Pinkpop 2014

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Dat ze gaan proberen elke week een naam te droppen hoeft niet te betekenen dat er steeds precies een week tussen zit. Kortom kan ook best pas vrijdag komen. Daarnaast kan het ook zo zijn dat ze zich er niet altijd aan gaan houden en zo nu en dan een week overslaan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
Goede Morgen, ik heb vernomen dat er vandaag een nieuwe-PP-naam bij komt, ff afwachten of die info correct is?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Bastille dus naar Pinkpop en wel op de zaterdag en op 3FM-stage. Lijkt me geen slechte toevoeging.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
Ik was je al voor Dennis
icon_wink.gif
dan had jij eerder op "Enter" gedrukt...
ach ja, leuke toevoeging, hadden eigenlijk dit jaar niet op Pinkpop gestaan als Grouplove niet afgezegd had. Op 3fm-stage is wel oké volgens mij. Zanger liet gisteren avond bij Serieus Request iets door schemeren in juni 2014 terug in Nederland te zijn.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Prima Pinkpopnaam die iedereen natuurlijk al lichtjaren geleden aan zag komen. Weinig origineel, maar ik ga er wel even kijken denk ik.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Gloeilamp waarom klagen, iedereen is er positief over en ik las dat je toch niet naar Pinkpop gaat maar Werchter, dusja,

Gister ze live gezien bij Serious Request, wauw wat waren ze goed en zeker Things We Lost in The Fire was heel bijzonder omdat ze dat ook een beetje opgedragen hebben aan de brand hier in Leeuwarden waar een jongen om het leven kwam, kippenvel!
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Gloeilamp waarom klagen, iedereen is er positief over en ik las dat je toch niet naar Pinkpop gaat maar Werchter, dusja,

Gister ze live gezien bij Serious Request, wauw wat waren ze goed en zeker Things We Lost in The Fire was heel bijzonder omdat ze dat ook een beetje opgedragen hebben aan de brand hier in Leeuwarden waar een jongen om het leven kwam, kippenvel!

Dus omdat ik geen fan ben van Bastille ga jij dingen roepen die onzin zijn?

1. Dat iedereen er positief over is betekend niet dat ik het ook ineens goed moet vinden. Daarnaast is niet iedereen positief.

2. Ik ga wel naar Pinkpop.

3. Ik klaag niet. Ik zeg zelfs dat ik er ga kijken.

Conclusie: Lees mijn berichten eerst eens goed. Ik heb niets tegen Bastille. Maar je gaat me niet vertellen dat dit een originele naam is, die zomaar uit de lucht kwam vallen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Bastille is wel een gave naam. Hoop alleen niet dat ze 3FM gaan (sub)headlinen want daar zijn ze te klein voor.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Bastille is wel een gave naam. Hoop alleen niet dat ze 3FM gaan (sub)headlinen want daar zijn ze te klein voor.

Ik ben er bang voor hoor, de hebben de HMH zonder moeite uitverkocht en is dé hype van 3FM. Als vorig jaar Triggerfinger, Phoenix, Stereophonics, Gaslight Anthem, en Jimmy Eat World daar stonden kan Bastille dat met gemak ook aan. Ik durf er zelfs op te wedden dat die meer publiek zullen trekken dan al deze bovenstaande bands.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ik denk dat Bastille de 3FM stage zal sub-headlinen, als ze het zouden afsluiten was dat wel aangegeven. Of ze zijn nog op zoek naar iets voor die spot en als dat niet lukt hebben ze Bastille om een plekje door te schuiven.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
Volgens de Pinkpop-site hebben ze een spot op de 3fm-stage, er staat niets over dat ze daar afsluiten, daarom verwacht ik eigenlijk een Niet-Europese naam voor die plek, zoals Fall Out Boy, Temper Trap of Imagine Dragons.
 

CamielMusic

Playlistbediener
27 nov 2013
23
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Bastille is wel een gave naam. Hoop alleen niet dat ze 3FM gaan (sub)headlinen want daar zijn ze te klein voor.

Ik ben er bang voor hoor, de hebben de HMH zonder moeite uitverkocht en is dé hype van 3FM. Als vorig jaar Triggerfinger, Phoenix, Stereophonics, Gaslight Anthem, en Jimmy Eat World daar stonden kan Bastille dat met gemak ook aan. Ik durf er zelfs op te wedden dat die meer publiek zullen trekken dan al deze bovenstaande bands.

Ze groeien nu als gekken, mede door gewoon goede nummers en airplay op 3fm! Maar Triggerfinger zal zeker meer mensen trekken hoor. Vorig jaar was die show een van de betere van heel Pinkpop!
Verder ben ik heel content met Bastille hoor.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Bastille is wel een gave naam. Hoop alleen niet dat ze 3FM gaan (sub)headlinen want daar zijn ze te klein voor.

Ik ben er bang voor hoor, de hebben de HMH zonder moeite uitverkocht en is dé hype van 3FM. Als vorig jaar Triggerfinger, Phoenix, Stereophonics, Gaslight Anthem, en Jimmy Eat World daar stonden kan Bastille dat met gemak ook aan. Ik durf er zelfs op te wedden dat die meer publiek zullen trekken dan al deze bovenstaande bands.

Met alle respect voor Bastille, maar al die namen zijn toch wel groter dan Bastille imo. Bastille heeft pas 1 album hé
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
In Nederland denk ik dat Bastille wel groter is dan de meest genoemde bands in dat lijstje hoor. Je hoeft niet per se tien albums te hebben om groter te zijn dan een andere band. Denk dat de gemiddelde Nederlander wel van Bastille heeft gehoord maar niet van bijvoorbeeld Jimmy Eat World. En zoals Gloeilamp al zei, ze hebben de HMH echt snel uitverkocht. Denk dat het mede door 3FM een van de populairste bands is in Nederland op het moment.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Tja ze hebben natuurlijk wel echt een grote hit met Pompeii gehad natuurlijk. Maar ging er eigenlijk vanuit dat Jimmy Eat World, Gaslight Anthem en Triggerfinger iig ook wel erg bekend waren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken