Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.483
4.813
Denk het ook. Ik vertrouw Limburgers trouwens nooit, dus onze Jan zal ook nog wel n truc in zn mouw verstopt hebben…..ook al zegt ie dat de Foos niet komen, die komen wel. Foei liegebeest. Er zit nog een dik gat in hun tourkalender en ik heb al wat roods gezien op de passport site in Nederland, alleen is er nog geen festival in Ndderland bevestigd…..
CzXpJatUsAAMa1e.jpg

Omdat dat rood van Werchter afkomt.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Dirk wrote:
Denk het ook. Ik vertrouw Limburgers trouwens nooit, dus onze Jan zal ook nog wel n truc in zn mouw verstopt hebben…..ook al zegt ie dat de Foos niet komen, die komen wel. Foei liegebeest. Er zit nog een dik gat in hun tourkalender en ik heb al wat roods gezien op de passport site in Nederland, alleen is er nog geen festival in Ndderland bevestigd…..
CzXpJatUsAAMa1e.jpg



Omdat dat rood van Werchter afkomt.

Ik kan dat niet geloven. De teleurstelling was megagroot bij de mensen op Pinkpop. Jan Smeets gaat echt geen Bieber uitnodigen..... Keep on dreaming dan maar.....?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.483
4.813
Je wilt dat niet geloven. Dat is wat anders.
Ik hoop voor je dat Smeets maar wat zat te bazelen (dat zou zo maar kunnen natuurlijk).
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.195
6.667
Het aantal keren dat deze foto al in het topic is geplaatst met de vraag of die rode gloed betekent dat ze al dan niet op PP staan maar eigenlijk betekent dat ze op RW staan is bijna ontelbaar op dit punt :roll: Op een andere noot, Live werd hier al een aantal keer aangehaald maar ik zie ze nu ook verschillende malen terugkeren op de fora van Bonnaroo en omdat ze op Bottlerock staan de week ervoor lijkt 't wel vrij aannemelijk dat ze ook daar zouden kunnen staan en vanaf dan naar Europa trekken en dus PP overslaan.. Firefly zou binnenkort ook met namen komen waar er vaak heel veel overlap is met RW (maar das dan weer een ander topic hé) ..
 

Maarten1617899558

Playlistbediener
3 okt 2016
42
0
Het aantal keren dat deze foto al in het topic is geplaatst met de vraag of die rode gloed betekent dat ze al dan niet op PP staan maar eigenlijk betekent dat ze op RW staan is bijna ontelbaar op dit punt
1f644.svg
Op een andere noot, Live werd hier al een aantal keer aangehaald maar ik zie ze nu ook verschillende malen terugkeren op de fora van Bonnaroo en omdat ze op Bottlerock staan de week ervoor lijkt ’t wel vrij aannemelijk dat ze ook daar zouden kunnen staan en vanaf dan naar Europa trekken en dus PP overslaan.. Firefly zou binnenkort ook met namen komen waar er vaak heel veel overlap is met RW (maar das dan weer een ander topic hé) ..

Zo werkt dit niet af en toe naam toevoegen, laten we wacgten tot er een naam überhaupt de gouden tip bekend laten worden s/o allen hopers.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Noel Gallagher wordt genoemd als openingsact voor de concerten van U2 komende zomer in Europa. Naar verwachting wordt morgen de tour bekend gemaakt. Benieuwd of hij (Gallagher) dan ook nog festivals zal doen??

https://www.rte.ie/entertainment/2017/0108/843464-u2-expected-to-announce-croke-park-dates-monday/

 

Jeroen

Randprogramma
9 feb 2015
105
102
Mensen die U2 nog als optie hadden staan: Wordt hem dus niet .. ten tijde van PP in Amerika, en doen "Joshua Tree" optreden in de ArenA'


http://www.u2.com/tour
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
775
487
Het positieve is dat ze voor het eerst een concert gaan headlinen in Noord Amerika. Hopelijk dan volgend jaar in Europa ook.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Wat wel grappig is dat de datum voor U2 eerst de concertdatum van Beyoncé was. Pinkpop hint?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
bcmrmaybe wrote:
Wat wel grappig is dat de datum voor U2 eerst de concertdatum van Beyoncé was. Pinkpop hint?


welke concertdatum van Beyonce ?

Deze volg ik ook niet. Dus jij zegt dat waar U2 nu gaat optreden er eerst een concert van Beyonce stond gepland en dat daarom nu Beyonce een mogelijkheid is voor PP???
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
775
487
T. Roses wrote:
DennisvdBr wrote:
bcmrmaybe wrote:
Wat wel grappig is dat de datum voor U2 eerst de concertdatum van Beyoncé was. Pinkpop hint?


welke concertdatum van Beyonce ?


Er werd eerst gezegd dat Beyonce op 29 juli zou optreden in de Arena


Sorry je was me net voor, maar waar staat dat dan??

Dit is de link: http://www.metronieuws.nl/nieuws/showbizz/2017/01/goede-start-van-2017-beyonce-dit-jaar-in-nederland
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
DennisvdBr wrote:
bcmrmaybe wrote:
Wat wel grappig is dat de datum voor U2 eerst de concertdatum van Beyoncé was. Pinkpop hint?


welke concertdatum van Beyonce ?


Deze volg ik ook niet. Dus jij zegt dat waar U2 nu gaat optreden er eerst een concert van Beyonce stond gepland en dat daarom nu Beyonce een mogelijkheid is voor PP???
Volg ik ook niet helemaal...
Beyonce zou wel 10 keer erger zijn dan Biebert (voor mij persoonlijk dan)
Dus voor mij mag Beyonce heel ver weg blijven van Pinkpop. Laat haar maar een andere dag ArenA doen!!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
PJ wrote:
T. Roses wrote:
DennisvdBr wrote:
bcmrmaybe wrote:
Wat wel grappig is dat de datum voor U2 eerst de concertdatum van Beyoncé was. Pinkpop hint?


welke concertdatum van Beyonce ?


Er werd eerst gezegd dat Beyonce op 29 juli zou optreden in de Arena


Sorry je was me net voor, maar waar staat dat dan??


Dit is de link: http://www.metronieuws.nl/nieuws/showbizz/2017/01/goede-start-van-2017-beyonce-dit-jaar-in-nederland

Inderdaad man, je hebt helemaal gelijk. Heel vreemd... Zou PP dan Beyonce hebben of zou men zich gewoon vergist hebben in de datum en speelt ze op een andere datum in de Arena?????
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
In welk universum is Beyoncé erger dan Justin Bieber dan? Of beter: in welk universum is er ook maar iets erger dan Justin Bieber?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken