Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Volgens mij gaan ze ervan uit dat die C cancelled betekent.
Ik vermoed eerder dat A, B en C voor de verschillende podia staat
Volgens mij A los concert, C is festival en B is festival met Golden Circle tickets

edit: of lengte van de gig in tijd

Er wordt alleen getweet over cancellations van Pinkpop en Sunderland (met een A erachter), dus de relatie met de letter achter het optreden wordt niet gelegd.

Dit zijn wel de twee optredens die nog niet op het tourschema, wat mijns inziens kan betekenen:
A. Dat ie echt insider info heeft en dus gelijk lijkt te hebben
B. Hij heeft geconcludeerd dat PP en Sunderland niet doorgaan omdat ze nog niet aangekondigd zijn en nog niet op het tourschema staan

Dus kies maar wat je het meest plausibel lijkt... Ik hou het voorlopig op B.

Er wordt alleen getweet over cancellations van Pinkpop en Sunderland (met een A erachter), dus de relatie met de letter achter het optreden wordt niet gelegd.

Dit zijn wel de twee optredens die nog niet op het tourschema, wat mijns inziens kan betekenen:
A. Dat ie echt insider info heeft en dus gelijk lijkt te hebben
B. Hij heeft geconcludeerd dat PP en Sunderland niet doorgaan omdat ze nog niet aangekondigd zijn en nog niet op het tourschema staan

Dus kies maar wat je het meest plausibel lijkt… Ik hou het voorlopig op B.

Mijn conclusie is dat dit mogelijk een gelekt schema is van een crew-member, dat via via in het Bieber-fan-circuit terecht is gekomen.
A, B en C geven de tijd/setlist van de gig aan.
Zoals ik het zie, dienen 3 juni Pinkpop en 27 juni Sunderland UK nog officieel aangekondigd te worden.
Maar, dat is slechts mijn conclusie.

Timmetje wrote:
Mijn voorspelling: Geen Bieber op de zaterdag maar Run DMC.

Run DMC met Aerosmith, laat maar deze weg op lopen
mrgreen.png

Normaal gezien volstaat het bij zo'n bericht om op de 'like'-knop te klikken, maar in dit geval maak ik graag een uitzondering.

Dus bij deze: 'LIKE'

Novarock heeft ook weer wat toffe namen gedropt. Die line-up hadden ze wat mij betreft zo in NL mogen neer zetten. Good Charlotte op de Green Day dag zou me niet verbazen. Ze hadden er ook een pop/punk dag van kunnen maken met Blink 182, Sum 41 en Me Firs And The Gimme Gimmes erbij. maar dat is iets teveel van het goede.

Pendulum live zou ook fijn zijn.

Novarock heeft ook weer wat toffe namen gedropt. Die line-up hadden ze wat mij betreft zo in NL mogen neer zetten. Good Charlotte op de Green Day dag zou me niet verbazen. Ze hadden er ook een pop/punk dag van kunnen maken met Blink 182, Sum 41 en Me Firs And The Gimme Gimmes erbij. maar dat is iets teveel van het goede.

Zitten zeker een paar mooie tussen: Alter Bridge, Pendulum en meer naar Nova Rock 2017
Alter Bridge van deze toevoeging ook in het zelfde weekend al op RaR/RiP dus kans is idd groot.

Pendulum live in de tent zou wel weer eens heel mooi zijn.
Laatste keer live alweer een aantal jaartjes terug!

Dilemma: Martin Garrix op Pinkpop of toch Flying Dutch?

Een lastige keuze voor danceliefhebbers en fans van Martin Garrix. Moeten zij naar het optreden op Pinkpop of naar Flying Dutch?

Hij staat op zaterdag 3 juni niet alleen op Pinkpop, de nummer 1 dj van de wereld geeft die dag ook een optreden op Flying Dutch in Eindhoven.

Flying Dutch
Normaal gesproken is het misschien niet zo'n probleem, maar met de komst van de dj naar Pinkpop wordt het toch lastig voor bezoekers die ook graag naar Flying Dutch willen. Tijdens Flying Dutch staan de beste Nederlandse dj’s op één dag in drie verschillende Nederlandse steden (Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven). De 100.000 kaartjes voor de editie van dit jaar waren binnen zes uur uitverkocht.

Doe normaal
Nu vrijdag bekend werd dat de Eindhovense editie op het E3-strand in Eerselde wordt gehouden, lijken veel potentiële bezoekers (en fans van Martin Garrix) zich pas te realiseren dat er gekozen moet worden tussen Pinkpop en Flying Dutch. Op sociale media blijkt de laatste dagen bovendien dat die keuze niet meevalt.

Dilemma: Martin Garrix op Pinkpop of toch Flying Dutch?

Een lastige keuze voor danceliefhebbers en fans van Martin Garrix. Moeten zij naar het optreden op Pinkpop of naar Flying Dutch?

Hij staat op zaterdag 3 juni niet alleen op Pinkpop, de nummer 1 dj van de wereld geeft die dag ook een optreden op Flying Dutch in Eindhoven.

Flying Dutch
Normaal gesproken is het misschien niet zo’n probleem, maar met de komst van de dj naar Pinkpop wordt het toch lastig voor bezoekers die ook graag naar Flying Dutch willen. Tijdens Flying Dutch staan de beste Nederlandse dj’s op één dag in drie verschillende Nederlandse steden (Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven). De 100.000 kaartjes voor de editie van dit jaar waren binnen zes uur uitverkocht.

Doe normaal
Nu vrijdag bekend werd dat de Eindhovense editie op het E3-strand in Eerselde wordt gehouden, lijken veel potentiële bezoekers (en fans van Martin Garrix) zich pas te realiseren dat er gekozen moet worden tussen Pinkpop en Flying Dutch. Op sociale media blijkt de laatste dagen bovendien dat die keuze niet meevalt.

Misschien ben ik nog niet goed wakker, of is het een heel onduidelijk artikel van 1Limburg, maar ik zie het probleem niet: zowel de Flying Dutch bezoekers als de Pinkpop bezoekers krijgen Garrix?

Pendulum live in de tent zou wel weer eens heel mooi zijn.
Laatste keer live alweer een aantal jaartjes terug!

Als ze ook in de originele bezetting spelen , maar volgens mij doen ze dat al tijden niet meer.
Mocht het wel zo zijn, en Run DMC komt ook en speelt op dezelfde dag, dan wil ik misschien toch nog naar pinkpop.

Natuurlijk is dit een vrij domme boeking. Waar een Avicii/Kygo/Above & Beyond/Robin Schulz nog namen zijn die je hier niet zo vaak ziet staan. Martin Garrix staat meerdere malen per jaar in Nederland te draaien. In ieder geval ADE (vaak meerdere keren), tot nu toe ieder jaar op Flying Dutch volgens mij, Koningsdag staat hij ook altijd wel ergens, en laten we dan nog iets van Tomorrowland/Mysterland of andere evenementen niet vergeten.

Nee had dan gewoon Justice/Deadmau5 of dat soort namen gehaald.

Natuurlijk is dit een vrij domme boeking. Waar een Avicii/Kygo/Above & Beyond/Robin Schulz nog namen zijn die je hier niet zo vaak ziet staan. Martin Garrix staat meerdere malen per jaar in Nederland te draaien. In ieder geval ADE (vaak meerdere keren), tot nu toe ieder jaar op Flying Dutch volgens mij, Koningsdag staat hij ook altijd wel ergens, en laten we dan nog iets van Tomorrowland/Mysterland of andere evenementen niet vergeten.

Nee had dan gewoon Justice/Deadmau5 of dat soort namen gehaald.

Daft Punk zou pas een mooie boeking zijn :p

Volgens mij klopt het artikel niet helemaal, ik zie Martin Garrix niet officieel bij Flying Dutch staan. Dus twijfel Garrix liefhebbers tussen Pinkpop of The Flying Dutch al dan niet met Martin Garrix.

Qua line-up is er voor TFD nog helemaal niets bekend wie waar speelt. Alsof er niet genoeg Nederlandse DJs zijn (Tiesto, Hardwell, Armin, Afrojack) om er dan maar een paar op te noemen. Ik snap ook geheel niet waarom mensen zouden hoeven kiezen tussen de twee, het zijn 2 totaal verschillende festivals? Niet alleen qua programmering maar ook qua aankleding, doelpubliek enzovoorts.

Indiaantje89 wrote:

Zitten zeker een paar mooie tussen: Alter Bridge, Pendulum en meer naar Nova Rock 2017
Alter Bridge van deze toevoeging ook in het zelfde weekend al op RaR/RiP dus kans is idd groot.

Alter Bridge dus toegevoegd bij Graspop. Dat betekend dus geen Rock Werchter en geen TW. Dat laatste betekend geen voorprogramma GnR. Dus zijn voor Nederland de kans op komst naar Pinkpop weer wat hoger.

Users who are viewing this thread