Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Ik zat te denken wat (buiten Borsato dan ;) ) serieuze opties kunnen zijn voor Pinkpop qua Nederlandse en Belgische acts.
Ik denk dan vooral aan de dagopvulling, Kensington laat ik voor het gemak even weg.

Ik vind het zelf niet zo spannend als acts al snel terugkeren, maar Bazart schiet wel heel rap omhoog op de populariteits-ladder, misschien alsnog in de gaten houden. Was ook wel een act is Stage 4 slechts, dus misschien verdienen ze een groter podium, als 3FM stage misschien.
Broederliefde blijf ik van vinden dat ze de (door Macca) ingekorte set als laatste act in Stage 4 moeten kunnen komen goedmaken, de populariteit is er ook wel naar om minsten 3FM-stage te komen misschien kunnen ze zelfs een dag Mainstage openen.
Chef'Special lijken me de amigo's die wel eens Mainstage op kunnen komen, stonden ze vorige keer ook dus misschien zelfs een latertje op 3FM-stage mogelijk?
Dan zijn er wat 'opkomende' redelijk nieuwe acts, bijvoorbeeld Thijs Boontjes, Call it Off, Sevn Alias, Jonna Fraser, Haevn, St Tropez, Inian Askin misschien wel Sue the Night die volgens mij in aanmerking komen voor aankomend jaar.
Misschien is met nieuw werk ook wel rekening te houden met Caro Emerald, Danny Vera, Waylon, Miss Montreal of Racoon.

Ik denk dat hier wel een paar namen tussen zitten waar we rekening mee moeten houden op Pinkpop te komen.
Meestal staan er wel circa 10 Nederlandse acts en 2 a 3 Belgische acts.
Nog meer opties??
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.787
12.478
Na Evanescence nu ook Five FInger Death Punch exclusief naar 013. Begint er hierdoor meer op te lijken dat Pinkpop geen hardere editie wordt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Na Evanescence nu ook Five FInger Death Punch exclusief naar 013. Begint er hierdoor meer op te lijken dat Pinkpop geen hardere editie wordt.
Omdat er 2 harde bands niet komen? Er zijn er meer geloof ik...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.787
12.478
Joslittel wrote:
Na Evanescence nu ook Five FInger Death Punch exclusief naar 013. Begint er hierdoor meer op te lijken dat Pinkpop geen hardere editie wordt.


Omdat er 2 harde bands niet komen? Er zijn er meer geloof ik…

De conclusie is inderdaad wat voorbarig maar dit zijn naar mijn idee wel twee bands die goed geschikt zijn om Pinkpop wat op te leuken met gitaren. Hard genoeg voor de liefhebber en genoeg hitpotentie voor de rest van het publiek.
 

DennisvB

Playlistbediener
12 mei 2015
8
0
Ik zat te denken wat (buiten Borsato dan
1f609.svg
) serieuze opties kunnen zijn voor Pinkpop qua Nederlandse en Belgische acts.
Ik denk dan vooral aan de dagopvulling, Kensington laat ik voor het gemak even weg.

Ik vind het zelf niet zo spannend als acts al snel terugkeren, maar Bazart schiet wel heel rap omhoog op de populariteits-ladder, misschien alsnog in de gaten houden. Was ook wel een act is Stage 4 slechts, dus misschien verdienen ze een groter podium, als 3FM stage misschien.
Broederliefde blijf ik van vinden dat ze de (door Macca) ingekorte set als laatste act in Stage 4 moeten kunnen komen goedmaken, de populariteit is er ook wel naar om minsten 3FM-stage te komen misschien kunnen ze zelfs een dag Mainstage openen.
Chef’Special lijken me de amigo’s die wel eens Mainstage op kunnen komen, stonden ze vorige keer ook dus misschien zelfs een latertje op 3FM-stage mogelijk?
Dan zijn er wat ‘opkomende’ redelijk nieuwe acts, bijvoorbeeld Thijs Boontjes, Call it Off, Sevn Alias, Jonna Fraser, Haevn, St Tropez, Inian Askin misschien wel Sue the Night die volgens mij in aanmerking komen voor aankomend jaar.
Misschien is met nieuw werk ook wel rekening te houden met Caro Emerald, Danny Vera, Waylon, Miss Montreal of Racoon.

Ik denk dat hier wel een paar namen tussen zitten waar we rekening mee moeten houden op Pinkpop te komen.
Meestal staan er wel circa 10 Nederlandse acts en 2 a 3 Belgische acts.
Nog meer opties??

- Oscar & the Wolf (verkopen zomaar Sportpaleis uit)
- Goose (laatste album is weer erg fijn)
- Diablo Blvd (Alex Agnew rockt stevig door)
- Warhaus
- Black Box Revelation

kan overigens geen fatsoenlijke NL band bedenken.....
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.670
828
DennisvdBr wrote:
Ik zat te denken wat (buiten Borsato dan
1f609.svg
) serieuze opties kunnen zijn voor Pinkpop qua Nederlandse en Belgische acts.
Ik denk dan vooral aan de dagopvulling, Kensington laat ik voor het gemak even weg.

Ik vind het zelf niet zo spannend als acts al snel terugkeren, maar Bazart schiet wel heel rap omhoog op de populariteits-ladder, misschien alsnog in de gaten houden. Was ook wel een act is Stage 4 slechts, dus misschien verdienen ze een groter podium, als 3FM stage misschien.
Broederliefde blijf ik van vinden dat ze de (door Macca) ingekorte set als laatste act in Stage 4 moeten kunnen komen goedmaken, de populariteit is er ook wel naar om minsten 3FM-stage te komen misschien kunnen ze zelfs een dag Mainstage openen.
Chef’Special lijken me de amigo’s die wel eens Mainstage op kunnen komen, stonden ze vorige keer ook dus misschien zelfs een latertje op 3FM-stage mogelijk?
Dan zijn er wat ‘opkomende’ redelijk nieuwe acts, bijvoorbeeld Thijs Boontjes, Call it Off, Sevn Alias, Jonna Fraser, Haevn, St Tropez, Inian Askin misschien wel Sue the Night die volgens mij in aanmerking komen voor aankomend jaar.
Misschien is met nieuw werk ook wel rekening te houden met Caro Emerald, Danny Vera, Waylon, Miss Montreal of Racoon.

Ik denk dat hier wel een paar namen tussen zitten waar we rekening mee moeten houden op Pinkpop te komen.
Meestal staan er wel circa 10 Nederlandse acts en 2 a 3 Belgische acts.
Nog meer opties??


– Oscar & the Wolf (verkopen zomaar Sportpaleis uit)
– Goose (laatste album is weer erg fijn)
– Diablo Blvd (Alex Agnew rockt stevig door)
– Warhaus
– Black Box Revelation

kan overigens geen fatsoenlijke NL band bedenken…..

Ik wel
DeWolff bestaat volgens jaar 10 jaar
Stonden er voor het laatst in 2010?
Hoog tijd weer dus zou ik zeggen
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
De Staat, Nothing But Thieves, Lianne la Havas stonden ook op Pinkpop en DTRH vorig jaar

Oh ja Lianna La Slaapgas........dat was echt zooo saai
 

Jordi1617899561

Playlistbediener
22 dec 2016
9
0
Zouden Arctic Monkeys ook niet ergens in 2017 een nieuw album uitbrengen? Zou dat ook een mogelijke headliner nog zijn of niet?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.377
3.397
Zouden Arctic Monkeys ook niet ergens in 2017 een nieuw album uitbrengen? Zou dat ook een mogelijke headliner nog zijn of niet?

Er is nog niets van geruchten over eventuele concerten. Ze hebben deze zomer nog aangegeven dat er geen haast zit achter het nieuwe album, dus dat zal wel ten vroegste eind 2017 zijn. Ze zijn al genoemd als kanshebbers voor de festivals in 2018, maar het is nog een beetje te vroeg om daar al over te beginnen...
 

Bram Finkers

Playlistbediener
28 okt 2015
13
0
Ik zat te denken wat (buiten Borsato dan
1f609.svg
) serieuze opties kunnen zijn voor Pinkpop qua Nederlandse en Belgische acts.
Ik denk dan vooral aan de dagopvulling, Kensington laat ik voor het gemak even weg.

Ik vind het zelf niet zo spannend als acts al snel terugkeren, maar Bazart schiet wel heel rap omhoog op de populariteits-ladder, misschien alsnog in de gaten houden. Was ook wel een act is Stage 4 slechts, dus misschien verdienen ze een groter podium, als 3FM stage misschien.
Broederliefde blijf ik van vinden dat ze de (door Macca) ingekorte set als laatste act in Stage 4 moeten kunnen komen goedmaken, de populariteit is er ook wel naar om minsten 3FM-stage te komen misschien kunnen ze zelfs een dag Mainstage openen.
Chef’Special lijken me de amigo’s die wel eens Mainstage op kunnen komen, stonden ze vorige keer ook dus misschien zelfs een latertje op 3FM-stage mogelijk?
Dan zijn er wat ‘opkomende’ redelijk nieuwe acts, bijvoorbeeld Thijs Boontjes, Call it Off, Sevn Alias, Jonna Fraser, Haevn, St Tropez, Inian Askin misschien wel Sue the Night die volgens mij in aanmerking komen voor aankomend jaar.
Misschien is met nieuw werk ook wel rekening te houden met Caro Emerald, Danny Vera, Waylon, Miss Montreal of Racoon.

Ik denk dat hier wel een paar namen tussen zitten waar we rekening mee moeten houden op Pinkpop te komen.
Meestal staan er wel circa 10 Nederlandse acts en 2 a 3 Belgische acts.
Nog meer opties??

Birth of Joy verdient het. Kunnen de tent helemaal omver blazen. [video]https://youtu.be/0XDtsf2PP2g[/video]
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Diggie dex zei net op de 3fm dat ie festivals ging doen. Lijkt me wel een naampje voor vroeg in de middag in de brand.
 

Stephan

Playlistbediener
15 jun 2015
40
0
Voor eenieder hier hele fijne kerstdagen en dat het een mooi en muzikaal 2017 mag worden. Met als hoogtepunt U2 op Pinkpop :) en ja dat is wishfull thinking
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Voor eenieder hier hele fijne kerstdagen en dat het een mooi en muzikaal 2017 mag worden. Met als hoogtepunt U2 op Pinkpop
1f642.svg
en ja dat is wishfull thinking

Laten we het hopen ;) Voor jou en Dennis en alle andere Festileakers ook een fijne en muzikale kerst toegewenst!
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Voor eenieder hier hele fijne kerstdagen en dat het een mooi en muzikaal 2017 mag worden. Met als hoogtepunt U2 op Pinkpop
1f642.svg
en ja dat is wishfull thinking
Gisteren weer concert van U2 gezien op tv ja Die zou ik graag op Pinkpop zien, maar dan wel pas met een bekendmaking na de kaartverkoop.

Wat ik me trouwens de laatste dagen afvraag inzake de macht die Jan Smeets tegenwoordig nog heeft. MOJO regelt eigenlijk bijna alle acts, maar heeft Jan niet nog een veto-recht om een band tegen te houden of op het programma te zetten? Uit een betrouwbare bron van Stichting Popmuziek Limburg weet ik dat er met Justin Bieber onderhandeld is. Zou Jan dan niet zijn veto hebben uitgesproken tegen Bieber...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken