Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Volg ik ook niet helemaal…
Beyonce zou wel 10 keer erger zijn dan Biebert (voor mij persoonlijk dan)
Dus voor mij mag Beyonce heel ver weg blijven van Pinkpop. Laat haar maar een andere dag ArenA doen!!

Ik zie liever Beyonce dan dat ettertje. In het kader van anders is Beyonce wel ANDERS


Zo van Bieber wordt gecancelled en Beyonce schuift van de Arena naar PP. Als Beyonce niet snel met data s komt dan zou het best wel kunnen

Even kudo's naar mijn vrouw want dat viel haar op
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
In welk universum is Beyoncé erger dan Justin Bieber dan? Of beter: in welk universum is er ook maar iets erger dan Justin Bieber?
In mijn universum...
Zoals ik zei, mijn persoonlijke voorkeur is het echt niet.
Nou is Bieber ook niet mijn voorkeur. Maar, sorry hoor, ik vind Beyonce echt afschuwelijk schreeuw gebeuren.
Gillende keukenmeiden hebben we vorige week met nieuwjaarsavond genoeg gehoord!!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Maar als je neutraal gaat kijken, kun je toch niet serieus menen dat je JB een betere boeking vindt voor een festival als Pinkpop, toch?

Ik vind Rammstein verschrikkelijk, waarschijnlijk heeft JB meer nummers die ik niet zou afzetten dan Rammstein, maar in geen universum zou ik verkondigen dat JB een betere boeking zou zijn dan Rammstein voor een festival als Pinkpop.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.483
4.813
PJ wrote:
T. Roses wrote:
DennisvdBr wrote:
bcmrmaybe wrote:
Wat wel grappig is dat de datum voor U2 eerst de concertdatum van Beyoncé was. Pinkpop hint?


welke concertdatum van Beyonce ?


Er werd eerst gezegd dat Beyonce op 29 juli zou optreden in de Arena


Sorry je was me net voor, maar waar staat dat dan??


Dit is de link: http://www.metronieuws.nl/nieuws/showbizz/2017/01/goede-start-van-2017-beyonce-dit-jaar-in-nederland

Nou weet ik niet of de Linda de meest betrouwbare bron is voor dit soort nieuwtjes...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
Rock Torhout wrote:
In welk universum is Beyoncé erger dan Justin Bieber dan? Of beter: in welk universum is er ook maar iets erger dan Justin Bieber?


In mijn universum…
Zoals ik zei, mijn persoonlijke voorkeur is het echt niet.
Nou is Bieber ook niet mijn voorkeur. Maar, sorry hoor, ik vind Beyonce echt afschuwelijk schreeuw gebeuren.
Gillende keukenmeiden hebben we vorige week met nieuwjaarsavond genoeg gehoord!!

Maar Beyoncé zingt wel volledig live... ;-) Meer argumenten heb je niet nodig denk ik.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Maar als je neutraal gaat kijken, kun je toch niet serieus menen dat je JB een betere boeking vindt voor een festival als Pinkpop, toch?
Ik vind Rammstein verschrikkelijk, waarschijnlijk heeft JB meer nummers die ik niet zou afzetten dan Rammstein, maar in geen universum zou ik verkondigen dat JB een betere boeking zou zijn dan Rammstein voor een festival als Pinkpop.
Naar mijn idee is de boeking van Beyonce of Bieber in beide gevallen vernieuwend. Beide de top van de Pop op het moment. Beide verkopen in NL (en wereldwijd) stadions uit en trekken volle zalen.
Dus dat het een goede boeking is zal een feit zijn.
Maar persoonlijk gezien, vind ik het verschrikkelijk, dat is een heel ander verhaal uiteraard.
Ik denk dat ik nog wel een stukje Bieber zou kijken zelfs, waar ik bij Beyonce waarschijnlijk de gehele dag zou ergeren aan typische Beyonce fans... Maar dat is persoonlijk...

(edit: Rammstein is voor mij wel perfect als headliner Pinkpop. Was echt wel genieten afgelopen jaar :) )

Maar Beyoncé zingt wel volledig live…
1f609.svg
Meer argumenten heb je niet nodig denk ik.
Mwah... ''zingen"... imo veel show en geblaat. Kan net zo goed naar een geit kijken op de kinderboerderij :p
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Mwah… ”zingen”… imo veel show en geblaat. Kan net zo goed naar een geit kijken op de kinderboerderij

Dan hoeven we het zeker niet over het gemekker van Vedder te hebben hahahahahaha *grungegeit* :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
Beyoncé heeft nochtans echt wel enkele ijzersterke nummers gemaakt. En dat schreeuwen valt nog wel mee. Ik vind dat ze met momenten erg soulvolle stem heeft. Pas op: ik ben ook niet altijd zo'n fan van die 'mooizingers'. Maar ik begrijp je gevoel wel. Heb hetzelfde met Linkin Park, vooral als die gast zo aanstellerig gaat 'mooizingen' (de zoals de brigde in In the End en al die hun ballads...). Combineer dat met die suffe wannabe stoere rapper erbij en je krijgt een soort belegen geluid waarvan ik geen noot kan aanhoren. En ook die hebben fans waarmee ik me liever niet door laat omringen....

Die Axl Rose is trouwens nog een pak erger als we het over kwelen en schreeuwen hebben...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Ieder z'n ding. Ik hoef ze allebei niet maar als het dan toch moet kijk ik liever naar Beyonce :wink:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Beyoncé heeft nochtans echt wel enkele ijzersterke nummers gemaakt.
O, dat zal best...
Ik vond het niks... :(

Nog erger als ze dan ook nog van die 'morele' speeches gaat houden waarbij je van dat 'Oprah Winfrey-publiek' aan het mee-geiten krijgt... imo tenenkrommend!

Maar, goed...
Eens afwachten hoe zich dit ontwikkeld.
De naam 'Beyonce' is al vaker gevallen en als Pinkpop haar kan plaatsen zouden ze het best doen.
Ik verwacht nog altijd Bieber, al is het idd vreemd, dat twitter-cancel verhaal en dat KOL nog altijd 3 juni op tourschema heeft staan.

We zien wel..

 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Beyonce, Justin Bieber, Ed Sheeran..
Allemaal namen waar mijn broek van afzakt, bah. Dat is natuurlijk mijn mening, wat mij betreft boekt Pinkpop ze alle drie, ik kom toch niet (deze editie), maar waar het om gaat is dat dit soort acts voor Pinkpop (blijkbaar) nodig zijn om uit te verkopen.. Vind ik jammer om te zien, maar het zei zo. Pinkpop lijkt een verouderd recept waar veel mensen niet enkel meer voor de gezelligheid (zoals dat bij bv. Sziget wel het geval blijkt) hun kaartje kopen, maar voor de programmering, en dat komt (opnieuw, naar mijn mening) de line-up niet ten goede. Als je naast PJ, RH & FF mikt en je komt met Beyonce (mocht dit zo zijn) is dit voor heel veel mensen toch tegenvallend. Dan kan die Smeets wel roepen dat ze willen vernieuwen, maar ga dan niet eerst die namen roepen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Beyonce, Justin Bieber, Ed Sheeran..
Allemaal namen waar mijn broek van afzakt, bah. Dat is natuurlijk mijn mening, wat mij betreft boekt Pinkpop ze alle drie, ik kom toch niet (deze editie), maar waar het om gaat is dat dit soort acts voor Pinkpop (blijkbaar) nodig zijn om uit te verkopen.. Vind ik jammer om te zien, maar het zei zo. Pinkpop lijkt een verouderd recept waar veel mensen niet enkel meer voor de gezelligheid (zoals dat bij bv. Sziget wel het geval blijkt) hun kaartje kopen, maar voor de programmering, en dat komt (opnieuw, naar mijn mening) de line-up niet ten goede. Als je naast PJ, RH & FF mikt en je komt met Beyonce (mocht dit zo zijn) is dit voor heel veel mensen toch tegenvallend. Dan kan die Smeets wel roepen dat ze willen vernieuwen, maar ga dan niet eerst die namen roepen.
Nou (buiten onze persoonlijke mening)... is het wel een goeie boeking hoor.
Dit zijn wel 3 namen die aan de top staan van de Pop-muziek van nu. Torenhoog in de hitlijsten wereldwijd.
Dat is gewoon een feit. Op Pinkpop zouden dit heel normale boekingen zijn.
Sterker nog, als het tourtechnisch past zou het dommer zijn ze niet te boeken.
Dat heeft niet te maken met 'uitverkopen' dat heeft te maken met dat dit de grote stadion-acts van het moment zijn, in het kader top-down-programmeren komen deze namen bovenaan een affiche.

edit: kleine nuance, Ed Sheeran in NL dan niet zo'n stadionact, dus sub maximaal verwacht ik... Daarentegen Glasto zonder twijfel kanshebber op headlinespot.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
Ik heb één van die nieuwe Sheeran nummers gehoord (Castle On The Hill) en waarom oh waarom is die jongen z'n muziek zo onpersoonlijk als het maar kan? Zijn stem is 13 in een dozijn en heeft totaal geen karakter. Doet me hard denken aan die laatste 'gitaar'plaat van Mumford & Sons: alle ziel eruit gezogen. Muziek die prettig wegluistert in een winkelcentrum maar oh zo... grijs. Ik heb een beetje hetzelfde gevoel met pakweg Bastille.

Nuja, ik weet wel waarom. Deze nummers zijn makkelijk te verkopen. Miljoenen keren. Eh... Live is het wel een goede entertainer, maar alleen jammer dat zijn muziek zo weinig onderscheidend is.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:
Beyonce, Justin Bieber, Ed Sheeran..
Allemaal namen waar mijn broek van afzakt, bah. Dat is natuurlijk mijn mening, wat mij betreft boekt Pinkpop ze alle drie, ik kom toch niet (deze editie), maar waar het om gaat is dat dit soort acts voor Pinkpop (blijkbaar) nodig zijn om uit te verkopen.. Vind ik jammer om te zien, maar het zei zo. Pinkpop lijkt een verouderd recept waar veel mensen niet enkel meer voor de gezelligheid (zoals dat bij bv. Sziget wel het geval blijkt) hun kaartje kopen, maar voor de programmering, en dat komt (opnieuw, naar mijn mening) de line-up niet ten goede. Als je naast PJ, RH & FF mikt en je komt met Beyonce (mocht dit zo zijn) is dit voor heel veel mensen toch tegenvallend. Dan kan die Smeets wel roepen dat ze willen vernieuwen, maar ga dan niet eerst die namen roepen.


Nou (buiten onze persoonlijke mening)… is het wel een goeie boeking hoor.
Dit zijn wel 3 namen die aan de top staan van de Pop-muziek van nu. Torenhoog in de hitlijsten wereldwijd.
Dat is gewoon een feit. Op Pinkpop zouden dit heel normale boekingen zijn.
Sterker nog, als het tourtechnisch past zou het dommer zijn ze niet te boeken.
Dat heeft niet te maken met ‘uitverkopen’ dat heeft te maken met dat dit de grote stadion-acts van het moment zijn, in het kader top-down-programmeren komen deze namen bovenaan een affiche.

edit: kleine nuance, Ed Sheeran in NL dan niet zo’n stadionact, dus sub maximaal verwacht ik… Daarentegen Glasto zonder twijfel kanshebber op headlinespot.

Ik zeg ook niet dat het slechte boekingen zijn, zeker niet, waar het mij om gaat is dat de gemiddelde pinkpop-ganger hier niet heel veel trek in heeft (als ik zo om mij heen rondvraag). En als ik zo kijk naar de boekingen afgelopen jaren zouden dit geen 'normale' boekingen zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Ik heb één van die nieuwe Sheeran nummers gehoord (Castle On The Hill) en waarom oh waarom is die jongen z’n muziek zo onpersoonlijk als het maar kan? Zijn stem is 13 in een dozijn en heeft totaal geen karakter. Doet me hard denken aan die laatste ‘gitaar’plaat van Mumford & Sons: alle ziel eruit gezogen. Muziek die prettig wegluistert in een winkelcentrum maar oh zo… grijs. Ik heb een beetje hetzelfde gevoel met pakweg Bastille.

Nuja, ik weet wel waarom. Deze nummers zijn makkelijk te verkopen. Miljoenen keren. Eh… Live is het wel een goede entertainer, maar alleen jammer dat zijn muziek zo weinig onderscheidend is.

Grappig hoe wij zo verschillend denken over Beyonce en Sheeran... LOL

Ik was juist dol enthousiast over die nieuwe tracks van Sheeran :) Castle on the Hill vond ik juist de beste van de 2 nieuwe.

 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
dat twitter-cancel verhaal en dat KOL nog altijd 3 juni op tourschema heeft staan.


ik heb eens op de site van kol geken en daar staat inderdaad bij de meeste festivals de begin datum van het festival tenzij hun datum al bekend is gemaakt wanneer ze spelen dan staat die er.....
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
Ed Sheeran maakt gewoon de aller braafste, saaiste, minst onderscheidende muziek die er is (imo). Zoals ik al zei: een beetje zoals Adele, maar die heeft tenminste nog die stem.

Even los daarvan: door jou wel enkele Live nummers (her)beluisterd en die hebben wel wat parels gemaakt. Had ik niet gedacht. Ook sommige van die hits zijn gewoon goed ("They Stood Up For Love, de acoustic versie!'). :)

 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
DennisvdBr wrote:
dat twitter-cancel verhaal en dat KOL nog altijd 3 juni op tourschema heeft staan.

ik heb eens op de site van kol geken en daar staat inderdaad bij de meeste festivals de begin datum van het festival tenzij hun datum al bekend is gemaakt wanneer ze spelen dan staat die er…..

Klopt Chris. Al staan bij Rock Werchter niet de begin- en einddatum erbij. Net zoals het Okeechobee festival. Je hebt dus gelijk. Bij de meeste wel. Ik ben toch een partij benieuwd wat hier nou uiteindelijk van klopt. Of niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken