Album releases 2025

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Sharon van Etten is wel heel nice weer hoor. Die gaat vaker aan. Ook Squid en eerder genoemd Oklou bevallen lekker. Droom Dit wel prima, maar live beter (eigenlijk wat hierboven gezegd wordt).

Heartworms opgezet met de gedachte dat niks voor mij zou zijn, maar ik ben verrast. Klinkt lekker!

Nog niet alles van mijn lijst kunnen luisteren, maar de albums van Sarah Klang en Pit Pony zijn zeker ook de moeite waard.
Squid moet ik nog paar kansen meer geven en Inhaler valt me wat tegen.

Plaat van de week en tevens, tot op heden, van het jaar voor mij:
Lavender Flu - Tracing The Sand by the Pool
1738947691433.png
Al jaren fan (ervoor ook van The Hunches). Ondertussen is dit hun vierde songgerichte LP (naast een aantal experimentele, gelimiteerde uitgaven die ik minder vind). Mogelijk hun beste tot nu.

"Met een krachtig trippy geluid dat een lo-fi mengelmoes is van psychedelia, garagerock, folkrock, verschillende soorten rock uit de jaren '70 en improvisatie-experimentalisme, creëert Lavender Flu een unieke variëteit van acid rock die fluistert, huilt of zingt naar de wil van de individuele nummers." (Vertaald van op Allmusic/Spotify)

(Eigenlijk al sinds 24/01 uit in de Verenigde Staten en op Spotify maar sinds gisteren ook in Europa in de platenzaken.)

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Users who are viewing this thread