Down the Rabbit Hole 2025

Ik kan me inderdaad best voorstellen dat de namen die nog komen misschien niet supergroot zijn, maar puur kwantitatief gezien moeten er inderdaad nog gewoon namen bij. Tenzij ze ervoor kiezen om een latere starttijd voor de Hotot, Teddy en Fuzzy programma's te hanteren. Maar dat lijkt me sterk. Ik denk dat het DTRH-publiek over het geheel genomen niet extreem kritisch is over de programmering, maar geen programma lijkt me toch wat te ver gaan.
Volgens die telling van vorig jaar komen er idd nog zo'n 15 namen bij in de laatste reguliere drop. En Foster The People moet gewoon nog aangekondigd worden.

Wat verwachten we dat er nog bijkomt? Ik hoop op iets uit het volgende lijstje: Foster the People, Father John Misty, Doechii, Four Tet, Leftfield, AJ Tracey, Jessica Pratt, HiTech, Heilung, Overmono
Mooi lijstje! Mijn wensenlijstje ziet er als volgt uit: Doechii, Four Tet, A.G. Cook, Arca, Ahnoni & the Johnsons, Fabiana Palladino, MJ Lenderman, Jane Remover, Turnstile, underscores, The Chisel en Sturgill Simpson.

Valt wel mee, alleen DJ Heartstring, Octo Octa en Palms Trax zaten in de eerste bekendmaking.
Maar bij de tweede drop zaten Bella, Black Cadium, Hellie en TML Airlines. Wij hadden dit jaar in de tweede drop alleen John Tablabot.
Ik verwacht in ieder geval nog wel een konijn dat ergens uit de hoge hoed getoverd gaat worden.

Model/Actriz heeft zichzelf aangekondigd voor DTRH 25. Prima naam erbij!
Waren vorig jaar op Lowlands echt heel sterk, dus ook blij mee! En, dit lijkt me impliciet ook weer bewijs dat er nog wat teddy en fuzzy namen bij moeten komen -- deze lijken me niet op de Bossa Nova te staan.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Model/Actriz heeft zichzelf aangekondigd voor DTRH 25. Prima naam erbij!
Heel blij met deze verassing. Op de eerste plek omdat hun eerste album, Dogsbody, echt een knaller is. Op de tweede plek omdat dit bevestigd dat we toch nog wat namen kunnen verwachten.

Users who are viewing this thread