Iedereen kan en mag hier alle meningen of bevindingen over Pinkpop delen.PinkpopSinds2008 wrote:
chris knoben wrote:
rare naam schoot me ineens te binnen the cure ? …..
@dennisvdbr
Ik ben een weekje afwezig geweest. Ik begrijp dat men enthousiast is etc. Maar nu zijn er (wederom) weer paaaagina’s gevuld met o.a. bovenstaande berichten. Billy Joel is (natuurlijk) een moooogelijke outsider. En ja, ‘The Cure, zou dat niet leuk zijn’? Vandaar dat ik even bovenstaande post quootte. Ja. tuurlijk. Maar is het niet het punt om in te grijpen (lees: alle ‘off topic’ berichten weg te halen)? Begrijp me niet verkeerd; iedereen mag wat roepen (dat doe ik nu ook), maar zo worden er pááágina’s gevuld met ‘zou dit geen leuk bandje voor Pinkpop zijn’? En ja, er zullen vast aanknopingspunten zijn voor enkele van de genoemde namen, maar de helft kan denk ik zo den prullenback in. Niet? Eens/oneens? Ik heb het er graag met je over.
Is een forum als deze ook niet bedoeld om over dit soort dingen te speculeren?? Ongeacht de kans dat de bands echt komt kan t bespreken ervan toch nooit kwaad?? Je moet dit forum ook niet zien als keiharde journalistiek he, dan moet je bij 1limburg wezen.
Daarop zal in de meeste gevallen wel gereageerd worden, of over gediscuseerd worden of altijd wel een mening terug over gegeven worden.
Dat is de bedoeling van een forum. Het is hier de bedoeling elke nog zo kleine akkefietje tot het grootste nieuwtje te kunnen uiten.
Ik zie geen probleem, het is momenteel wel weer de tijd dat de forum activiteit heel erg toeneemt rond en tijdens dat alle festivals met aankondigingen komen.
Het is dus volkomen logisch dat er heel veel te speculeren en te bespreken is.
Als je dan een paar dagen niet kijkt, kan ik me idd voorstellen dat je een paar pagina's achterloopt, afhankelijk van je eigen interesse uiteraard met leuke info of met "onzin pagina's"... is maar hoe je het ziet...
Als je echt op de hoogte wil blijven van de actuele (gefilterde) informatie kan je festileaks uiteraard ook op sociale media volgen als bijvoorbeeld de Festileaks-facebook pagina.
Of kijken wat er zoal voorspeld is in het VoorSpel 2017.
Uiteraard staat er ook heel wat gesorteerd op de Festileaks Pinkpop 2017 Programmapagina.