Down the Rabbit Hole 2025

Wat vinden jullie van de nieuwe namen die LL heeft aangekondigd. Hadden jullie heel erg op een van deze namen gehoopt voor op DTRH of niet?
In mijn ogen veelal te commercieel en/of op genoeg andere festivals in Nederland te vinden. Dan heeft DTRH, met name in de Rex, echt wel interessantere en wat meer exclusieve namen/opkomende talenten. Joy Orbison en een liveset van Masalo zijn bijvoorbeeld echt wel goed, maar waren vorig jaar nog nota bene binnen enkele uren op dezelfde stage op Dekmantel te zien.

Batu en CEM b2b Pariah zijn wel erg vet, die had ik ook wel in de Rex willen zien. Interstellar Funk blijft daarnaast een heel fijne DJ, maar die stond in 2023 nog in de Rex (en op zat andere festivals).

Verder doen mij persoonlijk namen als The Blessed Madonna, Sammy Virji, DJ Heartstring, DJ Gigola en Chris Stussy niet zo veel. Ja het zijn grote namen, maar dat komt in de elektronische scene vaak doordat ze muziek maken/draaien die aanslaat bij een groot publiek, waardoor het juist minder karakter heeft en daardoor (IMO) saaier wordt. Werkt prima voor populaire dancefestivals en de Bravo of Teddy Widder in de nacht, maar niet écht interessant wat mij betreft.

Zou Winne deze zomer nog een festivalronde gaan doen? Nieuwe album vind ik erg sterk.
Zou heel tof zijn om zo'n Nederlandse hiphop legende er bij te hebben. Vraag mij wel een beetje af of het past op DTRH.

Misschien zou hij beter passen op Tilburg's Het Moment tussen andere legendes als Jawat!, Duvel en Extince.

Zou heel tof zijn om zo'n Nederlandse hiphop legende er bij te hebben. Vraag mij wel een beetje af of het past op DTRH.

Misschien zou hij beter passen op Tilburg's Het Moment tussen andere legendes als Jawat!, Duvel en Extince.
Ik ben net niet genoeg hiphop-liefhebber om naar een hiphopfestival te gaan, dus daarom zou ik het mooi vinden als hij naar DTRH komt.

Denk overigens dat hij ook best goed past. Sticks in 2023 ging ook prima.

In de middag in de Fuzzy moet zeker lukken lijkt me, zou erg vet zijn. De Teddy stond vol bij Sticks (mogelijk zoals hijzelf aangaf toen deels door de regen haha) en dat is misschien een net wat grotere naam. Hun serieuzere hiphop met een boodschap sluit ook goed aan bij het DTRH publiek, bij zowel de hiphopliefhebbers (in verschillende maten) als nieuwsgierigen die het nooit luisteren, maar op zo'n festival eens willen proberen.

• Leuk
Waarderingen: KeukenS
Johnny Marr staat op 11 juli op cactusfestival in Brugge. Als we toch al een groep oudjes op het programma hebben kan hij er ook nog best bij toch?:p
Vorig jaar op Rock Werchter gezien, fijne show was dat! Verbaasde me er zelfs over hoe veel platen ik eigenlijk kende. Ben heel benieuwd hoe zo'n act zou vallen op DTRH :P

Vorig jaar op Rock Werchter gezien, fijne show was dat! Verbaasde me er zelfs over hoe veel platen ik eigenlijk kende. Ben heel benieuwd hoe zo'n act zou vallen op DTRH :P
Stond enkele jaren geleden ook tijdens de main act op Lowlands in de India. Was ook echt een geweldige show. Naast veel werk van de smiths heeft hij zelf ook best leuk solo materiaal.

Users who are viewing this thread