Album releases 2025

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
De nieuwe Sharon van Etten is alvast weer erg fraai. Mis in de bovenstaande lijstje nog het debuut van de Toegift, die gaat nu op.
Je bent me net voor, die wou ik ook nog noemen. Doe ik van NLse bodem Hannah Mae, maar die schuift in mijn eigen lijst wel helemaal achteraan. Ik ben nu begonnen met Oklou. Haar debuut choke enough is nu uit. Niet dat ik haar kende, maar scoorde hoog in de ratings. Begint goed iig!

Je bent me net voor, die wou ik ook nog noemen. Doe ik van NLse bodem Hannah Mae, maar die schuift in mijn eigen lijst wel helemaal achteraan. Ik ben nu begonnen met Oklou. Haar debuut choke enough is nu uit. Niet dat ik haar kende, maar scoorde hoog in de ratings. Begint goed iig!
Is niet haar debuut. Ze heeft eerder al een geweldig album uitgebracht genoemd ‘Galore’. Dat is een van mijn favoriete albums ooit. Zeker het checken waard!

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Grappig. Ik heb em vannacht ook beluisterd en nu voor de tweede keer. Ik wilde eigenlijk al posten dat dit een briljant album is van de mannen. Wel anders dan hun vorige twee. Maar wellicht is dat een te vroege beoordeling ;-) Vooral nu al blijven bij mij Showtime! en Building 650 plakken.

Gho ik mis toch songs met wat meer punch zoals Houseplants, GSK, Narrator... Maar volledig persoonlijke voorkeur uiteraard. 😉

• Leuk
Waarderingen: Lawaaipapegaai
Inhaler heeft een paar hele leuke nummers in het nieuwe album zitten vind ik maar ben het wel kwijt aan het einde denk dat ik specifieke nummers zeker blijf luister maar het hele album is voor mij het net niet.

Ik weet dat Inhaler hier niet persé in de smaak valt, maar ik moet zeggen dat ik denk dat dit nieuwe album Open Wide toch wel een andere sound brengt dan hun eerdere albums. Voor de liefhebbers van zomerse indierock toch wel een must om even te beluisteren.

Verder een flinke releasedag vandaag:
Droom Dit - Het Hart Bestaat Niet En De Rest Ook Niet (geweldig album!!)
Oklou - choke enough
Squid - Cowards
The Vices - Before It Might Be Gone
Heartworms - Glutton For Punishment
De Toegift - kleine auto, grote hot wheel
Chloe Slater - Love Me Please (EP)
Affaire - Internal Swing (EP)

En na wat tips hier, ook nog:
Sharon Van Etten - Sharon Van Etten & The Attachment Theory
Rats On Rafts - Deep Below

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel