Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.193
6.667
Alter Bridge dus toegevoegd bij Graspop. Dat betekenT dus geen Rock Werchter en geen TW. Dat laatste betekenT geen voorprogramma GnR. Dus zijn voor Nederland de kans op komst naar Pinkpop weer wat hoger.
Damn haha :p
 

Amy

Playlistbediener
12 dec 2016
15
0
Hoe groot is de kans dat blink-182 komt? waarschijnlijk hebben jullie het hier al een keer over gehad maar het zou wel gaaf zijn als ze komen :)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.977
2.038
Hoe groot is de kans dat blink-182 komt? waarschijnlijk hebben jullie het hier al een keer over gehad maar het zou wel gaaf zijn als ze komen
1f642.svg

Uitgesloten, staan eind juni al in Ahoy..
 

Amy

Playlistbediener
12 dec 2016
15
0
Amy wrote:
Hoe groot is de kans dat blink-182 komt? waarschijnlijk hebben jullie het hier al een keer over gehad maar het zou wel gaaf zijn als ze komen
1f642.svg



Uitgesloten, staan eind juni al in Ahoy..
Oja logisch, dan komen the kooks vast ook niet, dat zou ook wel vet zijn geweest...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.977
2.038
PJ wrote:
Amy wrote:
Hoe groot is de kans dat blink-182 komt? waarschijnlijk hebben jullie het hier al een keer over gehad maar het zou wel gaaf zijn als ze komen
1f642.svg



Uitgesloten, staan eind juni al in Ahoy..


Oja logisch, dan komen the kooks vast ook niet, dat zou ook wel vet zijn geweest…
Inderdaad want die staan al in 013 net voor PP.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Gouden Tips ingestuurd...
Mijn vrouw heeft Rag 'n' Bone man, Ten Fé en The Chainsmokers ingevuld.
Zelf heb ik Headspace, St. Tropez en Call it Off ingezonden.

(behalve dat het aardige tips zijn, nu wachten of we kaarten hebben kunnen winnen)
 

Richie

Playlistbediener
10 jun 2015
27
5
Is Pendulum een optie? Of zien jullie die eerder op Lowlands komen? Al is dat natuurlijk nog moeilijk te zeggen nu, er is volgens mij nog maar één datum van hun bekend (Nova Rock). Maar wel heel vet dat weer live gaan spelen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.977
2.038
Festivalnieuws van Amerikaanse festivals te verwachten in de eerste weken van januari. Komen volgens mij meestal meteen met hun complete line up.
Zal in deze volgorde zijn:Coachella-Shakeybeats-Shakeykneesfest-Bonnaroo.


https://twitter.com/TheFestiveOwl/status/810293307247038464


 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Festivalnieuws van Amerikaanse festivals te verwachten in de eerste weken van januari. Komen volgens mij meestal meteen met hun complete line up.
Zal in deze volgorde zijn:Coachella-Shakeybeats-Shakeykneesfest-Bonnaroo.
Zitten meestal in januari idd.
Ook Governors Ball (gelijk met Pinkpop) en Firefly (1,5 week later) in de gaten houden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
Volgens die Festive Owl (leuke naam) zou de Firefly lineup op 16 januari kunnen droppen.

Coachella maakte vorig jaar op 4 januari al z'n line up bekend. Zal nu ook weer heel vroeg zijn gok ik.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.193
6.667
For what it's worth it
Coachella - 3 januari
Bonnaroo - 10/11 januari
Die ander 2 volg ik niet haha
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Nog even inhaken op het Bieber-gedoe op de vorige pagina...

Misschien toch leuk om te bekijken, stel dat Pinkpop echt is gecancelled voor de tour van Bieber.
Zal dat een plot-twist in het verhaal opleveren?
Misschien zelfs een plottwist aan de 'geen Golden Oldie' uitspraak?

Ik denk wel dat de aankondiging nog komt, maar vind het wel opvallend dat er nog geen datum in Benelux is voor Aerosmith bijvoorbeeld.
Nou blijkt zelfs dat The Rolling Stones ook weer kunnen komen.
Daarbij duiken er toch alweer geruchten op over Pearl Jam.

Wat denken jullie, is Bieber van de baan of komt die aankondiging alsnog?
Roept u maar....
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Laten we hopen dat het Bieber niet is, maar een plot-twist.
Stones verwacht ik niet weer.
Aerosmith (blijft volgens mij jou wish Dennis) verwacht ik niet gezien de structuur in het tourschema.
De plot-twist zoek ik misschien wel in Foo Fighters of Pearl Jam.
Jan heeft ze niet 100% afgeschreven. Ze konden nog altijd een bod accepteren.
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
775
487
Als Bieber wel zou komen hadden ze dit toch allang bekend gemaakt. Ik denk dat FF of toch U2 goede kans maakt. Ook gezien het feit dat Smeets heeft gezegd dat er hoge boetes betaald moeten worden als er namen verklapt zouden worden. Dan moet het toch wel om een grote band gaan lijkt me.
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
775
487
En als aanvulling op bovenstaande zag ik dat op de facebook pagina van kings of leon nog steeds staat dat ze optreden op zaterdag 3 juni. Dus dat zou ook nog bevestigen dat Bieber niet komt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
En als aanvulling op bovenstaande zag ik dat op de facebook pagina van kings of leon nog steeds staat dat ze optreden op zaterdag 3 juni. Dus dat zou ook nog bevestigen dat Bieber niet komt.
Bij Tinderbox staat ook verkeerde datum.
Volgens 1Limburg was het persbericht dat ze het festival 5 juni afsluiten, dat persbericht was er zelfs vóór het bericht van Pinkpop zelf.


Ik hoor net Domien op 3FM zeggen dat Volbeat een van de populairste bands op het moment is bij de zender.
Nou, stuur maar door naar Pinkpop hoor ;)
Ben alleen bang dat ze in Amerika zitten :(
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.650
1.968
Blijft wel schattig om te lezen hoe men nog steeds hoopt op een derde headliner die wel in hun straatje ligt.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.357
2.697
Blijft wel schattig om te lezen hoe men nog steeds hoopt op een derde headliner die wel in hun straatje ligt.
Mocht Bieber op mijn favoriet festival dreigen te staan zou ik de ontkenningsfase ook zo lang mogelijk rekken hoor.
 

Maarten1617899558

Playlistbediener
3 okt 2016
42
0
Martijn wrote:
Blijft wel schattig om te lezen hoe men nog steeds hoopt op een derde headliner die wel in hun straatje ligt.


Mocht Bieber op mijn favoriet festival dreigen te staan zou ik de ontkenningsfase ook zo lang mogelijk rekken hoor.

Alleen jammer dat pinkpop dit proces ook zolang mogelijk wil rekken. Ze geven ons nu weer te veel hoop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken