In mijn ogen veelal te commercieel en/of op genoeg andere festivals in Nederland te vinden. Dan heeft DTRH, met name in de Rex, echt wel interessantere en wat meer exclusieve namen/opkomende talenten. Joy Orbison en een liveset van Masalo zijn bijvoorbeeld echt wel goed, maar waren vorig jaar nog nota bene binnen enkele uren op dezelfde stage op Dekmantel te zien.Wat vinden jullie van de nieuwe namen die LL heeft aangekondigd. Hadden jullie heel erg op een van deze namen gehoopt voor op DTRH of niet?
Batu en CEM b2b Pariah zijn wel erg vet, die had ik ook wel in de Rex willen zien. Interstellar Funk blijft daarnaast een heel fijne DJ, maar die stond in 2023 nog in de Rex (en op zat andere festivals).
Verder doen mij persoonlijk namen als The Blessed Madonna, Sammy Virji, DJ Heartstring, DJ Gigola en Chris Stussy niet zo veel. Ja het zijn grote namen, maar dat komt in de elektronische scene vaak doordat ze muziek maken/draaien die aanslaat bij een groot publiek, waardoor het juist minder karakter heeft en daardoor (IMO) saaier wordt. Werkt prima voor populaire dancefestivals en de Bravo of Teddy Widder in de nacht, maar niet écht interessant wat mij betreft.