Best Kept Secret 2025

Dat dagoverzicht van Werchter geeft een aardig beeld van het soort van plekken waarop de verschillende namen geprogrammeerd worden. Maar roept voor BKS ook wel weer wat vragen op:

- Wij dachten hier dat Fontaines voor BKS dit jaar de ultieme headliner zou zijn. Maar op RW staat niet Fontaines maar Deftones als sub op het hoofdpodium voor Linkin Park. Die mikken dus wel op hoge spots. De vraag dus of toch Deftones op BKS de ONE gaan afsluiten, of dat Kiwanuka voor een wat rustigere afsluiting mag zorgen.
- Belgisch trots Soulwax is op RW 'slechts' sub op The Barn; Caribou sub op Klub C. Dat klinkt bij beiden niet alsof ze een set hebben waarmee ze de ONE gaan afsluiten. Maar wie dan wel?
- Barry mag Klub C afsluiten. Die zal vast een van de twee afsluitende spots op de TWO gaan krijgen.

• Leuk
Waarderingen: splinter013 en wessah
Ik zou het toch wel fijn vinden wanneer BKS nog een beetje ging shoppen in de goud van oud hoek. Glastonbury style. Het hoofdpodium wordt sowieso al te weinig gebruikt. Er zijn veel oude bands die nog wel even willen (na)genieten van hun sterren status. The likes of Sugababes maar de lijst met terugkerende 80's 90's bands is eindeloos. Voor in de tent ook nog wel wat te verzinnen.

• Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker en Chicken
BKS en Sugababes in één adem noemen, die had ik niet zien aankomen 😁
Ik zou het toch wel fijn vinden wanneer BKS nog een beetje ging shoppen in de goud van oud hoek. Glastonbury style. Het hoofdpodium wordt sowieso al te weinig gebruikt. Er zijn veel oude bands die nog wel even willen (na)genieten van hun sterren status. The likes of Sugababes maar de lijst met terugkerende 80's 90's bands is eindeloos. Voor in de tent ook nog wel wat te verzinnen.

Wanneer verwachten jullie de resterende (dj-)namen? Als ik mij niet vergis werden die vorig jaar al begin maart aangekondigd.

Ik vind het momenteel opvallend stil. Geen brunches, The Lodge of podcast dit jaar? Of ben ik gewoon te ongeduldig?

• Leuk
Waarderingen: wessah
Ik was even nieuwsgierig hoe lang het aan het begin van dit topic duurde tot er namen werden geopperd die dit jaar daadwerkelijk op de line-up staan.

Wilco gelijk al op pagina 1 en dan nog eens op pagina 5.

Vervolgens op pagina 6 in een wat langere wishlist van yumi: King Hannah, Caribou, Wine Lips en Eefje de Visser (die laatste overigens niet in het lijstje 'headliners' of 'subheadliners' ;) )

• Leuk
Waarderingen: team-0

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread