Down the Rabbit Hole 2025

Waarom niet eigenlijk? Ze heeft toch een gapend gat daar in haar schema? Zou het wel opmerkelijk vinden overigens, maar als het op Roskilde kan, waarom dan niet op DTRH/RW?
Roskilde heeft wel een hoop meer pull (lees: geld en invloed) om grote artiesten te trekken dan Down the Rabbit Hole heeft. Die hebben hier echt een enorm bedrag tegenaan gegooid

• Leuk
Waarderingen: Christiaan en gguuss
Roskilde heeft wel een hoop meer pull (lees: geld en invloed) om grote artiesten te trekken dan Down the Rabbit Hole heeft. Die hebben hier echt een enorm bedrag tegenaan gegooid
Ergens ook wel vreemd voor een non-profit organisatie om blijkbaar toch ergens nog een flinke zak geld beschikbaar te hebben...

Ergens ook wel vreemd voor een non-profit organisatie om blijkbaar toch ergens nog een flinke zak geld beschikbaar te hebben...
Kan prima hoor, die zullen ook een reservefonds hebben waar t overtallige geld in gaat.

Non-profit betekent vaak alleen dat het overschot niet aan eigenaar/aandeelhouders wordt uitgekeerd. Dat zegt echter niks over winst maken om investeringen/afschrijvingen te dekken (en dat vervolgens aan een speciale act uit te geven).

• Leuk
Waarderingen: mgbss en Joris
" Bonus: op veler verzoek krijgen de Porto Parties x Desperados dit jaar een splinternieuw, XXL partypaleis – loco!".

Het lijkt erop dat dit in ieder geval een verandering is aan het terrein. Hopelijk dat het iéts doet voor de beleving van de drukte -- hoe meer mensen in tenten/bij randprogramma zijn, hoe rustiger het terrein zelf oogt :)

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
" Bonus: op veler verzoek krijgen de Porto Parties x Desperados dit jaar een splinternieuw, XXL partypaleis – loco!".

Het lijkt erop dat dit in ieder geval een verandering is aan het terrein. Hopelijk dat het iéts doet voor de beleving van de drukte -- hoe meer mensen in tenten/bij randprogramma zijn, hoe rustiger het terrein zelf oogt :)
Wel onhandig dat die tent dan elke keer een uur leeg is tussendoor, haha. Maar prima lijkt mij inderdaad!

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Die porto parties hadden echt iedere keer zo'n gigantische rij. Wij proberen ook altijd toch om ergens binnen te komen als er verder niks boeiends is. Toch leuk om mee te pakken.

Die porto parties hadden echt iedere keer zo'n gigantische rij. Wij proberen ook altijd toch om ergens binnen te komen als er verder niks boeiends is. Toch leuk om mee te pakken.
Vorig jaar bij die rietenhoedjes portoparty naar binnengelopen (was geen rij), maar heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld.

Vorig jaar bij die rietenhoedjes portoparty naar binnengelopen (was geen rij), maar heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld.
Ik skip ze eigenlijk ook altijd omdat ik ze maar so so vindt. Paar jaar geleden bij de kaHoed party geweest omdat ik de organisatoren daarvan kende, dat was wel geinig

Ooit een keer per toeval beland, vond het erg geinig voor een half uurtje. Goed vermaak dus.

Het idee om bezoekers ook een feestje te laten organiseren is vind ik wel leuk, maar je hebt altijd het hit or miss risico.

Users who are viewing this thread

• Marin