Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Thom Schäfer

Nieuw lid
24 okt 2016
3
0
Ben ik dan de enige die denkt dat Bieber wel komt maar niet als headliner?

3 juni:
Martin Garrix & Justin Bieber
Kings of Leon (zoals zij op hun site aangeven)

4 juni:
Green day

5 juni:
Soad (sub)
Linkin Park (headliner)

Dit zou jan's uitspraak; het wordt anders dit jaar, wel verklaren. Niet alleen omdat bieber komt, maar ook omdat hij dan afsluit met 2 minder grote headliners i.p.v. een grote naam.
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
775
487
Zou ook inderdaad kunnen, dan zou ik er nog wel mee kunnen leven. Verder verwacht ik ook wel dat de Golden Earring weer eens komt, en ze zijn rond de tijd van Pinkpop weer aan het optreden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Ben ik dan de enige die denkt dat Bieber wel komt maar niet als headliner?

3 juni:
Martin Garrix & Justin Bieber
Kings of Leon (zoals zij op hun site aangeven)

4 juni:
Green day

5 juni:
Soad (sub)
Linkin Park (headliner)

Dit zou jan’s uitspraak; het wordt anders dit jaar, wel verklaren. Niet alleen omdat bieber komt, maar ook omdat hij dan afsluit met 2 minder grote headliners i.p.v. een grote naam.

Kan op zich ook iets inzitten.
Maar kan ook zijn dat Bieber niet komt en vervangen is door Kings of Leon, waar de bedoeling was dat ze 5 juni zouden afsluiten.
Ik ga er momenteel nog van uit dat KOL alsnog de 5de speelt, zoals het persbericht aangaf.
Linkin Park blijf ik vreemd vinden, omdat er nog altijd voor 9 juni geen datum is.
Maar 2016 is ook het jaar van de wijzigingen, kan nog veel omgeturnd zijn in de plannen van Mojo.
Er is hier nog al lacherig gedaan over enkelingen die The Killers noemde, maar ook die komst kan ook zomaar uit een onverwachte hoek komen.
Als zijn uiteraard de data nog niet echt als leidraad te nemen, in Mexico in maart en BBK Spanje begin juli.
Maar, laat allemaal die ideeën maar komen...
Een headliner in je eigen straatje noemen vind ik niet erg, want misschien is het een naam waar nog niemand aan gedacht had...
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.651
1.970
Het headliner trio Kings of Leon - Green Day - Linkin Park zou dan wel volledig in lijn zijn met de voorgaande jaren. Als Bieber komt zie ik hem met zijn prijskaartje enkel de dag afsluiten, zou er weinig overblijven voor de verdere invulling van het programma met ook Green Day, Kings of Leon, Linkin Park en SOAD.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.977
2.038
Thom Schäfer wrote:


Een headliner in je eigen straatje noemen vind ik niet erg, want misschien is het een naam waar nog niemand aan gedacht had…

Voorruit dan, een naam waarbij ik misschien de plank volledig mis sla maar hij heeft vorig jaar in de zomer volgens mij ook een los concert gegeven in the UK, ik meen Londen, Wembley.
Komt eigenlijk nooit meer in Europa de laatste jaren en zou hierdoor de kaartverkoop zeker een boost geven.........Billy Joel.... Roept u maar...........................
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
DennisvdBr wrote:
Thom Schäfer wrote:

Een headliner in je eigen straatje noemen vind ik niet erg, want misschien is het een naam waar nog niemand aan gedacht had…


Voorruit dan, een naam waarbij ik misschien de plank volledig mis sla maar hij heeft vorig jaar in de zomer volgens mij ook een los concert gegeven in the UK, ik meen Londen, Wembley.
Komt eigenlijk nooit meer in Europa de laatste jaren en zou hierdoor de kaartverkoop zeker een boost geven………Billy Joel…. Roept u maar………………………

Bij die eerste zin dacht ik aan Ed Sheeran. Die gast staat trouwens waarschijnlijk op Glastonbury.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
PJ wrote:
DennisvdBr wrote:
Thom Schäfer wrote:

Een headliner in je eigen straatje noemen vind ik niet erg, want misschien is het een naam waar nog niemand aan gedacht had…


Voorruit dan, een naam waarbij ik misschien de plank volledig mis sla maar hij heeft vorig jaar in de zomer volgens mij ook een los concert gegeven in the UK, ik meen Londen, Wembley.
Komt eigenlijk nooit meer in Europa de laatste jaren en zou hierdoor de kaartverkoop zeker een boost geven………Billy Joel…. Roept u maar………………………


Bij die eerste zin dacht ik aan Ed Sheeran. Die gast staat trouwens waarschijnlijk op Glastonbury.

zou wel vet zijn een heel veld piano man zingen
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.977
2.038
Ik heb het even nagezocht maar het laatste festival waar hij heeft gestaan was in Australia, ik dacht 2012. Op die tour data van hem zijn eigenlijk geen peil te trekken......Maar goed een outsider waarmee PP zeker verrassen imo.......
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.977
2.038
rare naam schoot me ineens te binnen the cure ? …..

Stonden vorige maand nog in de Ziggo Dome. Hun tour is net afgelopen en waren een aantal jaar geleden ook al eens headliner. Zou kunnen, ligt net als Billy Joel absoluut niet in de lijn der verwachting maar zeker verrassend als ze zouden komen...
 

Amy

Playlistbediener
12 dec 2016
15
0
PJ wrote:
DennisvdBr wrote:
Thom Schäfer wrote:

Een headliner in je eigen straatje noemen vind ik niet erg, want misschien is het een naam waar nog niemand aan gedacht had…


Voorruit dan, een naam waarbij ik misschien de plank volledig mis sla maar hij heeft vorig jaar in de zomer volgens mij ook een los concert gegeven in the UK, ik meen Londen, Wembley.
Komt eigenlijk nooit meer in Europa de laatste jaren en zou hierdoor de kaartverkoop zeker een boost geven………Billy Joel…. Roept u maar………………………


Bij die eerste zin dacht ik aan Ed Sheeran. Die gast staat trouwens waarschijnlijk op Glastonbury.
Ed Sheeran zou ook wel gaaf zijn, beter dan Justin Bieber toch
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
chris knoben wrote:
rare naam schoot me ineens te binnen the cure ? …..


Stonden vorige maand nog in de Ziggo Dome. Hun tour is net afgelopen en waren een aantal jaar geleden ook al eens headliner. Zou kunnen, ligt net als Billy Joel absoluut niet in de lijn der verwachting maar zeker verrassend als ze zouden komen…


was maar een voorbeeld van een naam die bijvoorbeeld niemand verwacht
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.977
2.038
mattman wrote:
PJ wrote:
DennisvdBr wrote:
Thom Schäfer wrote:

Een headliner in je eigen straatje noemen vind ik niet erg, want misschien is het een naam waar nog niemand aan gedacht had…


Voorruit dan, een naam waarbij ik misschien de plank volledig mis sla maar hij heeft vorig jaar in de zomer volgens mij ook een los concert gegeven in the UK, ik meen Londen, Wembley.
Komt eigenlijk nooit meer in Europa de laatste jaren en zou hierdoor de kaartverkoop zeker een boost geven………Billy Joel…. Roept u maar………………………


Bij die eerste zin dacht ik aan Ed Sheeran. Die gast staat trouwens waarschijnlijk op Glastonbury.


Ed Sheeran zou ook wel gaaf zijn, beter dan Justin Bieber toch

Ook zeker niks mis mee en met een nieuw album op komst is hij ook zeker kanshebber voor PP denk ik zo........

http://www.ed.nl/algemeen/cultuur/ed-sheeran-terug-op-social-media-nieuw-album-op-komst-1.6736337

 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
rare naam schoot me ineens te binnen the cure ? …..

@DennisvdBr

Ik ben een weekje afwezig geweest. Ik begrijp dat men enthousiast is etc. Maar nu zijn er (wederom) weer paaaagina's gevuld met o.a. bovenstaande berichten. Billy Joel is (natuurlijk) een moooogelijke outsider. En ja, 'The Cure, zou dat niet leuk zijn'? Vandaar dat ik even bovenstaande post quootte. Ja. tuurlijk. Maar is het niet het punt om in te grijpen (lees: alle 'off topic' berichten weg te halen)? Begrijp me niet verkeerd; iedereen mag wat roepen (dat doe ik nu ook), maar zo worden er pááágina's gevuld met 'zou dit geen leuk bandje voor Pinkpop zijn'? En ja, er zullen vast aanknopingspunten zijn voor enkele van de genoemde namen, maar de helft kan denk ik zo den prullenback in. Niet? Eens/oneens? Ik heb het er graag met je over.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
chris knoben wrote:
rare naam schoot me ineens te binnen the cure ? …..


@dennisvdbr

Ik ben een weekje afwezig geweest. Ik begrijp dat men enthousiast is etc. Maar nu zijn er (wederom) weer paaaagina’s gevuld met o.a. bovenstaande berichten. Billy Joel is (natuurlijk) een moooogelijke outsider. En ja, ‘The Cure, zou dat niet leuk zijn’? Vandaar dat ik even bovenstaande post quootte. Ja. tuurlijk. Maar is het niet het punt om in te grijpen (lees: alle ‘off topic’ berichten weg te halen)? Begrijp me niet verkeerd; iedereen mag wat roepen (dat doe ik nu ook), maar zo worden er pááágina’s gevuld met ‘zou dit geen leuk bandje voor Pinkpop zijn’? En ja, er zullen vast aanknopingspunten zijn voor enkele van de genoemde namen, maar de helft kan denk ik zo den prullenback in. Niet? Eens/oneens? Ik heb het er graag met je over.

Is een forum als deze ook niet bedoeld om over dit soort dingen te speculeren?? Ongeacht de kans dat de bands echt komt kan t bespreken ervan toch nooit kwaad?? Je moet dit forum ook niet zien als keiharde journalistiek he, dan moet je bij 1limburg wezen ;) .
 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
Is een forum als deze ook niet bedoeld om over dit soort dingen te speculeren?? Ongeacht de kans dat de bands echt komt kan t bespreken ervan toch nooit kwaad?? Je moet dit forum ook niet zien als keiharde journalistiek he, dan moet je bij 1limburg wezen
1f609.svg
.

[/quote]

Daar zit dus deels mijn vraag. Want natuurlijk: het moet geen journalistiek gebeuren worden, maar ik denk dus dat je vele vragen als 'Oh, The Weeknd, komen die niet' (nee, want in Amerika). Kunt voorkomen. Ik ga ook geen 20 pagina's teruglezen om te checken of (deze band als voorbeeld) komt. Vandaar.

Speculeren is voor mij iets anders dan lukraak wat roepen. En nee, ik vind Billy Joel of The Cure niet 'zomaar wat roepen'. Maar ik bedoel maar. Thanks voor je reactie Superginger. Benieuwd wat @DennisvdBr hiervan vindt.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Is een forum als deze ook niet bedoeld om over dit soort dingen te speculeren?? Ongeacht de kans dat de bands echt komt kan t bespreken ervan toch nooit kwaad?? Je moet dit forum ook niet zien als keiharde journalistiek he, dan moet je bij 1limburg wezen
1f609.svg
.

Daar zit dus deels mijn vraag. Want natuurlijk: het moet geen journalistiek gebeuren worden, maar ik denk dus dat je vele vragen als ‘Oh, The Weeknd, komen die niet’ (nee, want in Amerika). Kunt voorkomen. Ik ga ook geen 20 pagina’s teruglezen om te checken of (deze band als voorbeeld) komt. Vandaar.

Speculeren is voor mij iets anders dan lukraak wat roepen. En nee, ik vind Billy Joel of The Cure niet ‘zomaar wat roepen’. Maar ik bedoel maar. Thanks voor je reactie Superginger. Benieuwd wat @dennisvdbr hiervan vindt.

[/quote]
Zelf zie ik een forum ook een beetje als een plek om mogelijkheden te checken. T is naar mijn mening in principe dus niet heel erg als iemand vraagt of een blink of een weeknd een mogelijkheid is voor pinkpop. Al kan dit idd wel als storend ervaren worden door mensen die daar wat meer over ingelicht zijn, ik snap dat mensen hier met dat soort voorstellen komen aangezien niet iedereen hier zich zo zeer verdiept in t festivalcircuit dat ze allemaal weten wie waar precies staat en wanneer dan wel.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.977
2.038
Het is een forum en speculeren over namen hoort hier juist thuis vind ik. Natuurlijk is de een veel realistischer dan de ander en soms zie ik ook wel eens een naam gepost worden waarvan ik denk als de poster zich een beetje verdiept had in hetgeen hij post dan was hij zelf wel ook tot de conclusie gekomen dat het onzin was... Maar het merendeel is gewoon leuk om te lezen en om al dan niet uit te sluiten of op de lijst te zetten voor PP. Meer niet.........
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken