ES Primavera Sound Festivals 2025

Jip, ervoor en erna. Zit bij uw festivalticket inbegrepen. Je moet wel reserveren. Dus tis niet zeker of je aan tickets geraakt.
Ahh oke, interessant. Deze artiesten treden dus ook op het normale festival op? Dit wordt mijn eerste keer primavera en mijn #1 prioriteit is Beach House 😅

Ahh oke, interessant. Deze artiesten treden dus ook op het normale festival op? Dit wordt mijn eerste keer primavera en mijn #1 prioriteit is Beach House 😅
Niet iedereen treed op Primavera op. Soit voor Beach House, zij staan dus ook 4 juni in de zaal Razzmatazz. Dat zal zeer snel allemaal weg zijn. Dus binnenkort ticketverkoop, u weze gewaarschuwd.

Ja, je moet het goed in de gaten houden, want een aantal weken voor het festival kan je kaartjes reserveren voor de verschillende gigs. Ze vinden plaats van zondag t/m woensdag voor het festival en zondag (tijdens die brunch). Je kan er gif opnemen dat voor Beach House meeste interesse is, dus daar moet je snel bij zijn. Mijn ervaring was dat ik voor andere gigs makkelijker kaarten kon krijgen vorig jaar. Vorig jaar heb ik het bij The National bijvoorbeeld niet geprobeerd, ook omdat diezelfde dag The Chameleons stonden en ik die liever wilde zien. Maar het is wel echt een hele leuke add-on als je agenda het toelaat, want ik heb vorig jaar al voor het festival überhaupt begon voorgenoemde, Mountain Goats, Cranes en nogal wat gezien.

• Leuk
Waarderingen: breadant
Dus alle namen op die lijst zijn losse optredens waar je voor moet reserveren? Ik had niet verwacht dat het zo'n waslijst zou zijn. Zit ook wel echt goed spul tussen dat niet op de 'normale' line-up staat.

Dus alle namen op die lijst zijn losse optredens waar je voor moet reserveren? Ik had niet verwacht dat het zo'n waslijst zou zijn. Zit ook wel echt goed spul tussen dat niet op de 'normale' line-up staat.
Ga gewoon naar de site en daar is alles duidelijk wie waar en wanneer speelt.

• Leuk
Waarderingen: Fluxion

Users who are viewing this thread