Pinkpop 2014

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Ik hoor dit uiteraard ook allemaal via via, maar deze "bronnen" zitten er niet vaak naast qua data en steden waar ze spelen. Het enige waar ze regelmatig naast zitten is de datum van aankondigingen ;-). Waar ze heel erg stellig over zijn is dat het (weer) geen pinkpop wordt. Pinkpop is domweg te vroeg (in het jaar) ingepland. Dat is de enige reden dat Smeets er vaak naast grijpt. @ Eddie Vedder, als je in de mogelijk bent zou ik Berlijn, Wulheide Arena, proberen .... is het een fantastische plek voor een concert. Waar je ook staat of zit, perfect zicht op het podium.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Zou helemaal een blamage zijn als ze Pearl Jam wéér niet weten vast te leggen en dan maar Eddie Veder strikken :")
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze wel Eddie Vedder kunnen krijgen maar niet de rest van Pearl Jam, dat zou betekenen dat een van de andere bandleden op dat moment iets anders aan het doen is. Ik denk dat ze tijdens PP gewoon al andere plannen hebben ergens buiten Europa.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Alter Bridge staat al op Fortarock en Slayer zie ik daar ook nog wel bij staan, Avenged Sevenfold als sub-headliner voor Metallica.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Een veel interessantere vraag is wie ze wel voor Metallica zouden zetten als Avenged Sevenfold niet komt?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Mooie namen zelfde weekend op Rock-am-Ring / Rock-im-Park.
Queens Of The Stone Age, Avenged Sevenfold, Nine Inch Nails en Fall Out Boy, Alligatoah, Alter Bridge, Babyshambles, Booka Shade, Die Fantastischen Vier, Ghost, Gogol Bordello, Gojira, Heaven Shall Burn, In Extremo, In Flames, Jake Bugg, Jan Delay & Disko No. 1, John Newman, Klangkarussell Live, Kvelertak, Left Boy, Mando Diao, Marteria, Mastodon, Maximo Park, Milky Chance, Of Mice & Men, Opeth, Portugal. The Man, Rob Zombie, Rudimental, SDP, Sierra Kidd, Slayer, Suicide Silence, Teesy en The Offspring
De dik gedrukte namen zijn wel verwachte namen volgens mij QOTSA verwacht ik niet zo snel terug, een aantal namen zoals Alter Bridge op FortaRock, en een paar Metal namen verwacht ik niet zo 1,2,3 op Pinkpop, maar als naam voor FortaRock of Graspop zoals Slayer.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Ben er inmiddels ook wel uit met mijn Gouden Tip... Houdt je vast...
1) Ed Kowalczyk (van mijn favorieten momenteel nog kleine mogelijkheid) 2) Jake Bugg (had ik eigenlijk dit jaar al op Pinkpop willen zien) 3) Imagine Dragons (wordt de Gouden Tip, dus een veilige stem) Ga meteen ff stemmen, als ik erdoor kom, want als ik via de site wil stemmen kom ik op de 2013 pagina??
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Ik gok eigenlijk dat dit het een beetje word
zaterdag head arctic monkeys sub Franz' Ferdinand of editors of placebo

Zondag head the prodigy sub the offspring

Maandag head Metallica sub avenged sevenfold of .....haha
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Als pinkpop zich wil onderscheiden kunnen ze the prodigy wel gebruiken is ook alweer 4 jaar geleden dus wel origineel net als Metallica en ik denk niet dat RW the prodigy heeft voor dit jaar
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Als pinkpop zich wil onderscheiden kunnen ze the prodigy wel gebruiken is ook alweer 4 jaar geleden dus wel origineel net als Metallica en ik denk niet dat RW the prodigy heeft voor dit jaar

En waar is dat op gebaseerd als ik vragen mag? Er is genoeg aanleiding naar een spot op Werchter, en voor Pinkpop lijkt het stukken minder zeker dat The Prodigy er zal staan.

Daarnaast, The Prodigy is natuurlijk geen onderscheidende of originele naam. Ik weet niet waarom je dat denkt eigenlijk. Touren regelmatig en zijn vorig jaar ook al op tournee geweest. Triest dat Pinkpop ze ook als headliner ziet, het was echt een dieptepunt in 2010.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Is helemaal nergens op gebaseerd daarom zeg ik ook "ik denk"

Maar voor pinkpop is het een originele naam aangezien het weer 4 jaar geleden is

Maar wel een goeie kans voor werchter en niet voor pinkpop waar baseer je dat dan op, gewoon nieuwsgierig want ik heb the prodigy nog nooit live gezien en zou ze wel is willen zien slecht ofniet het zal sws een vet feessie zijn
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Is helemaal nergens op gebaseerd daarom zeg ik ook “ik denk”

Maar voor pinkpop is het een originele naam aangezien het weer 4 jaar geleden is

Maar wel een goeie kans voor werchter en niet voor pinkpop waar baseer je dat dan op, gewoon nieuwsgierig want ik heb the prodigy nog nooit live gezien en zou ze wel is willen zien slecht ofniet het zal sws een vet feessie zijn

Je zegt nergens 'ik denk' en daarom vroeg ik dat. En als een naam van 4 jaar geleden tegenwoordig al origineel is, die bovendien dit jaar nog op Indian Summer stond, dan is het echt heel erg gesteld in festivalland...
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ik denk dat het te maken heeft met de spot die ze op RW zouden krijgen en die ze op PP zouden krijgen, als dance-headliner doen ze het goed maar als normale headliner niet zo. De verwachtingen bij beide spots liggen gewoon anders.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken