Pinkpop 2014

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Pearl jam niet ik gok toch nog steeds the prodigy arctic monkeys Metallica

Maar foo fighters moeten we denk ik voor 2015 op de meeste festivals verwachten qua de uitbreng van het nieuwe album en de datum van pinkpop.

En the Rolling Stones ons pap denkt dat ze komen maar mij lijkt het te mooi om waar te zijn

Rhcp heb ik verder nog niks over gehoord wel een paar datums horen vallen maar lijkt me wel een leuke naam

Sir macca kan natuurlijk altijd met betrekking tot de uitspraak van Smeets en het nieuwe album

Thnx Bjorn, you just made my day XD
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Editors lijkt me ook gewoon een schitterende headliner!<br>
heb ze al een keer gezien ergens in de middag en sindsdien hebben ze twee ontzettend sterke platen uitgebracht, dus ik zeg doen.<br>
helaas is Editors in NL toch wel een stuk minder gewaardeerd dan in Belgie, daarmee wordt de komst van zo’n band n moeilijk verhaal: te groot voor sub, maar trekt het als headliner genoeg publiek in NL?

dit probleem is voor mij verholpen wanneer er gewoon een sterke sub bijstaat, dus zoiets als:<br>
Placebo-Editors<br>
Franz Ferdinand-AM<br>
Biffy Clyro-Metallica (Arcade Fire)

Zou mooi zijn, maar ik denk niet dat Placebo hierheen komt om te subben.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Bjorn wrote:</div>
Pearl jam niet ik gok toch nog steeds the prodigy arctic monkeys Metallica

Maar foo fighters moeten we denk ik voor 2015 op de meeste festivals verwachten qua de uitbreng van het nieuwe album en de datum van pinkpop.

En the Rolling Stones ons pap denkt dat ze komen maar mij lijkt het te mooi om waar te zijn

Rhcp heb ik verder nog niks over gehoord wel een paar datums horen vallen maar lijkt me wel een leuke naam

Sir macca kan natuurlijk altijd met betrekking tot de uitspraak van Smeets en het nieuwe album


Thnx Bjorn, you just made my day XD

Je bent een mede Brabander ?? Haha of het feit dat ik met ons pap naar pinkpop ga haha want dat blijft echt mooi voor mij haha
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
@Bjorn Haha nee vond het grappig dat je het argument: 'Mijn pap denkt dat de Rolling Stones komen' gebruikte. Vind ik een redelijk goed argument ...
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Zo, 2 drukke dagen gehad nu weer eens tijd om te checken hier, was een hoop gelees maar het is weer voor bij (in dit topic dan). Geen Pearl Jam, maar dat is eigenlijk geen nieuws gezien Smeets' reactie. Ik zie Placebo zeker wel als sub naar Pinkpop komen. Ze gaan Placebo echt niet als headliner plaatsen na een niet volledig uitverkochte Ziggo-Dome show en het feit dat ze op RW subheadlinen voor Metallica. Stel dus dat je AM als 2e headliner hebt en dan Placebo als 3e, dan heb je dus 3 namen die ook allemaal op RW staan waarvan er daar een van niet eens headlined op RW. Nee dat zie ik echt niet gebeuren.

Nu Arcade Fire 3FM-stage afsluit lijkt me de kans op The Rolling Stones wel erg klein geworden (gezien de kosten voor die band en dan zo'n dure act die niet eens afsluiter is, dan is meteen al het geld op). Maar goed ik blijf hoop houden.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ik denk ook Avenged, maar ik hoop op Biffy Clyro of Fall Out Boy. Zie ik ook nog wel gebeuren namelijk.
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
Smeets heeft vanmiddag aan Novum verteld dat Metallica een supportact mag meenemen. Dat gaat tussen Slayer, Mastodon, Ghost en Gojira. Slayer en Mastodon lijken beste opties. Slayer op pinkpop? geweldig!!!
 

thedude182

Playlistbediener
11 dec 2013
47
1



Zoals beloofd, een vroege tussenstand:

Overeenkomsten in 74 stemmen (14/12/2013 19:17)
Muse 14
Arctic Monkeys 11
Pearl Jam 8
The Rolling Stones 8
Biffy Clyro 7
Foo Fighters 7
The National 7
Placebo 6
Franz Ferdinand 5
Imagine Dragons 4
Fall Out Boy 3
Avenged Sevenfold 2
Interpol 2
Neil Young 2
Rage Against the Machine 2
Snow Patrol 2
Tame Impala 2
The Black Keys 2
Volbeat 2
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Nou. Geen bevestigingen :$ beetje jammer. Wel hele vette documantaire! Maar wel een beetje een controlfreak. Grappige man
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Vond het wel een heel mooie documentaire inderdaad. Nummer nu bij 3voor12 song van het jaar is ook een goed nummer (Mozes and the Firstborn). Nooit van die groep gehoord ;)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Smeets heeft vanmiddag aan Novum verteld dat Metallica een supportact mag meenemen. Dat gaat tussen Slayer, Mastodon, Ghost en Gojira. Slayer en Mastodon lijken beste opties. Slayer op pinkpop? geweldig!!!

Zal Mastodon wel worden. De minst harde uit dit rijtje is hard genoeg voor Jantje. Ik stem Slayer. Maar dat wisten jullie al :D
 

WilcoLamers

Playlistbediener
20 nov 2013
16
0
Ik denk eigenlijk niet dat Mastodon groot genoeg is voor subheadliner. In 2012 stonden ze nog ergens in de middag op 3fm stage. Maar je weet het natuurlijk maar nooit bij pinkpop. Ik zelf heb ook het liefst Slayer.
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">festivalfanaat wrote:</div>
Smeets heeft vanmiddag aan Novum verteld dat Metallica een supportact mag meenemen. Dat gaat tussen Slayer, Mastodon, Ghost en Gojira. Slayer en Mastodon lijken beste opties. Slayer op pinkpop? geweldig!!!

Zal Mastodon wel worden. De minst harde uit dit rijtje is hard genoeg voor Jantje. Ik stem Slayer. Maar dat wisten jullie al
icon_biggrin.gif

wat Jan wilt maakt niks uit. Hij geeft aan dat Metallica vroeg of ze een eigen supportact mogen meenemen, die ze dus zelf uitkiezen. En ja, het is prachtig, de beste optie lijkt mij Slayer..
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik denk eigenlijk niet dat Mastodon groot genoeg is voor subheadliner. In 2012 stonden ze nog ergens in de middag op 3fm stage. Maar je weet het natuurlijk maar nooit bij pinkpop. Ik zelf heb ook het liefst Slayer.

Ik zeg dan ook nergens dat ze subheadliner zullen zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken