Pinkpop 2014

jeremy1407

Playlistbediener
2 dec 2013
28
0
Pearl jam zeer snel uitverkocht eerste dag gelukkig wel voor het tweede concert kaarten pff en bastille heerlijke band gewoon hoor
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
Ik zou mij niet heel erg verrassen als The National 7 juni 2014 op Pinkpop staat?
"We're spending June in Germany (and Poland!) and July in Ireland. New European tour dates below. Tickets for a lot of the shows are on sale now!"
Ergens tussen:
June 1 Mannheim, Germany - Maifeld Derby
June 2 Munich, Germany - Zenith
June 4 Hamburg, Germany - Stadtpark
June 5 Berlin, Germany - Zitadelle
( hier dus June 7 Landgraaf, Netherlands - Pinkpop ?? )
June 9 Warsaw, Poland - Amiteatr w Parku Sowińskiego
June 10 Leipzig, Germany - Parkbuhne
June 11 Koln, Germany - Tanzbrunnen

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
Op Down the Rabbit Hole zou ik niet veel speciaals meer bij verwachten, BKS kan idd (hadden vorige editie / dit jaar beide Arctic Monkeys), maar als ik zo dat tourschema vergelijk past Pinkpop wel (of ook).
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Heuuy ik heb kaarten voor pearl jam gelukkig stond in een lange wachtrijen toen was het eerste concert uitverkocht en toen gelukkig wel kaarten voor de tweede yess.

Maar idd rudimental verwacht ik zeker op pinkpop een sterke festival naam die een flinke tour gaat maken daarnaast zie ik major lazer ook wel komen of boys noise aangezien ze ook op paaspop staan en paaspop heeft altijd wel een paar namen die ook op pinkpop staan. Zoals voorgaande jaren the wombats, Triggerfinger, bloody beetroots
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Hoewel het geen zak met Pinkpop heeft te maken. Na de eerste teleurstelling dat ze niet op PP komen, nu 16 en 17 juni in Ziggo Dome en naar Werchter. En ik ben erbij !!
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Hoewel het geen zak met Pinkpop heeft te maken. Na de eerste teleurstelling dat ze niet op PP komen, nu 16 en 17 juni in Ziggo Dome en naar Werchter. En ik ben erbij !!

En dan ben je boos op mij omdat ik off topic zou gaan... @WeckoJ en @Thijs, is er misschien een mogelijkheid om ook topics aan te maken voor een paar bands. Voorbeelden zijn bijvoorbeeld The Rolling Stones en Muse. Daar zijn erg veel berichten over die weinig te maken hebben met de festivals. Het is maar een optie, maar ik ben wel benieuwd naar jullie mening daarover :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
Goed idee @Gloeilamp! Iets in de trent "Festileaks > Forums > Acts/Bands" daar kan een bak aan info tussen, los van de Concerten topics. Ik zie overigens dat Keymaster @Bas ook nog de aankondigingen moet aanvullen en een serieuze blik moet werpen op de geruchten... Maar ja, wij zijn inmiddels in een paar dagen ook al een paar pagina's verder in dit topic opgeschoten. Hoe zou het eigenlijk gaan met de Gouden Tip van Pinkpop, ben best benieuwd eigenlijk?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Goed idee @Gloeilamp! Iets in de trent “Festileaks > Forums > Acts/Bands” daar kan een bak aan info tussen, los van de Concerten topics. Ik zie overigens dat Keymaster @Bas ook nog de aankondigingen moet aanvullen en een serieuze blik moet werpen op de geruchten… Maar ja, wij zijn inmiddels in een paar dagen ook al een paar pagina’s verder in dit topic opgeschoten. Hoe zou het eigenlijk gaan met de Gouden Tip van Pinkpop, ben best benieuwd eigenlijk?

Zoiets had ik ook in mijn hoofd! Dat lijkt mij wel erg handig op een site als deze, het Grazforum heeft dit bijvoorbeeld ook.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Kan iemand dit inschatten?
Ik zit erover na te denken om naar Werchter te gaan, omdat ik de line up echt te gek vind. Ik vind het alleen heel duur (ik ben 17 en moet het zelf betalen en ik werk niet).
Met name Arctic Monkeys wil ik heel graag zien! En nu bestaat de kans dat ze naar Pinkpop komen, en als dat zo is dat zou ik opzich wel naar PP willen in plaats van RW.
Ik weet alleen echt niet hoe lang ik moet wachten voor ze AM eventueel bekend zullen maken, zonder het risico te lopen dat RW dan al uitverkocht als ik er alsnog heen wil.
Heeft iemand een vermoede wanneer AM eventueel bekend zal worden gemaakt als headliner op PP, en ook hoe snel RW is uitverkocht?
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
Kan iemand dit inschatten?<br>
Ik zit erover na te denken om naar Werchter te gaan, omdat ik de line up echt te gek vind. Ik vind het alleen heel duur (ik ben 17 en moet het zelf betalen en ik werk niet).<br>
Met name Arctic Monkeys wil ik heel graag zien! En nu bestaat de kans dat ze naar Pinkpop komen, en als dat zo is dat zou ik opzich wel naar PP willen in plaats van RW.<br>
Ik weet alleen echt niet hoe lang ik moet wachten voor ze AM eventueel bekend zullen maken, zonder het risico te lopen dat RW dan al uitverkocht als ik er alsnog heen wil.<br>
Heeft iemand een vermoede wanneer AM eventueel bekend zal worden gemaakt als headliner op PP, en ook hoe snel RW is uitverkocht?

ik denk dat ze nog wel even wachten met het bekend maken van Arctic Monkeys aangezien ze ook al op Werchter staan (...)
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
@pankurokku haha ik ben ook 17 en heb precies hetzelfde probleem! Ben vorig jaar 3 dagen naar pinkpop geweest dus weet dat de sfeer daar geweldig is! Ik ben dus bang dat werchter misschien minder leuk is.. ik wacht nog een paar weken en dan (als pinkpop niet met een paar leuke namen komt) koop ik werchter tickets.
 

thedude182

Playlistbediener
11 dec 2013
47
1
Reminder: tot komende dinsdag de 24e kan de gouden tip worden ingezonden op de Pinkpop website: http://www.pinkpop.nl/goudentip/
Drop meteen je gouden tip op de schaduw pagina:





Tussenstand, met 87 unieke personen en dus 261 keuzes, levert deze overeenkomsten:

Muse 17
Arctic Monkeys 15
The National 12
Rolling Stones 10
Arcade fire 9
Placebo 9
Foo Fighters 8
Pearl Jam 8
Biffy Clyro 7
Franz Ferdinand 6
Imagine Dragons 5
De Staat 4
Rise Against 4
The Black Keys 4
Dropkick Murphys 3
Editors 3
Interpol 3
Queens of the Stoneage 3
Snow Patrol 3
Tame Impala 3
Volbeat 3
Avenged Sevenfold 2
Fall Out Boy 2
Flogging Molly 2
Foals 2
Hurts 2
Jake Bugg 2
Metallica 2
Neil Young 2
Portugal. The Man 2
Rage Against The Machine 2
Red Hot Chili Peppers 2
Revere 2
White lies 2
Zanger Rinus 2
 

martine

Playlistbediener
22 dec 2013
7
0
Hoi hoi, eerste post!

Nog een 17-jarige hier met ongeveer hetzelfde probleem.
Ik ben bang dat de tickets voor werchter dit jaar wel harder gaan omdat de line-up tot nu toe vrij sterk is. Toch wil ik nog wel even wachten tot er meer namen bekend zijn voordat ik zoveel geld ga uitgeven.

@jellodinho voor de sfeer op werchter hoef je je echt geen zorgen te maken! Ik ben op Pinkpop en rock werchter geweest en ik vond de sfeer op RW nog veel leuker dan op PP!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
Welkom! Vergeef me dat ik geen advies uitbreng over kiezen tussen Pinkpop of Werchter, ik ben namelijk sterk bevooroordeeld ;) wat ik wek kan melden is dat ik me altijd 100% amuseer op PP, kom toch maat voor 2 dingen, muziek en bier... Of Arctic Monkeys komen ben ik persoonlijk niet 100% zeker van, máár daar andere juist wel, dus laat ik ff in het midden.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ik vraag me ondertussen af of AM wel in Europa festival gaat doen in juni want ze hebben tot nu toe 5 festivals bekend gemaakt maar die zijn allemaal in juli. En dat terwijl ze op een paar festivals in juni waar ze goed op het affiche passen niet zijn aangekondigd. Misschien dat ze wat later beginnen met festivals en dan op Lowlands staan.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.471
715
Ik vraag me ondertussen af of AM wel in Europa festival gaat doen in juni want ze hebben tot nu toe 5 festivals bekend gemaakt maar die zijn allemaal in juli. En dat terwijl ze op een paar festivals in juni waar ze goed op het affiche passen niet zijn aangekondigd. Misschien dat ze wat later beginnen met festivals en dan op Lowlands staan.

Vergeet niet dat ze op bepaalde festivals niet staan wegens vorig jaar gepasseerd. Maar ze spelen eind mei in de UK, dus in principe zijn ze momenteel grotere kanshebber voor Pinkpop dan Lowlands.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Stromae heeft zichzelf zojuist bevestigt in het glazen huis. Leuke toevoeging als je het mij vraagt!
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Stromae op Pinkpop... daar kan ik echt niet tegen. Ze maken niet de beste namen bekend dit jaar, Werchter doet het veel beter tot nu toe! (Vind ik)
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Vergeet niet dat ze op bepaalde festivals niet staan wegens vorig jaar gepasseerd. Maar ze spelen eind mei in de UK, dus in principe zijn ze momenteel grotere kanshebber voor Pinkpop dan Lowlands.
Ik weet dat ze eind mei in UK staan maar vervolgens hebben ze meer als een maand niks staan en dan plots in juli 5 festivals in 2weken. Daarnaast had ik ze wel op oa Northside, Peace&Love en Rock a Field zien staan om een paar kanshebbers te noemen maar niks is aangekondigd. Kan natuurlijk nog komen maar het is minstens opmerkelijk dat ze in juni niks hebben staan en in 2weken van juli 5 festivals.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken