roluf wrote:
Ik lees een hoop mensen die het vervellend vinden dat de line up niet goed is. Dat maakt toch niet uit. Dan ga je toch gewoon naar een festival waar de line up wel leuk is…
Heb het gevoel dat heel veel mensen heel erg gebonden zijn aan Pinkpop. En juist dat snap ik niet zo goed. Ik vind het echt een van de meest minimalistische festivals die het vooral van zijn headliners moet hebben.
En dat terwijl er zoveel mooie festivals in de buurt zijn.
En hier ga IK dus Pinkpop verdedigen, en ook proberen duidelijk te maken waarom ik zo baal van de achteruitgang van Pinkpop.
Pinkpop is voor mij 1 van de weinige festivals waar het puur om de muziek draait, geen rare randverschijnselen als op Lowlands of DTRH oid.
Als ik naar een festival ga wil ik ook het gevoeld hebben dat ik op een festival ben, bij LL had ik dat absoluut niet.Ik had net zo goed in een pretpark kunnen rondlopen
Ondanks dat ik uit de randstad kom is Pinkpop altijd wel een gegeven geweest, soms 1, soms 2 en soms 3 dagen, maar als ze zo door blijven gaan qua programmeren en dan heb ik het niet alleen over dit jaar, dan ga ik toch een ander festival opzoeken, een die ook puur om de muziek draait dus, zonder randzaken