Pinkpop 2014

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
En als er mensen zijn die zelfs nu nog hopen, in het Werchter topic staat een screenshot van de website van Ziggo Dome, waarin Pearl Jam opduikt! Verwacht rond 9 uur de aankondiging.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap, crap,
GEEN PEARL JAM OP PINKPOP, een fucking week te laat, voor de Werchter-gangers maak ik een diepe buiging, GEFELICITEERD...
http://pearljam.com/tour
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Jammer, ik ga sowieso naar Werchter dus ik zal ze wel weer gaan zien. Maar dit is natuurlijk een harde klap voor Pinkpop, alles leek op een Pinkpopspot te wijzen maar ze vissen toch weer achter het net.
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Jammer, ik ga sowieso naar Werchter dus ik zal ze wel weer gaan zien. Maar dit is natuurlijk een harde klap voor Pinkpop, alles leek op een Pinkpopspot te wijzen maar ze vissen toch weer achter het net.

Johhhh meen je dat nou ?
Als diehard fan heb ik wel moeite met de programmering van de band hoor.
Staan in korte tijd voor de derde maal op Werchter, mijn inziens is er meer in de wereld.
Nah ja ..... voor mij (waarschijnlijk) geen werchter .... Ziggo Dome (zucht) en Berlijn.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Jammer, ik ga sowieso naar Werchter dus ik zal ze wel weer gaan zien. Maar dit is natuurlijk een harde klap voor Pinkpop, alles leek op een Pinkpopspot te wijzen maar ze vissen toch weer achter het net.

Johhhh meen je dat nou ?<br>
Als diehard fan heb ik wel moeite met de programmering van de band hoor.<br>
Staan in korte tijd voor de derde maal op Werchter, mijn inziens is er meer in de wereld.<br>
Nah ja ….. voor mij (waarschijnlijk) geen werchter …. Ziggo Dome (zucht) en Berlijn.

Tuurlijk is er meer in de wereld, maar als ze tijdens Pinkpop andere plannen hebben is daar gewoon niks aan te doen. En inderdaad 2010 - 2012 - 2014, ik kan er niet boos over zijn. Misschien moet Pinkpop eens naar zichzelf kijken, ik bedoel hoevaak kan je achter het net vissen terwijl de band zovaak tourt? Het lijkt bijna een grap te worden.
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Gloeilampje kerel ..... ik denk dat ik de lichtschakelaar maar uitdruk wat jou betreft, heb nog overwogen om je een en ander te gaan uitleggen maar heb er echt de kracht niet meer voor Heel veel plezier op Werchter, wist je trouwens dat daar ook een topic over is ?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Gloeilampje kerel ….. ik denk dat ik de lichtschakelaar maar uitdruk wat jou betreft, heb nog overwogen om je een en ander te gaan uitleggen maar heb er echt de kracht niet meer voor Heel veel plezier op Werchter, wist je trouwens dat daar ook een topic over is ?

Sorry hoor kerel, maar waar heb jij het over? Ik plaats gewoon een normale reactie, en het is mij een raadsel wat je mij zou moeten uitleggen. En dat je er de kracht niet meer voor hebt slaat ook nergens op, zovaak heb je dat hoeven doen nietwaar? ;)

En ik ben geen Pinkpophater, wat ik opmaak uit je reacties. Pinkpop is het eerste festival waar ik heen ging, en ik ben ze er dankbaar voor dat dat een deur geopend heeft voor mij. Dat is direct ook de reden dat ik er ieder jaar bij ben. En de eerste namen zijn gewoon goed, net als die van Werchter. Ik snap je reactie echt niet. Wellicht wil je het aan Gloeilampje uitleggen?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ga je ook nog naar PP dit jaar @Gloeilamp?? Jammer voor velen dat Pearl Jam niet komt, ik lig er niet wakker van. Wel benieuwd wat de andere twee headliners worden nu.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ga je ook nog naar PP dit jaar @Gloeilamp?? Jammer voor velen dat Pearl Jam niet komt, ik lig er niet wakker van. Wel benieuwd wat de andere twee headliners worden nu.

Ik ga zeker weer naar Pinkpop dit jaar, en tot nu toe ben ik erg tevreden. Twee acts die ik allebei graag wil zien, en het zal wel weer een mooi weekendje worden :)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Nais. Mijn vrienden gaan liever naar Pinkpop en ik vind PP / Werchter allebei best, maar was wel heel blij toen Arcade Fire werd aangekondigd. Ben ook benieuwd hoeveel overlap er komt met Werchter. Zie bijv. AM, FF en Placebo ook wel op PP staan.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Nais. Mijn vrienden gaan liever naar Pinkpop en ik vind PP / Werchter allebei best, maar was wel heel blij toen Arcade Fire werd aangekondigd. Ben ook benieuwd hoeveel overlap er komt met Werchter. Zie bijv. AM, FF en Placebo ook wel op PP staan.

Zeker Franz Ferdinand en Arctic Monkeys zie ik komen. Verder vind ik vooral de subheadliners lastig te voorspellen, ik hoop bijvoorbeeld op Placebo. Maar aan de subheadliners van vorig jaar te zien, is dat te hoog ingeschat. Maar goed, we zullen het zien :)
 

brutus

Playlistbediener
27 nov 2013
34
0
voor de degenen die Neil Young nog verwachten op pp.
Neil Young & Crazy Horse op dinsdag 5 augustus in Lokeren de laatste show van hun Europese Tour 2014 zullen spelen.
Neil en zijn drie kornuiten hebben alvast toegezegd om in Lokeren geen korte(re) festivalset, maar een full show van 2 uur te spelen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
ik denk dat Arctic Monkeys volgende week wel als nieuwe naam genoemd gaan worden (tenminste als we Roosmarijn Reijmer van 3FM moeten geloven, ze is naast Giel ook ervan overtuigd blijkbaar?)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
Blijkbaar gisteren avond tijdens 3voor12-radio, zelf niet gehoord, via via vernomen
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
zouden ze die niet morgen op de pinkpopavond bekend maken? ze zijn zo goed als zeker dus wat houdt ze tegen?
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Morgen krijgen we de 2e naam! In de documentaire morgen geeft mick jagger ook een interview over de keer dat hij is weggelopen op pinkpop waar hij een gastoptreden zou geven. Aan het eind van het interview gaat hij vertellen : maar in 2014 ben ik er wel bij!

Althans dit hoop ik :D
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
Morgen krijgen we de 2e naam! In de documentaire morgen geeft mick jagger ook een interview over de keer dat hij is weggelopen op pinkpop waar hij een gastoptreden zou geven. Aan het eind van het interview gaat hij vertellen : maar in 2014 ben ik er wel bij!

Althans dit hoop ik
icon_biggrin.gif
...daar ben ik nog niet zo zeker van...
volgens mij gaat het om 1 fragment van een intervieuw met Mick Jagger waarin aan hem gevraagd werd waarom hij wegliep, waarop hij antwoord dat hij daar niets van herinnerd en waarschijnlijk een verkeerde blouse aan had en dacht dat hij alleen in functie van manager met Peter Tosh mee was in 1979. Dus, kortom, stel je er niet te veel van voor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken