed Sheeran lijkt me op zijn minst sub Main of afsluiter 3FM-stage. Zou zelfs zeggen dat hij ook Main kan headlinen met twee sterke overige headliners (formaatje Stones/Paul McCartney/Metallica). Aangezien die er dit jaar niet zijn, lijkt sub of 3fm afsluiten me het meest voor de hand liggend.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Neem aan dat de inzendingen van de Gouden Tip bekeken zijn...
Ben benieuwd of we daar überhaupt iets over te weten krijgen dit jaar.
Eerste week zouden de 'winnaars' van de eerste weekend-tickets bericht moeten krijgen.
WIE WIL JIJ ZIEN OP PINKPOP 2017?

BEDANKT VOOR JULLIE TIPS!

Stemmen is nu niet meer mogelijk. Winnaars krijgen via email bericht in de eerste week van januari.

Al iemand bericht gehad?
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Neem aan dat de inzendingen van de Gouden Tip bekeken zijn…
Ben benieuwd of we daar überhaupt iets over te weten krijgen dit jaar.
Eerste week zouden de ‘winnaars’ van de eerste weekend-tickets bericht moeten krijgen.

WIE WIL JIJ ZIEN OP PINKPOP 2017?

BEDANKT VOOR JULLIE TIPS!

Stemmen is nu niet meer mogelijk. Winnaars krijgen via email bericht in de eerste week van januari.

Al iemand bericht gehad?

Ha Dennis, Hoe groot is die kans dat het iemand van hier is. Zoveel mensen sturen tegen beter weten in, 3 namen.
Ik heb nog nooit gelezen/gehoord dat iemand die gekregen heeft.
Buiten dat, als die persoon wint, laat Pinkpop dan ook meteen die naam bekend maken waar het om ging..

Ik denk dat het meer een heisa is om het in trek te houden en "een idee te geven" van wat mensen graag zien, meer niet
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Ha Dennis, Hoe groot is die kans dat het iemand van hier is.

nouuuuu, onderschat dat niet....
er kijken hier meer mensen mee dan je zal denken, meer dan je megaland mee kan vullen ;)

en 'wij' wachten allemaal op die ene festi-leak of dat nieuwste Pinkpop-nieuwtje

Daarnaast, lijkt mij leuk om te weten als het iemand van 'hier' is!
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Marco Poloo wrote:
Ha Dennis, Hoe groot is die kans dat het iemand van hier is.

nouuuuu, onderschat dat niet….
er kijken hier meer mensen mee dan je zal denken, meer dan je megaland mee kan vullen
1f609.svg


en ‘wij’ wachten allemaal op die ene festi-leak of dat nieuwste Pinkpop-nieuwtje

Daarnaast, lijkt mij leuk om te weten als het iemand van ‘hier’ is!

Zeker is dat leuk! Alleen ben ik het helaas niet
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Helaas heb ik ook (nog) geen goed nieuws gehad. Hoop dit jaar weer kaartjes te winnen voor de perspresentatie. De afgelopen twee jaren is dit gelukt, altijd wel een leuke middag.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Ed Sheeran zegt in 2017 naar Nederland te komen.

Klopt, zo iets zei hij tegen 3FM en StuBru vanmiddag.

Hij zei iets over over ongeveer 4 maanden. Dus denk ik dat er zaalshows aankomen rond april.
Aangezien de geruchten rond Glastonbury, zitten de festivals zeker in de verwachting.
Dus, zie de interviews als veel 'bla bla' en meer over zijn hier uwe platen ;)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.195
6.667
"I litteraly got back to England like 2 days ago and everything sort of exploded but I'll definetly be back in Belgium within the next 2 years" .. Via Stubru
Ik denk dat artiesten soms zelf ook niet weten hoe of wat de plannen nu juist zijn (of het moeten echt belangrijke optredens zijn bv. Glasto) maar ik denk dat ie ook zaalshows zal doen. Stel hij dropt nog 2 nummers in de volgende 4/5 weken en dan het album rond april..? Maar hoe 't dan verder moet zou ik zelf ook niet weten want ik zie 'm dan direct echt nog geen zaalshows doen maar pas in het najaar ofso en festivals tsja ik weet 't niet zo..
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Denk toch dat hij gewoon zaalshows doet en headliner op Glastonbury, beetje zoals Adele vorig jaar. Voor de rest geen festivals voor hem dit jaar en wel in 2018 is mijn voorgevoel (en dan vrees ik voor een heel hoge positie, minstens sub en op de meeste festivals headliner).
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Denk het ook. Ik vertrouw Limburgers trouwens nooit, dus onze Jan zal ook nog wel n truc in zn mouw verstopt hebben.....ook al zegt ie dat de Foos niet komen, die komen wel. Foei liegebeest. Er zit nog een dik gat in hun tourkalender en ik heb al wat roods gezien op de passport site in Nederland, alleen is er nog geen festival in Ndderland bevestigd.....
CzXpJatUsAAMa1e.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken