Pinkpop 2014

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Stromae op pinkpop leuke naam! Interessant ik ga het zeker ff checken toch leuk nummer formidable het heeft wel wat
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Stromae op Pinkpop… daar kan ik echt niet tegen. Ze maken niet de beste namen bekend dit jaar, Werchter doet het veel beter tot nu toe! (Vind ik)

Ga er maar vanuit dat ie ook op Werchter staat ;)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Mja heb er zelf niks mee, maar kan ook niet zeggen dat dit een domme keuze is van de organisatie.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
saai zeg, maar ik vind Strontmaai ook niets, leuke klanken in een taal die ik niet versta... Maar het zal wel een feestje worden, ik hoop dat er wat leuks in de tent tegenover staat (ga ik daar heen).
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.699
6.893
saai zeg, maar ik vind Strontmaai ook niets, leuke klanken in een taal die ik niet versta… Maar het zal wel een feestje worden, ik hoop dat er wat leuks in de tent tegenover staat (ga ik daar heen).

Ik vermoed zomaar dat hij zelf in de tent zal staan, dus 3FM stage it is ;-)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Neen, Stromae staat op maandag op de 3FM-stage.

Nu begint de maandag overigens wel vorm te krijgen. Metallica sluit main af, Stromae subt 3FM en Arcade Fire sluit 3FM af.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.471
715
Is toch een logische plek? Hij verkoopt zonder problemen de HMH uit, dan is 3FM het minste dat je hem kan geven.
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
dalende lijn ingezet met eerst bastille en nu stromae

onzin. Bastille en Stromae hebben beide zichzelf zo'n beetje bevestigd, ik denk dat Jan met hun eigenlijk wat langer wilde wachten maarja. Overigens zijn het niet eens zo'n slechte namen. Bastille was behoorlijk afgelopen editie en Stromae wordt echt wel een feestje hoor.
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
Slayer heeft zichzelf op FortaRock bevestigd. Zullen dus (helaas) waarschijnlijk niet op pinkpop staan. Dus Mastodon is de support van Metallica???
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Okey dat wist ik niet van lemma zijn gezondheid Maarja..

Bastille en stromae zijn fatsoenlijke namen die publiek trekken en snap deze boekingen zeker.
Maar geen Slayer lijkt me ook zeker geen naam voor pinkpop vind ik hier zeker niet thuishoren mastodon gaat nog net heb ze in 2012 gezien was wel geluk voor ff maar geef niks om de sound van mastodon, maar het lijkt me dus een grote kans dat mastodon de support van Metallica word
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
die Stromae is echt niet slecht, kan een prima feestje bouwen op de 3FM denk ik en dat nummer Formidable heeft wel wat vind ik (ook al is het niet mijn muziek).
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
die Stromae is echt niet slecht, kan een prima feestje bouwen op de 3FM denk ik en dat nummer Formidable heeft wel wat vind ik (ook al is het niet mijn muziek).

Nah snap al die negatieve reacties ook niet. Stromae is commercieel dus trekt veel mensen en heeft herkenbare muziek voor iedereen en kan volgens mij ook wel een aardig feestje bouwen daar op de middag. Prima toch :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
<div class="d4p-bbt-quote-title">Chris wrote:</div>
Is de kans groot dat Aerosmith naar PP14 komt? Ze zijn wel in de buurt in juni…

lijkt me niks voor pinkpop
Spelen geen 2 dagen áchter elkaar, komt tourtechnisch niet uit. 6e Denemarken en 9e Duitsland, dus past niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken